Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AW reactietijd abo?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AW reactietijd abo?

Ik heb 2 weken men aanvraag voor een nieuw abo gepost naar AW, weet er iemand hoelang het ongeveer duurt eer ik een bevestiging krijg zodat ik kan betalen? Ik vind wel dat 2 weken al lang is voor een simpele bevestiging..

euh, in elke AW zit toch een formulier om een nieuw abbo te nemen?
    gewoon geld overschrijven, toch?

Comment

Awel, maar ik heb da formulier ingestuurd, maar moet je niet wachten op een bevestiging om te betalen?

Comment

nee, gewoon betalen na je het hebt opgestuurd.

Comment

ik heb ook mijn aanvraag opgestuurd, en de maserati als prijs er bij gekozen, het heeft zo'n 2-3weken geduurd vooraleer we een brief in de bus kregen waarop opstond dat we mochten betalen en dat vlak na onze betaling de AW en de maserati zal worden opgestuurd

Comment

ik had meteen betaald en papier opgestuurd.
            Niets in de bus gehad behalve (in die tijd) het GTR-game en mn boekje

Comment

Mja, ik heb nu al ongeveer iets meer dan 2 weken men formulier opgestuurd, en ondertussen heb ik ook al een overschrijving gedaan zonder dat ze me iets laten weten hebben, dus ik wacht vol spanning af.
              En ik heb de Mercedes gekozen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultum
                Mja, ik heb nu al ongeveer iets meer dan 2 weken men formulier opgestuurd, en ondertussen heb ik ook al een overschrijving gedaan zonder dat ze me iets laten weten hebben, dus ik wacht vol spanning af.
                En ik heb de Mercedes gekozen
                die vond ik ook mooi hoor, ze waren beiden prachtig in dat boekske vond ek ,maar als ik een AMG wil moet die toch standaard blijven zodat ik het verschil zie met een gewone CLS en de maserati zag er ook uit om duimen en vingers bij af te likke , heeft iemand hem al aangekregen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640
                  die vond ik ook mooi hoor, ze waren beiden prachtig in dat boekske vond ek ,maar als ik een AMG wil moet die toch standaard blijven zodat ik het verschil zie met een gewone CLS en de maserati zag er ook uit om duimen en vingers bij af te likke , heeft iemand hem al aangekregen
                  Ik heb nog niets gekregen. Zelfs geen bevestiging van men abo.
                  Die maserati zag er inderdaad ook wel lekker uit !!

Comment

Ik heb nog niets gekregen. Zelfs geen bevestiging van men abo.
                    Die maserati zag er inderdaad ook wel lekker uit !!
                    ik heb mijn maserati binnengekregen, prachtig gewoon, en dat ding is snel zeg (vind ik toch) lichten in interieur, koplampen, achterlichten , goed nagebootst geluid, perfect gewoon, maar onze hond vind hem maar niets

bedankt AW voor deze prachtige cadeau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640
                      ik heb mijn maserati binnengekregen, prachtig gewoon, en dat ding is snel zeg (vind ik toch) lichten in interieur, koplampen, achterlichten , goed nagebootst geluid, perfect gewoon, maar onze hond vind hem maar niets

bedankt AW voor deze prachtige cadeau
                      Lijkt me wel cool. Krijg je hem gewoon met de post of moet je er zelf omgaan naar een winkel?

Comment

Lijkt me wel cool. Krijg je hem gewoon met de post of moet je er zelf omgaan naar een winkel?
                        je krijgt een brief aan dat je hem moet gaan halen in een afhaalpunt, voor mij lag dat het dichtste in een winkel in schoten, dus ben ik hem daar gaan halen, en dat ding is snel, hij slipt als een gek, je kan er 360° mee doen zoveel je wilt , echt geweldig, onze hond had er wel een andere mening over, hij gromde er de hele tijd tegen maar durfde hem niet aanraken

Comment

Mijn abo tien dagen geleden betaald en de maserati erbij gevraagd, tot hiertoe niets ontvangen of gehoord. Hopelijk binnenkort wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OLGTI5I
                            Mijn abo tien dagen geleden betaald en de maserati erbij gevraagd, tot hiertoe niets ontvangen of gehoord. Hopelijk binnenkort wel
                            Da duurt wel een tijdje.. Ik heb 3 weken moeten wachten eer ik er iets van gehoord had. Ik heb nu men Merc... De max van een beest!

Comment

Vandaag de kadobon ontvangen, en naar AUTO5 geweest maar de Maseratikes waren uitverkocht, morgen misschien meer chance.

Comment

Working...
                              X