Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AW 177

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AW 177

SCOOP
    - Porsche Panamera & GT
    NIEUW
    - VW Iroc
    EERSTE TESTS
    - Audi S3
    - Hyundai Accent
    - Kia Carens
    - Suzuki Swift Sport
    DETAILTESTS
    - Audi TT 3.2
    - Audi S8
    - Corvette Z06
    - Lexus GS 450h
    MISSION IMPOSSIBLE
    - Audi S6 Avant vs. Lamborghini Gallardo
    MONOVOLUMES
    - Hyundai Matrix vs. Nissan Note vs. Opel Meriva vs. Renault Modus
    - Chrysler Voyager vs. Ford Galaxy vs. Kia Carnival vs. Renault Grand Espace
    Last edited by ; 06/09/2006, 17:23.

Pfft, 't is weer vooral Duits dat de klok slaat.

Comment

leuke detailtests (de lexus en corvette). de rest boeit me helemaal niet.

behalve mss ook nog de VW Scirocco...
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

wat ik raar vind,
        welke monovolume wordt het?
        de nieuwe Mazda 5 mag niet meedoen???
        Is thans toch ook vrij nieuw, maar toch al een tijdje in omloop
        KLIK |&| KLAK

Comment

S3, S6, S8,...

lekker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door severijns
            wat ik raar vind,
            welke monovolume wordt het?
            de nieuwe Mazda 5 mag niet meedoen???
            Is thans toch ook vrij nieuw, maar toch al een tijdje in omloop
            Die kan je toch niet vergelijken met een Modus (Mazda2 dan weer wel) of Grand Espace? De Scénic zit in die categorie

Comment

Hmmmz, lekker veel Audi en ongetwijfeld zeer interessante test!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                Die kan je toch niet vergelijken met een Modus (Mazda2 dan weer wel) of Grand Espace? De Scénic zit in die categorie
                een 5 lijkt me groter dan een scenic of een zafira. Maar miss is de 5 idd een van de grotere uit zijn categorie, en hoort hij net niet tot de categorie van de espace en de carnival
                KLIK |&| KLAK

Comment

Weeral 3,20€ uitgespaard,trekt op niet véél allemaal aldi's en géén bmwssss

Comment

Die Panamera Scoop lijkt me wel wat...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
                      Die Panamera Scoop lijkt me wel wat...
                      Ik dacht dat dat een 4 deurs werd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                        Ik dacht dat dat een 4 deurs werd?
                        mjah, mss een foute foto, of nog een oude. Kan mss ook de GT zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
                          Weeral 3,20€ uitgespaard,trekt op niet véél allemaal aldi's en géén bmwssss

On topic: ik heb 'm sinds gisteren en het is wel een tof nummer. Alleen blijf ik die concurrentiekeuzes soms raar vinden Een Porsche 997S en een Jag XK 4.2 als concurrent voor een Z06 Die dingen hebben meer dan 200 pk minder (en kosten nog meer)
                          Last edited by ; 07/09/2006, 19:15.

Comment

er staan wel véél fouten in de nieuwe autowereld.ergens in de test over de s8 noemen ze de s8 ineens een s6 enzo van die dingen

Comment

Typisch...

Comment

Weet iemand hoe de Hyundaï Matrix het er in de testen vanaf brengt, tov z'n concurenten? De rest van 't nummer staat me niet aan, dus wordt het deze week de Humo en de Flair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                  Weet iemand hoe de Hyundaï Matrix het er in de testen vanaf brengt, tov z'n concurenten? De rest van 't nummer staat me niet aan, dus wordt het deze week de Humo en de Flair
                                  Hij eindigt als laatste.

Hij is de oudste van de hoop. Prijs en binnenruimte zijn zijn sterkste argumenten en ze zeggen dat je rapper door een goedkopere en fijner rijdende Getz gecharmeerd zal geraken als je de showroom binnenstapt. Dat staat zo ongeveer in de conclusie. Ik heb het artikel zelf nog niet gelezen.

En veel leesplezier in uwe Flair gewenst
                                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0
                                    Hij eindigt als laatste.

Hij is de oudste van de hoop. Prijs en binnenruimte zijn zijn sterkste argumenten en ze zeggen dat je rapper door een goedkopere en fijner rijdende Getz gecharmeerd zal geraken als je de showroom binnenstapt. Dat staat zo ongeveer in de conclusie. Ik heb het artikel zelf nog niet gelezen.

En veel leesplezier in uwe Flair gewenst
                                    't Wordt hoog tijd dat 'ie een vervanger krijgt. Enerzijds om z'n mislukt design zijwaarts en achteraan (voorwaart valt 'ie te pruimen). Anderzijds mag 'ie een maatje groter zijn zodat 'ie in de klasse van de Golf Plus valt. En 'ie zou dezeflde eigenschappen als de Tucson moeten krijgen:er goed uitzien, een prijskraker zijn, een goede diesel hebben (de 1.5 CRDI is niet slecht) & goed uitgerust zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                      't Wordt hoog tijd dat 'ie een vervanger krijgt. Enerzijds om z'n mislukt design zijwaarts en achteraan (voorwaart valt 'ie te pruimen). Anderzijds mag 'ie een maatje groter zijn zodat 'ie in de klasse van de Golf Plus valt. En 'ie zou dezeflde eigenschappen als de Tucson moeten krijgen:er goed uitzien, een prijskraker zijn, een goede diesel hebben (de 1.5 CRDI is niet slecht) & goed uitgerust zijn.
                                      Inderdaad. Heb het artikel ondertussen eens vlug gelezen en de punten waarop ze kritiek hebben zijn vooral te verklaren door zijn ouderdom en zijn design. Voor de rest is het een redelijke wagen.
                                      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                                        er staan wel véél fouten in de nieuwe autowereld.ergens in de test over de s8 noemen ze de s8 ineens een s6 enzo van die dingen
                                        ik heb vier AW 's tot nu en ik kan in elke AW wel een fout zeggen, zoals jij zegt , ik quote uit de AW177: de S6 is nog niet de duurste A8 , dat is de W12

maar als je de rest van de tekst en foto's bekijkt kunnen die kleine foutjes me eigenlijk niet veel schelen hoor

Comment

Working...
                                        X