Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw autotijdschrift Auto Review

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C
    ze hebbe het ni in de winkel
    Vanaf 11 februari... De Nijmeegse uitgever F&L Automotive Publications B.V. brengt vanaf 11 februari een geheel nieuw tweewekelijks autoblad op de Nederlandse en Belgische markt. ( http://www.fnl.nl/autoreview/ )

Dus zal het volgende week wellicht wél beschikbaar zijn.. (afhankelijk wanneer men de magazines levert bij uw dagbladhandelaar of winkel)

Allez hup, 't is nu de moment: eerste 10 nrs. voor 10 euro. http://www.fnl.nl/autoreview/abonneren/abonneren.php

Comment

kan zijn dat ik zo ook eens een ga kopen.

Comment

Liever het origineel... in dit geval is dat Autozeitung.
        Vreemd toch dat vele tijdschriften samenwerken mit Deutschland... er zal daar wat meer en ook het tofste autonieuws te vinden zijn zeker ?
        Peugeot 307 Sw 1.4HDI
        & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
        http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
        Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Duitsland is dan ook ongeveer de nummer 1 qua auto's in Europa...natuurlijk zal er veel en tof autonieuws te vinden zijn daar

Comment

Ik heb het nog niet gevonden in verschillende boekhandels !
            Heeft iemand het al gekocht?

Comment

Het ligt reeds in de Carrefour voor 1 euro... aan die prijs zal dat ook wel enkel en alleen om zich in de markt te settelen zijn zeker ?
              Peugeot 307 Sw 1.4HDI
              & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
              http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
              Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Ik heb het vandaag gekocht en moet zeggen dat het best wel meevalt,goede uitleg en veel informatie bij de testen. Maar toch niet zo goed als onze eigen autowereld
                2014 Bmw 118d Estorill //M
                2000 Bmw 320d
                2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                  Duitse invloeden

Ich /Ig
                  es

je gaat het eens halen zeker
                  Neenee ik heb mij gewoon mistypt ik bedoelde ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TechThing
                    Vanaf 11 februari... De Nijmeegse uitgever F&L Automotive Publications B.V. brengt vanaf 11 februari een geheel nieuw tweewekelijks autoblad op de Nederlandse en Belgische markt. ( http://www.fnl.nl/autoreview/ )

Dus zal het volgende week wellicht wél beschikbaar zijn.. (afhankelijk wanneer men de magazines levert bij uw dagbladhandelaar of winkel)

Allez hup, 't is nu de moment: eerste 10 nrs. voor 10 euro. http://www.fnl.nl/autoreview/abonneren/abonneren.php
                    Yup maar ge moet de kleine letterkes lezen é, dat abonnoment loopt verder tot 24 nummers en daarvoor moet ge 60 euro betalen.

Comment

Best leuk, heb het daarstraks gekocht en is helemaal niet slecht

Comment

ik heb het ook gekocht
                        ik ga die 10nummers abonnee toch wel kopen denk ik
                        ik heb het is rap bekeken en het ziet er niet slecht uit maar autowereld ziet er wel duurder uit (die blinkende kaft) ipv een stom papierke

wel oppassen als iemand zo een abonnee neemt, 6weken voor je abonnee verloopt moet je al opzeggen anders kost het 60€!!!

Comment

de nieuwe ziet er geweldig goed uit moet ik zeggen

test van:

-porsche turbo
                          -ferrari f490
                          -lambo gallardo
                          -audi A3 2.0tfsi
                          -golf gti
                          -astra 2.0t
                          -bmw z30d
                          -bmw 320d
                          -vw passat 2.0tdi
                          -porsche 911 carbriolet
                          -audi a6 avant 2.4
                          -mercedes E200k combi

dit zijn geen "eerste tests" maar detailtest, wel iets minder uitgebreid dan autowereld maar wel met meer gegevens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael
                            ik heb het ook gekocht
                            ik ga die 10nummers abonnee toch wel kopen denk ik
                            ik heb het is rap bekeken en het ziet er niet slecht uit maar autowereld ziet er wel duurder uit (die blinkende kaft) ipv een stom papierke

wel oppassen als iemand zo een abonnee neemt, 6weken voor je abonnee verloopt moet je al opzeggen anders kost het 60€!!!
                            De inhoud is wel het belangrijkste hé. Maar ook qua inhoud is AW nog beter.

Comment

Ik heb het ook eens gekocht, omdat er toch wel enkele interessante tests in staan:

Lambo Gallardo - Ferrari F430 - Porsche 911 Turbo
                              Audi A3 2.0 TFSI - VW Golf GTI - Opel Astra GTC 2.0 Turbo
                              BMW 320d - VW Passat 2.0 TDI

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                              cc

Comment

Er staat zelfs een reportage in over de prototypen van de M5 touring en de M6 Cabrio ...

Als voorlaatste zin : "BMW beweert echter vooralsnog dat deze prototypen helemaal geen bewijs zijn voor serieproductie"
                                Last edited by BoTJe; 27/04/2005, 18:51.

Comment

en wat wil je hier mee zeggen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                    en wat wil je hier mee zeggen?
                                    Dat BMW nog niet weet of ze echt gaan komen, maar dat ze wel de mogelijkheid overwegen

Comment

Ik had 't ook eens gekocht voor die test Gallardo-Turbo S-F430, maar dat boekje trekt echt op niks !

95% foto's, en 5% tekst ... En dan nog niet eens interessant geschreven.
                                      Niet slecht voor een eerste poging, maar als ze brokken willen maken in België zal het toch wat beter moeten zijn ...
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Heb het ook ééns gekocht, maar omdat ik het niet wist, heb ik pas vanaf nummer 3 gemerkt dat er een nieuw tijdschrift was. Heb dit dan ook gekocht. Een goed en mooi tijdschrift, maar omdat ik moest kiezen (je kan toch moeilijk 2x hetzelfde kopen) het ik gekozen voor autowereld, omdat het volledig belgisch is. Maar weet je wat een prachtig Nederlands tijdschrift is: GTO. Echt prachtige tests en vooraal heel veel mooie foto's. Exclusieve tests zoals pagani, Ferrari 360 opgevoert door Novitec Rosso, Yes(dat is een speciale varriant van de audi TT, maar dan wel heel exclusief), een test met als titel "De 200 pk-club", test met exclusieve en krachtige en natuurlijk ook dure SUV's, ... Je merkt het wel, een boek met alleen exclusieve, wat duurdere en vooral sportieve wagens. Echt de moeite waard om eens te kopen (kost wel €4.95, maar het is z'n geld wel waard ten opzicht van Autorevieuw, aw, autogids, ...)

Comment

Ik dacht dat Autowereld ook met een Duits blad samenwerkte hoor...
                                          In het laatste nummer zie ik wel nergens meer vermeld staan, maar als ik eens tijd heb zal ik de eerste nummers eens an onder het stof halen....
                                          Ik denk dat het Auto Motor und Sport was, ..... of Autozeitung.... of...

En Autowereld en Autogids zitten sinds kort in hetzelfde gebouw (nl Generaal Dumonceaulaan 56 in Brussel),
                                          dus daar zullen ze vast ook wel samenwerken....

Vind dat wel bizar eigenlijk..... is dat nu concurrentie? of proberen ze twee boekskes met dezelfde inhoud te verkopen?.......

Comment

Working...
                                          X