Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vlaamse automagazines?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vlaamse automagazines?

Autowereld en autogids kennen we allemaal wel, maar zijn er eigenlijk nog andere Vlaamse autotijdschriften? En zijn die goed of niet? (En waarom?) Tuningmagazines niet meegerekend; die interesseren me niet zo

Autoexclusief is ook vlaams denk ik ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
      Autoexclusief is ook vlaams denk ik ...
      Romm0l vind ik.

Daar kunnen de Nederlanders wel wat meer van...

Comment

Autonews magazine is er ook, maar dat is 75% autosport en 25% gewoon auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Romm0l vind ik.

Daar kunnen de Nederlanders wel wat meer van...
          ik vind autoexclusief wel leuk om te lezen ...

Comment

Autoexclusief vind ik wel tof om te lezen.
            Zijn hier mensen die de voorgaande (1-4) liggen hebben en zouden willen doorverkopen?
            Last edited by mysticwizard; 22/08/2008, 23:19.

Comment

ik heb onlangs contact opgenomen met auto-exclusief en ze gaven me een rekeningnummer en dergelijke... Het is ondertussen al een paar weken geleden dat ik gestort heb en ik heb natuurlijk nog niks van hun gehoord en de boeken zijn ook nog niet aangekomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                ik heb onlangs contact opgenomen met auto-exclusief en ze gaven me een rekeningnummer en dergelijke... Het is ondertussen al een paar weken geleden dat ik gestort heb en ik heb natuurlijk nog niks van hun gehoord en de boeken zijn ook nog niet aangekomen
                Kan soms wel es ff duren, ligt meestal aan de uitgever. Maar ge kunt ze es bellen hoe het zit. Als ge na 2 of 3 nummers nog niks gehad hebt zou ik zeker es bellen.

Comment

heb hem nu toch ontvangen
                  maar zijn er hier mensen die de nummers 1 en 2 (waarde AM vantage, R8, Maseratie GT enzo instaan) hebben en deze aan mij zouden willen doorverkopen?
                  grtz

Comment

Working...
                  X