Oorspronkelijk geplaatst door Wally
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het GTO magazine topic
Collapse
X
-
Yup, ook gelezen bij mijn abonnement. Echt zonde vind ik dat!
De hoofdredacteur geeft in zijn voorwoord 2 redenen:
* de financiële crisis en de gevolgen daarvoor in de automobielsector,
* de mondiale drive naar alternatieve brandstoffen en het einde van het fossiel tijdperk.
Lijkt me eerlijk gezegd wel zeer doemdenkend. Ik denk dat ze ermee ophouden als gevolg van de financiële crisis en hun journalistieke en logistieke kosten, ook al beweren hun verkoopscijfers dat ze veel nummers verkochten en een stijging kenden bij hun abonnementen(?!?).
Ik begrijp het niet zo goed en ik vind het echt jammer want van het eerste nummer dat ik kocht vond ik het een steengoed blad. Vorig jaar heb ik zelfs op Zolder kunnen racen met een C6 dankzij hen, 't was beestig!
Het gaat jullie goed, Broekhuyssen, Van Es en C°
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenYup, ook gelezen bij mijn abonnement. Echt zonde vind ik dat!
De hoofdredacteur geeft in zijn voorwoord 2 redenen:
* de financiële crisis en de gevolgen daarvoor in de automobielsector,
* de mondiale drive naar alternatieve brandstoffen en het einde van het fossiel tijdperk.
Lijkt me eerlijk gezegd wel zeer doemdenkend. Ik denk dat ze ermee ophouden als gevolg van de financiële crisis en hun journalistieke en logistieke kosten, ook al beweren hun verkoopscijfers dat ze veel nummers verkochten en een stijging kenden bij hun abonnementen(?!?).
Ik begrijp het niet zo goed en ik vind het echt jammer want van het eerste nummer dat ik kocht vond ik het een steengoed blad. Vorig jaar heb ik zelfs op Zolder kunnen racen met een C6 dankzij hen, 't was beestig!
Het gaat jullie goed, Broekhuyssen, Van Es en C°
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenGTO stop er mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenMoet iemand mijn verzameling autoboekskes hebben?
Heb thuis 3 dozen staan met Autowereld, GTO en Carros
Anders gaan ze naar het containerpark...
Zeg waar en hoe laat ik er om mag komen
Comment
Comment