Het abonnement lijkt mij zeer betaalbaar. Het magazine zelf heb ik gekocht deze vakantie toen ik op reis vertrok, en ik moet toegeven dat ik het wsl nog vaker ga kopen. Zalige bakken: vergelijking tss Enzo, SLR en Carrera GT. Ook nog een test met de streetracerkes als Leon Cupra, Megane, Focus en 147 GTA en een tocht door de Alpen met een S4 Cabrio, 6-reeks cabrio, Maserati spider en Cadillac XLR. Maaachtig!
Algemene conclusie van die supercars: Als je er eentje kan kopen kun je ze gewoon alledrie kopen. De 3 wagens liggen compleet uit elkaar. Een hightech racemonster, een luxesportwagen en een leuk schakelend racespeelgoedje.
Maar mogen wij hier op het forum wel reclame maken voor een ander magazine? het AG-topic werd ook gesloten dacht ik...
Algemene conclusie van die supercars: Als je er eentje kan kopen kun je ze gewoon alledrie kopen. De 3 wagens liggen compleet uit elkaar. Een hightech racemonster, een luxesportwagen en een leuk schakelend racespeelgoedje.
Maar mogen wij hier op het forum wel reclame maken voor een ander magazine? het AG-topic werd ook gesloten dacht ik...
Comment