Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk autoblad is leuker?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik lees Autogids en Carros.

Autogids voor de tests, techniek en nieuwigheden.

Carros als ontspanning en voor de mooie wagens en reportages.

Comment

Raar dat Autovisie hier nog niet vernoemd is ... prijs/kwaliteit ongeveer het beste blad dat je kunt krijgen in de handel

qua schrijfstijl leunt het dicht aan bij Carros en GTO, terwijl het qua concept eerder Autogidsig is, maar dan frisser en minder saai

en 't is hollands
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ik lees vooral Auto Motor und Sport + Top Gear
        het eerste omdat het mijns inziens de betrouwbaarste informatie geeft.
        het tweede omdat het zeer aangenaam leest en me vaak een glimlach op het gezicht doet krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
          Raar dat Autovisie hier nog niet vernoemd is ... prijs/kwaliteit ongeveer het beste blad dat je kunt krijgen in de handel

qua schrijfstijl leunt het dicht aan bij Carros en GTO, terwijl het qua concept eerder Autogidsig is, maar dan frisser en minder saai

en 't is hollands

Is ook al vernoemd,beter en alles lezen

Comment

ik heb al jaren een abonnement op autoweek.
            2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
            2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
              Boenk erop. Top Gear Mag is absoluut een aanrader als je graag wat leest over auto's, zonder echt te weten te komen welke auto de beste, zuinigste of voordeligste is. 90% entertainment, net als de show. And I love it..
              Ik ga dat echt eens moeten kopen Ben echt benieuwd. Is't even goed als het programma?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                Ik ga dat echt eens moeten kopen Ben echt benieuwd. Is't even goed als het programma?

Neen, althans niet voor mij... Ik heb het huidig nummer gekocht omdat er een mooie kalender bijzit, maar eigenlijk heb ik er al spijt van. Zo onoverzichtelijk, niet beter geschreven dan pakweg EVO, en veel lelijkere foto's...

Autovisie is ook wel goed, ben 4 jaar lang abonnee geweest, maar nu gestopt wegens
                1. het feit dat ik even in het buitenland resideer
                2. het feit dat veel artikels worden overgekocht van EVO

Maar niettemin denk ik eraan om het opnieuw te nemen als ik terug ben. Voor het dagdagelijks autonieuws heb ik nog niets beter tegengekomen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                  En Top Gear is niet chauvinistisch als er Engelse wagens aan bod komen? (voor zover die nog bestaan, natuurlijk)
                  over mg-r wisten ze best kritisch te schrijven, net als over jag. tvr e.d. kunnen ze wel eens de hemel in prijzen, maar dat zijn dan ook gewoon goeie wagens.
                  over het algemeen staat in topgear ook meer entertainment dan echte rij-impressies, maar die die er in staan zijn objectiever dan ams

Comment

Autogids en Autovisie

Ben geabonneerd op Autogids en Autovisie.

Autogids is inderdaad wat saaier om te lezen en vooral interessant als je over een bepaalde auto vanalles wil weten.

Autovisie is veel boeiender om te lezen en heeft ook totaal andere reportages als autogids.

Persoonlijk vind ik dat de 2 bladen elkaar perfect aanvullen.

Comment

Topgear in het Nederlands vind ik een goed blad.
                      En uiteraard GTO.

edit: ik krijg een groen bolletje van de mods als ik autowereld zeg.Dus bij deze
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ik heb eens TopGear gekocht vandaag, doch de prijslijsten achteraan lijken mij niet te kloppen voor België. Ik controleerde de prijzen van de wagens die ik uit het hoofd ken, en er staan duidelijk lagere prijzen aangegeven. Iemand een idee hoe dat komt?
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                          Ik heb eens TopGear gekocht vandaag, doch de prijslijsten achteraan lijken mij niet te kloppen voor België. Ik controleerde de prijzen van de wagens die ik uit het hoofd ken, en er staan duidelijk lagere prijzen aangegeven. Iemand een idee hoe dat komt?
                          mss excl btw?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                            mss excl btw?
                            Wss wel. Ik vind het toch vreemd, want er staat nergens dat het om nettoprijzen zou gaan.
                            Anderzijds, de prijs van een Mitsubishi Lancer Evo IX klopt (37.990 €).
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Zit er zo op iedere redactie een ventje die alle prijzen bijhoudt? Of is er daar gewoon een databank voor?

Comment

CAR vind ik het leukste om te lezen, zelfs leuker dan EVO

Comment

in de playboy staan ook soms goeie tests

Comment

ik heb een abonnement op autogids, ze geven vrij grondige tests. Daarnaast koop ik om de 2 maand GTO, en nu en dan een los boekje als ik er iets interessants in zie.
                                    Ook elk jaar auto motor und sport testjaarboek, zeer interessant...

Comment

Ik koop enkel de Carros en de GTO. De GTO vind ik persoonlijk beter geschreven dan de Carros. Toch koop ik ze alle 2 . De GTO voor de artikels en de Carros voor de fotos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten

en 't is hollands
                                        Je hebt mijne post niet gezien zeker??
                                        Nissan QQ driver.

Comment

Ik ben sinds kort geaboneerd op TOP GEAR. Ik vind het egt een aanrader. Omdat het soms echt grappig is. En het is zeker 3 keer dikker als een autowereld.
                                          Last edited by ; 23/01/2007, 15:10.

Comment

Working...
                                          X