Ik heb 2 weken men aanvraag voor een nieuw abo gepost naar AW, weet er iemand hoelang het ongeveer duurt eer ik een bevestiging krijg zodat ik kan betalen? Ik vind wel dat 2 weken al lang is voor een simpele bevestiging..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AW reactietijd abo?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultumMja, ik heb nu al ongeveer iets meer dan 2 weken men formulier opgestuurd, en ondertussen heb ik ook al een overschrijving gedaan zonder dat ze me iets laten weten hebben, dus ik wacht vol spanning af.
En ik heb de Mercedes gekozen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640die vond ik ook mooi hoor, ze waren beiden prachtig in dat boekske vond ek ,maar als ik een AMG wil moet die toch standaard blijven zodat ik het verschil zie met een gewone CLS en de maserati zag er ook uit om duimen en vingers bij af te likke , heeft iemand hem al aangekregen
Die maserati zag er inderdaad ook wel lekker uit !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultumIk heb nog niets gekregen. Zelfs geen bevestiging van men abo.
Die maserati zag er inderdaad ook wel lekker uit !!
bedankt AW voor deze prachtige cadeau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640ik heb mijn maserati binnengekregen, prachtig gewoon, en dat ding is snel zeg (vind ik toch) lichten in interieur, koplampen, achterlichten , goed nagebootst geluid, perfect gewoon, maar onze hond vind hem maar niets
bedankt AW voor deze prachtige cadeau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultumLijkt me wel cool. Krijg je hem gewoon met de post of moet je er zelf omgaan naar een winkel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OLGTI5IMijn abo tien dagen geleden betaald en de maserati erbij gevraagd, tot hiertoe niets ontvangen of gehoord. Hopelijk binnenkort wel
Comment
Comment