Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autowereld nr 144

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ben hem daarstraks gaan halen en es ff vlug bekeken en ziet er niet slecht uit. Ik vraag mij wel af hoelang dat contract met Honda nog gaat duren want die boekskes beginnen mij wel serieus de keel uit te hangen. Dat zal wel veel op brengen voor AW zo van die boekskes maar ik vind het zeer vervelend.
    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

ik heb hem ook gekocht,ga er straks in lezen,nog geen tijd gehad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0
        Ben hem daarstraks gaan halen en es ff vlug bekeken en ziet er niet slecht uit. Ik vraag mij wel af hoelang dat contract met Honda nog gaat duren want die boekskes beginnen mij wel serieus de keel uit te hangen. Dat zal wel veel op brengen voor AW zo van die boekskes maar ik vind het zeer vervelend.
        ja he,vind ik ook

Comment

Wonder boven wonder, hij was op tijd

Comment

Ziet er weer een leuk nummer uit.

Nissan Murano, Infiniti FX35 en de twee detailtest interesseren me wel, en de rest ziet er ook niet echt slecht uit.

Comment

nog niks ontvangen, hoelang moet het eigenlijk te laat zijn om te reageren?? Meestal is hij er op vrijdag maar nu niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roadster
                nog niks ontvangen, hoelang moet het eigenlijk te laat zijn om te reageren?? Meestal is hij er op vrijdag maar nu niet.
                Bij mij was het al 2 maand pas op maandag, maar je mag altijd reclameren hoor

Comment

Murano test interesseert me uiteraard

Comment

Bijzonder leuk nummer, op tijd geleverd en fijne wagens (de Fx zeker)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mustang_freak
                      Bij mij was het al 2 maand pas op maandag, maar je mag altijd reclameren hoor
                      Zelfs op dinsdag nog niks, zal eens aan de alarmbel trekken.

Comment

Hoog tijd denk ik zo
                        Je kan misschien ook eens pm-en naar Alain

Comment

bij mij was het er op donderdag
                          mijn autoreview komt altijd dinsdag of woensdag terwijl het normaal vrijdag verschijnd
                          1dag na AW
                          maandag was mijn vorige autoreview, autowereld, nieuwe autowereld en de streettuner nog niet helemaal gelezen, als daar dan nog de nieuwe bij kwam werd ik gek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael
                            bij mij was het er op donderdag
                            mijn autoreview komt altijd dinsdag of woensdag terwijl het normaal vrijdag verschijnd1dag na AW
                            maandag was mijn vorige autoreview, autowereld, nieuwe autowereld en de streettuner nog niet helemaal gelezen, als daar dan nog de nieuwe bij kwam werd ik gek
                            Het smurfd vrijdag?
                            Hij werkd morgen?

Comment

Working...
                            X