Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het GTO magazine topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En een tweedehandstest van een Z3 M-Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      De nieuwe is vandaag toegekomen...

Veryon vs CGT vs Enzo vs zonda

Kmoet et wel nog lezen
      Ik zie't ook just Miljaarde ik kan ni wachten. Prachtige cover ook.

Comment

• Behalve een dubbelzinnige conclusie ivm de Bugatti Vs. Enzo Vs. zonda Vs. Porsche staat er ook een interessant nieuwtje in ivm Melkus, die een zeer leuke sportwagen gaat bouwen,

hét vergelijkingsverslag van de laatste sportcoupés Z4, TT, 350Z, Brera, Cayman, en vreemdgenoeg een TVR Sagaris

een interessant interview met een oud-Amerikaanse designer,

en een verslag van de Ferrari Corse Clienti, met de FXX als blikvanger.

Manman, veel beter dan de laatste nummers.

Comment

• Wel stom dat ze een Zonda S gebruiken Een F is zoveel mooier imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
            Wel stom dat ze een Zonda S gebruiken Een F is zoveel mooier imo.
            Tis wel een gechipte S met een andere uitlaat dacht ik,

En die Enzo heeft een Tubitech uitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
              Wel stom dat ze een Zonda S gebruiken Een F is zoveel mooier imo.
              Tja, het is ook niet makkelijk om al die superbakken bij elkaar te krijgen denk ik.

Ik heb de mijne nog niet in de bus gekregen laten ze dat weten als je abonnement vervallen is?

Comment

• gaat dat nu dan een abbonnement in belgie? eerst ging het niet, het zou wel handig zijn want ik ben trouwe GTO klant

Comment

• Behalve een dubbelzinnige conclusie ivm de Bugatti Vs. Enzo Vs. zonda Vs. Porsche staat er ook een interessant nieuwtje in ivm Melkus, die een zeer leuke sportwagen gaat bouwen,

hét vergelijkingsverslag van de laatste sportcoupés Z4, TT, 350Z, Brera, Cayman, en vreemdgenoeg een TVR Sagaris

een interessant interview met een oud-Amerikaanse designer,

en een verslag van de Ferrari Corse Clienti, met de FXX als blikvanger.
                  Is reeds allemaal al eens verschenen in EVO magazine, in de afgelopen maanden...
                  www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                    Tja, het is ook niet makkelijk om al die superbakken bij elkaar te krijgen denk ik.

Ik heb de mijne nog niet in de bus gekregen laten ze dat weten als je abonnement vervallen is?
                    Normaal wel

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    gaat dat nu dan een abbonnement in belgie? eerst ging het niet, het zou wel handig zijn want ik ben trouwe GTO klant
                    Abbonement is nu idd mogelijk

Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                    Is reeds allemaal al eens verschenen in EVO magazine, in de afgelopen maanden...
                    Is EVO eigenlijk in het Nederlands?

BTW heeft er iemand de GTO's van voor nr 8??? Kzou die wel bij m'n andere willen

Comment

Is EVO eigenlijk in het Nederlands?

BTW heeft er iemand de GTO's van voor nr 8??? Kzou die wel bij m'n andere willen
                      EVO = engelstalig.

Ik heb nr 7 denk ik liggen.

Jaargang 2 nr 3

Jaargan 2 nr 6 is de 10, dus nr 5 is de 9, nr 4 is de 8 en nr 3 is de 7.

Staat enzo op cover

Comment

Ik heb ze van nr 3 ma doe ze niet weg, ma bij mijne coiffeur ligt tem ook altyd, als ik er nog es ben zal ik het em es schoon vragen(maar ook niet meer dan vragen )

Comment

• @wally: hier gaat het over GTO, als Evo deze artikels ook al berichtte, kan je een Evo-topic opstarten he. Ik zou trouwens niet geloven dat ze er ook een Sagaris bijsmeten EVO is Engelstalig dus, en is het even spectaculair als GTO?

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Staat enzo op cover
                          Hehe, net hetzelfde nummer als dat waarmee ik begonnen ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                            @wally: hier gaat het over GTO, als Evo deze artikels ook al berichtte, kan je een Evo-topic opstarten he. Ik zou trouwens niet geloven dat ze er ook een Sagaris bijsmeten EVO is Engelstalig dus, en is het even spectaculair als GTO?

Hehe, net hetzelfde nummer als dat waarmee ik begonnen ben.

Ik ook

De eerste twee zijn echt zeldzaam vrees ik...

Comment

• Mijn 1se nummer is die van de Ferrari 612scagliette op de cover. die daarna met de Enzo heb ik niet, daarna heb ik ze allemaal.

Comment

De nieuwe is vandaag toegekomen...

Veryon vs CGT vs Enzo vs zonda

Kmoet et wel nog lezen

Vandaag heb ik GTO in de winkel zien liggen,en wat zie ik de test met de Veyron is gewoon uit EVO overgenomen en vertaald.Die test stond 4 maand terug reeds in EVO.
                                Die Zonde is trouwens van hun hoofdredacteur Harry.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ist eigenlijk nooit in jullie opgekomen dat ze misschien gewoon samenwerken? En elk iemand sturen om die test te doen?

Er zijn 4 wagens, dus 8 plaatsen... Waarvan 1 voor de eigenaar vd Porsche (Farboud) en 1 voor de eigenaar vd Enzo (Paul Bailey) De rest is of kan opgevuld (worden) met journalisten.

Toen ze het afscheidsartikel over de CGT schreven was dat ook het geval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                    Vandaag heb ik GTO in de winkel zien liggen,en wat zie ik de test met de Veyron is gewoon uit EVO overgenomen en vertaald.Die test stond 4 maand terug reeds in EVO.
                                    Die Zonde is trouwens van hun hoofdredacteur Harry.
                                    Daarom weiger ik GTO nog te lezen, als ze niet copy-pasten blijft er enkel een zeer mager geschreven magazine over met een mooie kaft.

Comment

• Is de GTO met de super test nog te krijgen?
                                      Zoniet, van wie mag ik hem lenen/overkopen?
                                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                        Is de GTO met de super test nog te krijgen?
                                        Zoniet, van wie mag ik hem lenen/overkopen?
                                        ik heb die vandaag nog zien liggen in de winkel

Comment

• Ok, dan ga ik zaterdag eens zien. Merci.
                                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Working...
                                          X