Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het GTO magazine topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De nieuwe verschijnt 22 februari, dus ge hebt nog wat tijd

Comment

• ik heb het vandaag ook nog gekocht. Ik vind er niks mis mee dat artikels worden gekopierd, ze zijn tenslote toch goed geschreven en interresant, Evo zal ook wel een artikel van GTO kopieren dan he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        ik heb het vandaag ook nog gekocht. Ik vind er niks mis mee dat artikels worden gekopierd, ze zijn tenslote toch goed geschreven en interresant, Evo zal ook wel een artikel van GTO kopieren dan he.

Dat denk ik niet, en idd daar is niets mis mee als je ze niet allebei leest (anders kun je nogal een déjà-lu gevoel krijgen)

Comment

• Iemand de nieuwe GTO al?

Staat een leuke test in met de Bugatti, Enzo, CGT en Zonda S.
          Indrukwekkend wel.

Comment

• al een tijdje vekrijgbaar, ja ik heb hem dus
            tis wel een goed nummer, maar raar of niet ik vind de supercartest tegen valllen.

Comment

• deze GTO weeral een DB9 (volante) erin. ik denk dat ik in mijn collectie GTO's zeker 4 of 5 artikels vind met de DB9 erin...

Comment

deze GTO weeral een DB9 (volante) erin. ik denk dat ik in mijn collectie GTO's zeker 4 of 5 artikels vind met de DB9 erin...
                GTO heeft er in mijn ogen fout aan gedaan hun boekje om de 2 maand uit te brengen, ipv om de 3 maand zoals het in de eerste jaargang was.
                Zoveel supercars zijn er nu eenmaal niet

In het begin hielden ze zich enkel bezig met bekende sportwagens die iedereen aan het dromen bracht, toen deze opgebruikt waren ook de minder bekende, dan ook tuners, routes ed. om hun boekje toch maar vol te krijgen.
                En quasi al de echte sportwagens die nu aan bod komen, zij eigenlijk al geweest...

Comment

• dat tour d'europe vond ik ook maar niks, maar de rallyroutes waren wel interresant.

voor mij moeten er geen supercars instaan. ik vind het even interresant een artikel te lezen over de Polo GTI of ander hot hatchje.

Comment

• Yep, dat vind ik ook! Het hoeven niet altijd supercars te zijn, maar wel auto's die zich boven de massa verheven, die sportbloed hebben. EVO slaagt daar wonderwel in, maar ook GTO is niet slecht bezig imo

Comment

• Dijk van een nummer deze keer !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                        Dijk van een nummer deze keer !
                        I agree, op hun website afgaand ziet het er een super nummer uit, met originele en interessante tests.

Comment

• In De Standaard hier in ST hebben ze 'm nog altijd niet En das een van de weinigen die 'm hier verkopen.

Comment

• Abonnement nemen. Lag enkele dagen terug reeds in de bus.

Comment

• ik wil al een half jaar een abbonement nemen maar heb komt er niet van. krijg je dan ook zo'n cadeautje of prijsverlaging. ik dacht dat dat alleen voor nederland was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                In De Standaard hier in ST hebben ze 'm nog altijd niet En das een van de weinigen die 'm hier verkopen.
                                Bij ons in de krantenwinkel in het dorp en in de Standaard op de Uhasselt hebben ze hem ook nog altijd niet

Comment

• in de standaard in merchtem ook nog niet!!!!

Comment

• Hier in Kapellen al wel...
                                    Leuk nummer!
                                    Zeker de moeite!
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Kheb 'm! Leuk nummer maar die test van die DB9 Volante vs. Bentley GTC stond al een hele tijd geleden in AW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                        Kheb 'm! Leuk nummer maar die test van die DB9 Volante vs. Bentley GTC stond al een hele tijd geleden in AW
                                        was ik ook aan het denken!
                                        Ze nemen dezelfde foto als op AW,maar het verslag is anders hoor
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

ik wil al een half jaar een abbonement nemen maar heb komt er niet van. krijg je dan ook zo'n cadeautje of prijsverlaging. ik dacht dat dat alleen voor nederland was.
                                          ik heb er ook al een jaar een abonnement op, gewoon prijsverlaging genomen...

Comment

Working...
                                          X