De nieuwe verschijnt 22 februari, dus ge hebt nog wat tijd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het GTO magazine topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik heb het vandaag ook nog gekocht. Ik vind er niks mis mee dat artikels worden gekopierd, ze zijn tenslote toch goed geschreven en interresant, Evo zal ook wel een artikel van GTO kopieren dan he.
Dat denk ik niet, en idd daar is niets mis mee als je ze niet allebei leest (anders kun je nogal een déjà -lu gevoel krijgen)
Comment
-
Iemand de nieuwe GTO al?
Staat een leuke test in met de Bugatti, Enzo, CGT en Zonda S.
Indrukwekkend wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtendeze GTO weeral een DB9 (volante) erin. ik denk dat ik in mijn collectie GTO's zeker 4 of 5 artikels vind met de DB9 erin...
Zoveel supercars zijn er nu eenmaal niet
In het begin hielden ze zich enkel bezig met bekende sportwagens die iedereen aan het dromen bracht, toen deze opgebruikt waren ook de minder bekende, dan ook tuners, routes ed. om hun boekje toch maar vol te krijgen.
En quasi al de echte sportwagens die nu aan bod komen, zij eigenlijk al geweest...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenDijk van een nummer deze keer !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenIn De Standaard hier in ST hebben ze 'm nog altijd niet En das een van de weinigen die 'm hier verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenKheb 'm! Leuk nummer maar die test van die DB9 Volante vs. Bentley GTC stond al een hele tijd geleden in AW
Ze nemen dezelfde foto als op AW,maar het verslag is anders hoor2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik wil al een half jaar een abbonement nemen maar heb komt er niet van. krijg je dan ook zo'n cadeautje of prijsverlaging. ik dacht dat dat alleen voor nederland was.
Comment
Comment