Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
je moet ook op de site kijken he, daar staan nog 43artikels op.
-Benelux Racing League
-BUGATTI 57 GANGLOFF
-CORVETTE C6 – 2004
Ik weet het, hij ligt hier op de salontafel Die Bugatti stond ook al in AW en die Corvette is hun gebruikelijke tweedehandstest. En de Benelux Racing League zegt me maar weinig eigenlijk
er zijn nog genoeg klassiekers om een test van te maken. en het moeten niet altijd exoten zijn he, van mij mag er gerust een fiat panda sport getest worden, wel niet op de cover zetten dan
er zijn nog genoeg klassiekers om een test van te maken. en het moeten niet altijd exoten zijn he, van mij mag er gerust een fiat panda sport getest worden, wel niet op de cover zetten dan
Voor mij niet.Ik koop GTO bewust voor de onbereikbare wagens, anders koop ik me wel een magazine als AW of AG.
Bwa,het zou een goed nummer kunnen zijn maar dat is het jammer genoeg niet geworden. De intervieuws waar ik zo naar uitkeek: over RUF, Fisker en ac schnitzer zijn redelijk oppervlakkig. Ze schrijven twee regels over het bedrijf een paar over de auto en dat is het... Alles wat daar gezegd wordt kon ik ook wel bedenken zonder dat ik de auto's gereden of de firma's bezocht heb...
En de volgende wordt helemaal te gek met de Ferrari Enzo vs Porsche Carrera GT vs Pagani Zonda vs Bugatti Veyron.
Ik vraag mij af hoe ze die wagens treffelijk kunnen testen zonder grote risico's te nemen (lees: zonder sneller dan 50 te rijden). Ik zie er alleszins enorm naar uit. Bestaan er al artikels waarin ze de Veyron vergelijken met andere supersporters?
De laatste GTO ziet er goed uit. Jammer dat ze zowat alle grote sportwagens ondertussen gehad hebben, voordeel is wel dat ze blijven interessante artikels schrijven (cfr. bvb. RUF).
Ik vraag mij af hoe ze die wagens treffelijk kunnen testen zonder grote risico's te nemen (lees: zonder sneller dan 50 te rijden). Ik zie er alleszins enorm naar uit. Bestaan er al artikels waarin ze de Veyron vergelijken met andere supersporters?
De laatste GTO ziet er goed uit. Jammer dat ze zowat alle grote sportwagens ondertussen gehad hebben, voordeel is wel dat ze blijven interessante artikels schrijven (cfr. bvb. RUF).
watk ook leuk vind zijn de interviews met bekende designers
Comment