Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Betaald => niet ontvangen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Betaald => niet ontvangen

Hallo,

begin vorige week heb ik een abonnement voor 2jaar genomen op Autowereld, en ik vermoed dat ik dus ook dat spel erbij krijg.
    Wel, dinsdag of woensdag denk ik dat het betaald is, en dinsdag is de abonnementskaart verstuurd.

Hoe komt het dat ik mijn autowereld niet heb ontvangen? :s

De post kennende zou het goed kunnen dat je aanvraag nog niet is toegekomen. En maak je geen zorgen, dat van mij is vandaag voor de zoveelste keer niet toegekomen maar dat komt wel.

Comment

Jep bij mij ook weer niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno
        Hallo,

begin vorige week heb ik een abonnement voor 2jaar genomen op Autowereld, en ik vermoed dat ik dus ook dat spel erbij krijg.
        Wel, dinsdag of woensdag denk ik dat het betaald is, en dinsdag is de abonnementskaart verstuurd.

Hoe komt het dat ik mijn autowereld niet heb ontvangen? :s
        Een telefoontje plegen naar de abonnementsdienst van AW lijkt mij de beste manier.
        Maar een AW die te laat aankomt is eerder regelmaat dan uitzondering bij (vele?) abonnees. Ik heb hem vandaag ook weer niet ontvangen (3de op rij) dus ik hoop morgen en in't slechtste geval maandag.

Wen er alvast maar aan dat hij niet op tijd aankomt, het zal niet bij één keer blijven. Spijtig genoeg.

Comment

Als je toch een soort van abbo wil kan je beter opteren voor krantencheques.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
            Bedankt voor de reacties, weet ik waar ik me aan kan verwachten

heb net gezegd dat'k al een abbo heb voor 2jaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
              Hij wil geen krant, hij wil AW.

Winkelcheques...

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              cc

Comment

Poteeto, potaato

Comment

Hmmm, winkelcheques... Gaat dat nog wel???

Comment

Ze zouden beter een andere distributie-firma kiezen, met al die problemen die ik hier al gelezen heb.
                    Mijne ché komt altijd mooi op tijd, via de post.

Comment

Zolang het maar bij één dag vertraging blijft, vindt ik het nog okee. Mijn autowereld is vandaag toegekomen.

Comment

het maakt niet uit wanneer ik hem krijg, zo lang het maar minder geld kost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azerty
                          Zolang het maar bij één dag vertraging blijft, vindt ik het nog okee. Mijn autowereld is vandaag toegekomen.
                          ik heb hem nog steeds niet gekregen, en ik verwacht hem dus ook niet meer..

Comment

Ik denk dat u abonnement pas vanaf het volgende nummer gaat tellen!
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Heb ook zo stilaan het vermoeden
                              wordt dan nog een leuke verjaardagskado voor me :p

Comment

domme!

nu heb ik mn autowereld wel ontvangen, maar hoe zit het met dat spel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno
                                  nu heb ik mn autowereld wel ontvangen, maar hoe zit het met dat spel?
                                  het spel wordt normaal na enkele weken apart geleverd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azerty
                                    het spel wordt normaal na enkele weken apart geleverd.
                                    Nu heb ik het nog steeds niet ontvangen..

Comment

Working...
                                    X