Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij mij lag tot mijn grote verbazing de AW in de bus daarstraks, mijn abo zou afgelopen moeten zijn (tenzij mijn ouders het verlengt zouden hebben - let's hope - )
Kweet ni zo goe wat ik ervan moet vinden :s
Heb vorige week wel een brief gehad dat mijn abonnement op 15/06 ten einde loopt maar dat betekend toch niet dat ik de nummers uit mei al niet meer ga ontvangen...
Ik ook niet en je moet er geen meer verwachten dnek ik..
Volgens die telefoniste heeft de Post alle maar dan ook alle Aw's voor Antwerpen kwijt gespeeld en er zijn er geen meer op voorraad. Als je belt met de klacht wordt je abbonnement verlengd met 2 weken...
Ik ook niet en je moet er geen meer verwachten dnek ik..
Volgens die telefoniste heeft de Post alle maar dan ook alle Aw's voor Antwerpen kwijt gespeeld en er zijn er geen meer op voorraad. Als je belt met de klacht wordt je abbonnement verlengd met 2 weken...
En waren ze van plan de abonnees ooit in te lichten?!? Ze mogen een telefoontje verwachten!
Die dame aan de telefoon kan er niets aan doen, het is de Post haar schuld..Ik vraag me wel af hoe ze die allemaal maar dan ook allemaal kunnen kwijt spelen
Maar als je belt loont het want dan wordt je abonnement verlengd.
ik ga sevves eens bellen! Gisteren tot mijn grote verbazing nog steeds niets in de bus, maar kon door redenen het forum niet controleren of dit enkel bij mij zo was. Tegenwoordig kreeg ik ze altijd op tijd, soms zelf een dag te vroeg...
ik ga sevves eens bellen! Gisteren tot mijn grote verbazing nog steeds niets in de bus, maar kon door redenen het forum niet controleren of dit enkel bij mij zo was. Tegenwoordig kreeg ik ze altijd op tijd, soms zelf een dag te vroeg...
abo met 2 weken verlengd... ik ga hem niet halen in de winkel omdat het toch wel een beetje minder nummer is
Ik wil gerust bellen...maar ben praktisch nooit thuis tijdens kantoor-uren! Ok Autowereld kan er niets aan doen...maar ze kunnen er mss wel nieuwe drukken en de kosten aanrekenen aan de schuldige... De Post! Antwerpen is toch +-1/5 van hun lezers schat ik!
Ik wil gerust bellen...maar ben praktisch nooit thuis tijdens kantoor-uren! Ok Autowereld kan er niets aan doen...maar ze kunnen er mss wel nieuwe drukken en de kosten aanrekenen aan de schuldige... De Post! Antwerpen is toch +-1/5 van hun lezers schat ik!
1000 exemplaren zijn er misterieus verdwenen bij de post...
Comment