En een tweedehandstest van een Z3 M-Coupé
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het GTO magazine topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDe nieuwe is vandaag toegekomen...
Veryon vs CGT vs Enzo vs zonda
Kmoet et wel nog lezen
Comment
-
Behalve een dubbelzinnige conclusie ivm de Bugatti Vs. Enzo Vs. zonda Vs. Porsche staat er ook een interessant nieuwtje in ivm Melkus, die een zeer leuke sportwagen gaat bouwen,
hét vergelijkingsverslag van de laatste sportcoupés Z4, TT, 350Z, Brera, Cayman, en vreemdgenoeg een TVR Sagaris
een interessant interview met een oud-Amerikaanse designer,
en een verslag van de Ferrari Corse Clienti, met de FXX als blikvanger.
Manman, veel beter dan de laatste nummers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenWel stom dat ze een Zonda S gebruiken Een F is zoveel mooier imo.
En die Enzo heeft een Tubitech uitlaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenWel stom dat ze een Zonda S gebruiken Een F is zoveel mooier imo.
Ik heb de mijne nog niet in de bus gekregen laten ze dat weten als je abonnement vervallen is?
Comment
-
Behalve een dubbelzinnige conclusie ivm de Bugatti Vs. Enzo Vs. zonda Vs. Porsche staat er ook een interessant nieuwtje in ivm Melkus, die een zeer leuke sportwagen gaat bouwen,
hét vergelijkingsverslag van de laatste sportcoupés Z4, TT, 350Z, Brera, Cayman, en vreemdgenoeg een TVR Sagaris
een interessant interview met een oud-Amerikaanse designer,
en een verslag van de Ferrari Corse Clienti, met de FXX als blikvanger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenTja, het is ook niet makkelijk om al die superbakken bij elkaar te krijgen denk ik.
Ik heb de mijne nog niet in de bus gekregen laten ze dat weten als je abonnement vervallen is?
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtengaat dat nu dan een abbonnement in belgie? eerst ging het niet, het zou wel handig zijn want ik ben trouwe GTO klant
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenIs reeds allemaal al eens verschenen in EVO magazine, in de afgelopen maanden...
BTW heeft er iemand de GTO's van voor nr 8??? Kzou die wel bij m'n andere willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIs EVO eigenlijk in het Nederlands?
BTW heeft er iemand de GTO's van voor nr 8??? Kzou die wel bij m'n andere willen
Ik heb nr 7 denk ik liggen.
Jaargang 2 nr 3
Jaargan 2 nr 6 is de 10, dus nr 5 is de 9, nr 4 is de 8 en nr 3 is de 7.
Staat enzo op cover
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
@wally: hier gaat het over GTO, als Evo deze artikels ook al berichtte, kan je een Evo-topic opstarten he. Ik zou trouwens niet geloven dat ze er ook een Sagaris bijsmeten EVO is Engelstalig dus, en is het even spectaculair als GTO?
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Staat enzo op cover
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten@wally: hier gaat het over GTO, als Evo deze artikels ook al berichtte, kan je een Evo-topic opstarten he. Ik zou trouwens niet geloven dat ze er ook een Sagaris bijsmeten EVO is Engelstalig dus, en is het even spectaculair als GTO?
Hehe, net hetzelfde nummer als dat waarmee ik begonnen ben.
Ik ook
De eerste twee zijn echt zeldzaam vrees ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDe nieuwe is vandaag toegekomen...
Veryon vs CGT vs Enzo vs zonda
Kmoet et wel nog lezen
Vandaag heb ik GTO in de winkel zien liggen,en wat zie ik de test met de Veyron is gewoon uit EVO overgenomen en vertaald.Die test stond 4 maand terug reeds in EVO.
Die Zonde is trouwens van hun hoofdredacteur Harry.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ist eigenlijk nooit in jullie opgekomen dat ze misschien gewoon samenwerken? En elk iemand sturen om die test te doen?
Er zijn 4 wagens, dus 8 plaatsen... Waarvan 1 voor de eigenaar vd Porsche (Farboud) en 1 voor de eigenaar vd Enzo (Paul Bailey) De rest is of kan opgevuld (worden) met journalisten.
Toen ze het afscheidsartikel over de CGT schreven was dat ook het geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenVandaag heb ik GTO in de winkel zien liggen,en wat zie ik de test met de Veyron is gewoon uit EVO overgenomen en vertaald.Die test stond 4 maand terug reeds in EVO.
Die Zonde is trouwens van hun hoofdredacteur Harry.
Comment
-
Is de GTO met de super test nog te krijgen?
Zoniet, van wie mag ik hem lenen/overkopen?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenIs de GTO met de super test nog te krijgen?
Zoniet, van wie mag ik hem lenen/overkopen?
Comment
Comment