Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik dacht dat Autowereld ook met een Duits blad samenwerkte hoor...
In het laatste nummer zie ik wel nergens meer vermeld staan, maar als ik eens tijd heb zal ik de eerste nummers eens an onder het stof halen....
Ik denk dat het Auto Motor und Sport was, ..... of Autozeitung.... of...
En Autowereld en Autogids zitten sinds kort in hetzelfde gebouw (nl Generaal Dumonceaulaan 56 in Brussel),
dus daar zullen ze vast ook wel samenwerken....
Vind dat wel bizar eigenlijk..... is dat nu concurrentie? of proberen ze twee boekskes met dezelfde inhoud te verkopen?.......
JA, het was AMS, maar ik weet niet of de 'samenwerking' gestopt is of niet.
Ik dacht dat Autowereld ook met een Duits blad samenwerkte hoor...
In het laatste nummer zie ik wel nergens meer vermeld staan, maar als ik eens tijd heb zal ik de eerste nummers eens an onder het stof halen....
Ik denk dat het Auto Motor und Sport was, ..... of Autozeitung.... of...
En Autowereld en Autogids zitten sinds kort in hetzelfde gebouw (nl Generaal Dumonceaulaan 56 in Brussel),
dus daar zullen ze vast ook wel samenwerken....
Vind dat wel bizar eigenlijk..... is dat nu concurrentie? of proberen ze twee boekskes met dezelfde inhoud te verkopen?.......
Even ter verduidelijking, voor wie er nog vragen over heeft. AutoWereld heeft zijn samenwerking met Auto, Motor und Sport vorig jaar in november stopgezet. En eigenlijk zelfs als vroeger, want in 2004 hebben we nauwelijks nog iets uit dat magazine overgenomen.
Dat is inderdaad een late reactie, maar met deze toch een snel antwoord... Daar zijn indertijd ook vragen over gekomen, waarop we toen zowat het volgende hebben geantwoord. De test (rij-impressies, metingen...) is wel degelijk met de juiste Mercedes gebeurd, maar tijdens de fotodag was dat specifieke model niet beschikbaar. Vandaar dat we toen eventjes een andere S hebben genomen (enkel voor de foto's!) .
Bij de layout zijn er enkele foutjes gemaakt met het ingeven van de punten. Maar de totalen en dus ook de einduitslag waren wel juist.
trouwens in de laatste nieuwe autowereld staat dat de polo iets van 50.000€ kost alsk goe gezien heb en dat men +4000e moet betalen of is dit hier al vermeld
Comment