Ben hem daarstraks gaan halen en es ff vlug bekeken en ziet er niet slecht uit. Ik vraag mij wel af hoelang dat contract met Honda nog gaat duren want die boekskes beginnen mij wel serieus de keel uit te hangen. Dat zal wel veel op brengen voor AW zo van die boekskes maar ik vind het zeer vervelend.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
autowereld nr 144
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0Ben hem daarstraks gaan halen en es ff vlug bekeken en ziet er niet slecht uit. Ik vraag mij wel af hoelang dat contract met Honda nog gaat duren want die boekskes beginnen mij wel serieus de keel uit te hangen. Dat zal wel veel op brengen voor AW zo van die boekskes maar ik vind het zeer vervelend.
Comment
-
bij mij was het er op donderdag
mijn autoreview komt altijd dinsdag of woensdag terwijl het normaal vrijdag verschijnd
1dag na AW
maandag was mijn vorige autoreview, autowereld, nieuwe autowereld en de streettuner nog niet helemaal gelezen, als daar dan nog de nieuwe bij kwam werd ik gek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelbij mij was het er op donderdag
mijn autoreview komt altijd dinsdag of woensdag terwijl het normaal vrijdag verschijnd1dag na AW
maandag was mijn vorige autoreview, autowereld, nieuwe autowereld en de streettuner nog niet helemaal gelezen, als daar dan nog de nieuwe bij kwam werd ik gek
Hij werkd morgen?
Comment
Comment