Ik heb hem ook nog niet gekregen. De eerste keer dat ik tot na het weekend moet wachten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AW nr 170
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofDit gaat er toch lichtjes over! Nog steeds niets!
Heb vorige week wel een brief gehad dat mijn abonnement op 15/06 ten einde loopt maar dat betekend toch niet dat ik de nummers uit mei al niet meer ga ontvangen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofDit gaat er toch lichtjes over! Nog steeds niets!
Volgens die telefoniste heeft de Post alle maar dan ook alle Aw's voor Antwerpen kwijt gespeeld en er zijn er geen meer op voorraad. Als je belt met de klacht wordt je abbonnement verlengd met 2 weken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzIk ook niet en je moet er geen meer verwachten dnek ik..
Volgens die telefoniste heeft de Post alle maar dan ook alle Aw's voor Antwerpen kwijt gespeeld en er zijn er geen meer op voorraad. Als je belt met de klacht wordt je abbonnement verlengd met 2 weken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofEn waren ze van plan de abonnees ooit in te lichten?!? Ze mogen een telefoontje verwachten!
Die dame aan de telefoon kan er niets aan doen, het is de Post haar schuld..Ik vraag me wel af hoe ze die allemaal maar dan ook allemaal kunnen kwijt spelen
Maar als je belt loont het want dan wordt je abonnement verlengd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTNik ga sevves eens bellen! Gisteren tot mijn grote verbazing nog steeds niets in de bus, maar kon door redenen het forum niet controleren of dit enkel bij mij zo was. Tegenwoordig kreeg ik ze altijd op tijd, soms zelf een dag te vroeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofIk wil gerust bellen...maar ben praktisch nooit thuis tijdens kantoor-uren! Ok Autowereld kan er niets aan doen...maar ze kunnen er mss wel nieuwe drukken en de kosten aanrekenen aan de schuldige... De Post! Antwerpen is toch +-1/5 van hun lezers schat ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofIk wil gerust bellen...maar ben praktisch nooit thuis tijdens kantoor-uren! Ok Autowereld kan er niets aan doen...maar ze kunnen er mss wel nieuwe drukken en de kosten aanrekenen aan de schuldige... De Post! Antwerpen is toch +-1/5 van hun lezers schat ik!
Comment
Comment