Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hint: TVR sagaris

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • hint: TVR sagaris

    Tja, ik vroeg me af of AW geen zin heeft de TVR sagaris aan hun vakkundig oog te laten passeren. Misschien in een duel? De wagen is nu toch al geruime tijd te (koop) bestellen bij de belgische importeur ...

    ... en nu hopen dat ze het lezen

  • #2
    Die kans is zéér klein. Autowereld 'kiest' niet zelf welke wagen ze gaan testen en wanneer. Constructeurs stellen wagens ter beschikking (zeker van dat kaliber) op bepaalde dagen voor de media om ze te testen. Bv. zoals in de huidige editie met de Maserati MC12, dat was een 'test' (meer een rit) op uitnodiging en dat voor een heel leger (auto)journalisten uit de hele wereld. TVR is ook een constructeur die de testmodellen wss niet in het dozijn heeft staan en zal dus ook enkel op uitnodiging werken, aangezien je niet zomaar een garage binnenstapt en met een tvr vertrekt.

    Ik zeg niet dat het nooit zal gebeuren, maar hoop ook maar niet dat men even gaat bellen en vragen om een test met de tvr.

    Comment


    • #3
      Ik denk ook dat een van de redenen waarom ze geen testmodellen ter beschikking stellen dat het is omdat TVR's nogal gevaarlijke dingen zijn soms. zou het neit kunnen.

      Wat me ook opviel. Ik keek in een oude "auto" ( zoals AW toen nog heette ) en er zaten wel getelt twee tests in door hen zelf gemaakt. Al de rest waren tests met duitse wagens ( duitse nummerplaten ) dus gewoon overgenomen uit een duits magazine ( AMS ) als ik me neit vergis. Iemand uitleg voor?

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
        Ik denk ook dat een van de redenen waarom ze geen testmodellen ter beschikking stellen dat het is omdat TVR's nogal gevaarlijke dingen zijn soms. zou het neit kunnen.

        Wat me ook opviel. Ik keek in een oude "auto" ( zoals AW toen nog heette ) en er zaten wel getelt twee tests in door hen zelf gemaakt. Al de rest waren tests met duitse wagens ( duitse nummerplaten ) dus gewoon overgenomen uit een duits magazine ( AMS ) als ik me neit vergis. Iemand uitleg voor?
        Ze hebben een samenwerkingscontract hè .. Ik weet nog dat in één van de oudere AW's (heette toen nog Auto, geloof ik) er een test stond met de verschillende taxi's die rondreden op één of ander mediterraan eiland ... Ik herinnerde me nog de test, en wat bleek ? Ongeveer een jaar daarvoor was die test in AMS gepubliceerd ...

        Ik heb er geen problemen mee dat men foto's gebruikt van andere magazines, maar gewoon botweg tests gaan vertalen uit anderstalige magazines vind ik nogal flauw ... Ik lees vrij veel autotijdschriften (GTO, Carros, AW, AMS, autovisie en Autogids altijd, en soms daarbij nog eens automobiles classiques, CAR of AUTOCar) en het valt mij op dat sommige test intern wel doorverkocht worden ...
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
          Ze hebben een samenwerkingscontract hè .. Ik weet nog dat in één van de oudere AW's (heette toen nog Auto, geloof ik) er een test stond met de verschillende taxi's die rondreden op één of ander mediterraan eiland ... Ik herinnerde me nog de test, en wat bleek ? Ongeveer een jaar daarvoor was die test in AMS gepubliceerd ...

          Ik heb er geen problemen mee dat men foto's gebruikt van andere magazines, maar gewoon botweg tests gaan vertalen uit anderstalige magazines vind ik nogal flauw ... Ik lees vrij veel autotijdschriften (GTO, Carros, AW, AMS, autovisie en Autogids altijd, en soms daarbij nog eens automobiles classiques, CAR of AUTOCar) en het valt mij op dat sommige test intern wel doorverkocht worden ...
          Is logisch hé. Tests van nieuwe wagens gebeuren zelden door één enkel automagazine. Hele persbijeenkomsten. Vergelijk de covers van AW en AutoGids maar. Recente voorbeelden zijn de BMW M5 en een tweekamp tss de Astra GTC CDTI 120 en 150 pk.
          120d Hatch Edition Sport

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
            Is logisch hé. Tests van nieuwe wagens gebeuren zelden door één enkel automagazine. Hele persbijeenkomsten. Vergelijk de covers van AW en AutoGids maar. Recente voorbeelden zijn de BMW M5 en een tweekamp tss de Astra GTC CDTI 120 en 150 pk.
            Aangezien AW overgekocht is door AG, lijkt het me niet meer dan logisch dat de geteste wagens door één magazine ook door het andere getest worden hè ...
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
              Aangezien AW overgekocht is door AG, lijkt het me niet meer dan logisch dat de geteste wagens door één magazine ook door het andere getest worden hè ...
              Ze werken nog steeds onafhankelijk hoor. Overigens, gelijke testen in beide magazines, komen al langere tijd voor. Het is logisch dat autofabrikanten de hele pers in één keer uitnodigen hé. Dat lees je ook regelmatig bij inleidingen. Verder zal het ook wel zo zijn dat de fabrikanten verschillende redacties een testexemplaar sturen. Ongeveer gelijktijdig.
              120d Hatch Edition Sport

              Comment


              • #8
                idd da merk je ook heel duidelijk als je de kop van AG en AW vergelijkt : 75% dezelfde wagens...

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door wannennoonlie W
                  Tja, ik vroeg me af of AW geen zin heeft de TVR sagaris aan hun vakkundig oog te laten passeren. Misschien in een duel? De wagen is nu toch al geruime tijd te (koop) bestellen bij de belgische importeur ...

                  ... en nu hopen dat ze het lezen
                  Er zal geen test komen
                  Last edited by ; 18/04/2005, 15:38.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                    Ik denk ook dat een van de redenen waarom ze geen testmodellen ter beschikking stellen dat het is omdat TVR's nogal gevaarlijke dingen zijn soms. zou het neit kunnen.

                    Wat me ook opviel. Ik keek in een oude "auto" ( zoals AW toen nog heette ) en er zaten wel getelt twee tests in door hen zelf gemaakt. Al de rest waren tests met duitse wagens ( duitse nummerplaten ) dus gewoon overgenomen uit een duits magazine ( AMS ) als ik me neit vergis. Iemand uitleg voor?
                    Indien gewenst ja.
                    Last edited by ; 18/04/2005, 15:37.

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                      Er zal geen test komen
                      En gij werkt bij AW?


                      Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      cc

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                        En gij werkt bij AW?
                        Neen, hij heeft een Sagaris gekocht

                        Sry, ik kon het niet laten, cfr bureaubladtopic

                        Comment

                        Working...
                        X