Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het GTO magazine topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• je moet ook op de site kijken he, daar staan nog 43artikels op.

-Benelux Racing League
    -BUGATTI 57 GANGLOFF
    -CORVETTE C6 – 2004

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
      je moet ook op de site kijken he, daar staan nog 43artikels op.

-Benelux Racing League
      -BUGATTI 57 GANGLOFF
      -CORVETTE C6 – 2004
      Ik weet het, hij ligt hier op de salontafel Die Bugatti stond ook al in AW en die Corvette is hun gebruikelijke tweedehandstest. En de Benelux Racing League zegt me maar weinig eigenlijk

Comment

• Heeft iemand het drie-kamp gelezen? Wat was de conclusie?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Mooi verhaal over die Bugatti trouwens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
            Heeft iemand het drie-kamp gelezen? Wat was de conclusie?
            SL kan niet mee met de andere 2, ruim 7s achter na 1 rondje. de cayman was goed maar de Z4 was beter, de beste Bmw na de M3 CSL.

dat is wat ik nog weet dus het kan wat fout zijn

Comment

• Tis bijna tijd voor de volgende zeker? Of pas oktober?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                Tis bijna tijd voor de volgende zeker? Of pas oktober?
                12 oktober

Comment

• ik vind dat GTO een maandblad moet worden!

Comment

ik vind dat GTO een maandblad moet worden!
                    Hmm, ik krijg 'm nu al niet uitgelezen, een veel te druk leven

Comment

ik vind dat GTO een maandblad moet worden!
                      Zoveel exoten zijn er nu ook weer niet he.
                      Kijk naar het huidige nummer: ales ze al een Z4 op de cover moeten zetten...

Comment

• er zijn nog genoeg klassiekers om een test van te maken. en het moeten niet altijd exoten zijn he, van mij mag er gerust een fiat panda sport getest worden, wel niet op de cover zetten dan

Comment

er zijn nog genoeg klassiekers om een test van te maken. en het moeten niet altijd exoten zijn he, van mij mag er gerust een fiat panda sport getest worden, wel niet op de cover zetten dan
                          Voor mij niet.Ik koop GTO bewust voor de onbereikbare wagens, anders koop ik me wel een magazine als AW of AG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                            Voor mij niet.Ik koop GTO bewust voor de onbereikbare wagens, anders koop ik me wel een magazine als AW of AG.
                            Idd. Zo denk ik er ook over.

Comment

• De nieuwe GTO ziet er toppie uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno
                                De nieuwe GTO ziet er toppie uit!
                                En de volgende wordt helemaal te gek met de Ferrari Enzo vs Porsche Carrera GT vs Pagani Zonda vs Bugatti Veyron.

Comment

• Ziet er idd terug een beetje een deftig nummer uit.
                                  Ga hem één der dagen eens halen zie.

Comment

• Bwa,het zou een goed nummer kunnen zijn maar dat is het jammer genoeg niet geworden. De intervieuws waar ik zo naar uitkeek: over RUF, Fisker en ac schnitzer zijn redelijk oppervlakkig. Ze schrijven twee regels over het bedrijf een paar over de auto en dat is het... Alles wat daar gezegd wordt kon ik ook wel bedenken zonder dat ik de auto's gereden of de firma's bezocht heb...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                                      En de volgende wordt helemaal te gek met de Ferrari Enzo vs Porsche Carrera GT vs Pagani Zonda vs Bugatti Veyron.
                                      Ik vraag mij af hoe ze die wagens treffelijk kunnen testen zonder grote risico's te nemen (lees: zonder sneller dan 50 te rijden). Ik zie er alleszins enorm naar uit. Bestaan er al artikels waarin ze de Veyron vergelijken met andere supersporters?

De laatste GTO ziet er goed uit. Jammer dat ze zowat alle grote sportwagens ondertussen gehad hebben, voordeel is wel dat ze blijven interessante artikels schrijven (cfr. bvb. RUF).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                                        Ik vraag mij af hoe ze die wagens treffelijk kunnen testen zonder grote risico's te nemen (lees: zonder sneller dan 50 te rijden). Ik zie er alleszins enorm naar uit. Bestaan er al artikels waarin ze de Veyron vergelijken met andere supersporters?

De laatste GTO ziet er goed uit. Jammer dat ze zowat alle grote sportwagens ondertussen gehad hebben, voordeel is wel dat ze blijven interessante artikels schrijven (cfr. bvb. RUF).
                                        watk ook leuk vind zijn de interviews met bekende designers

Comment

• De nieuwe is vandaag toegekomen...

Veryon vs CGT vs Enzo vs zonda

Kmoet et wel nog lezen

Comment

Working...
                                          X