Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AW Nieuwe Ideeën

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AW Nieuwe Ideeën

Hier kan iedereen nieuwe ideeën kwijt i.v.m. het magazine, zoals bijvoorbeeld een poster in het midden, or whatsoever.
    Ik had het volgende in gedachten: de rubriek Stamvaders vind ik altijd zo mooi geschreven, dat ik het wel zou zien zitten van AW om een luxe bundel uit te brengen met alle Stamvaders nog eens een keertje erin. Het is maar een gedacht.

Gewoon in elk nummer een soort "referendum van de eigenaars", zoals Autogids vroeger deed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
      Gewoon in elk nummer een soort "referendum van de eigenaars", zoals Autogids vroeger deed

Hoe deden ze dat dan?

Comment

Ik zou wel graag mooie posters hebben in elk nieuwe nummer die uitkomt!
        Een voorbeeld: bij elke nieuwe uitgave vd Voetbalmagazine, krijg je gratis een poster van een fervente voetballer.

Comment

Een poster zou leuk zijn.
          Autonews doet dit ook!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
            Hoe deden ze dat dan?
            't Ja, hoe moet ik dat zeggen

Heel uitgebreid. Toch wel een bladzijde of acht. Eerst een stukje "geschiedenis" van de besproken auto. Daarna een hoofdstuk over hoe lang de onderdelen (remmen, ophanging, banden,...) het uithielden. Verbruik, betrouwbaarheid, de meest voorkomende kwaaltjes,... . Daarna werden alle de details gekwoteerd op 10, om uiteindelijk een score op 100 te bekomen. Uiteindelijk kreeg je de plus -en minpunten, en de dingen die de eigenaars het liefst zouden veranderd zien aan hun wagen. Om tot slot nog wat persoonlijke bevindingen van de eigenaars te kunnen lezen.

Eigenlijk zo'n beetje de formule die AW (heel) soms toepast, alleen is dat dan samengevat op twee blaadjes...

Ik zou zeggen, bestel een oud nummer van AG (van voor 2000), want ook zij doen die referendums ondertussen niet meer, jammer!

Comment

Als er vergelijkende tests in de AW staan, dan worden de foto's van elke auto op twee pagina's gezet. Misschien is het beter als dezelfde foto van elke auto naast elkaar wordt gezet? Dit lijk mij meer vergelijkend als de manier die nu wordt gebruikt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tMAZ
                Als er vergelijkende tests in de AW staan, dan worden de foto's van elke auto op twee pagina's gezet. Misschien is het beter als dezelfde foto van elke auto naast elkaar wordt gezet? Dit lijk mij meer vergelijkend als de manier die nu wordt gebruikt?
                Awel dat vind ik ook, heb me daar al regelmatig aan geërgerd.

Als ze het dan over het het interieur hebben dat ze dan maar de twee interieurkes naast mekaar zetten, idem voor motors en en buitenkanten, zou veel beter overeenkomen met de tekst dan, dan zie je direct wat ze omschrijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mustang_freak
                  Awel dat vind ik ook, heb me daar al regelmatig aan geërgerd.

Als ze het dan over het het interieur hebben dat ze dan maar de twee interieurkes naast mekaar zetten, idem voor motors en en buitenkanten, zou veel beter overeenkomen met de tekst dan, dan zie je direct wat ze omschrijven
                  Je hebt helemaal gelijk, man ik erger mij daaraan !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                    Ze zijn er al een tijdje terug mee bezig hoor!
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Een betere lay-out : nu trekt deze op niks.
                      De vele fouten dienen geweerd uit het blad, het is gewoon irritant als er foutieve gegevens in staan.
                      De foto's zijn in tegenstelling tot andere magazines van zeer povere kwaliteit.
                      Vergelijkende testen waarin men appelen met appelen en peren met peren vergelijkt, gekoppeld aan een objectief (voorzover dat kan) puntensysteem.

Het nieuwe automagazine AUTOREVIEW kan daar zeker als zeer goed voorbeeld dienen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
                        De vele fouten dienen geweerd uit het blad, het is gewoon irritant als er foutieve gegevens in staan.
                        Vergelijkende testen waarin men appelen met appelen en peren met peren vergelijkt, gekoppeld aan een objectief (voorzover dat kan) puntensysteem.

Het nieuwe automagazine AUTOREVIEW kan daar zeker als zeer goed voorbeeld dienen.
                        1. Een nieuwe Duitse kloon, laat maar.

2. Autowereld heeft zijn manier, Autogids heeft zijn manier, Autoreview heeft zijn manier. Zo kan de lezer zélf beslissen wat hij wil. Maar Autowereld mag niet veranderen en een systeem overnemen, want dan verliest het zijn eigenheid.

Comment

autoreview heeft in elk nummer welk enkele gegevens fout
                          enkele nummes trug was er een vergelijkende test met de mercedes 200K en RX-8
                          daar stond in de tabel de gegevens van een vectra en mondeo van het vorige nummer

Comment

Een poster in het midden zou ik ook wel weten te appreciëren.

Comment

wat meer techniek ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                autoreview heeft in elk nummer welk enkele gegevens fout
                                enkele nummes trug was er een vergelijkende test met de mercedes 200K en RX-8
                                daar stond in de tabel de gegevens van een vectra en mondeo van het vorige nummer
                                En bij Autowereld is dat ook al meermaals gebeurd.
                                En dan reageert de redactie met "ja maar we zijn ook maar met 5...".
                                In Autowereld staan ook kopies van Duitse artikels hoor.

Comment

En bij Autowereld is dat ook al meermaals gebeurd.
                                  En dan reageert de redactie met "ja maar we zijn ook maar met 5...".
                                  In Autowereld staan ook kopies van Duitse artikels hoor.
                                  en Autoreview brengt ook zeer relevante tests

een Bmw 3 touring vs. Mercedes C Break tegen een Skoda

die laatste wint wegens zijn prijs, je meent het (wat een vergelijk)

Comment

Ze moeten wat authentieker zijn, meer techniek, meer langere rubrieken zoals over miniaturen , vragen van lezers en de tekeningen moeten weer toegelaten worden , er zitten daar echt schone tussen.

Comment

Meer techniek.
                                      Die domme reclameboekjes eruit (ik bekijk ze wel eens maar die zitten er altijd tussen en das niet zo handig).
                                      Meer foto's en uitgebreidere tests.
                                      Web op wielen, mobimedia, retroactief en autoshop gewoon op 2pagina's samengevat( 1/2 per rubriek).
                                      En meer retrotests want die lees ik enorm graag.
                                      Een poster zou inderdaad leuk zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                                        Meer techniek.
                                        Die domme reclameboekjes eruit (ik bekijk ze wel eens maar die zitten er altijd tussen en das niet zo handig).
                                        Meer foto's en uitgebreidere tests.
                                        Web op wielen, mobimedia, retroactief en autoshop gewoon op 2pagina's samengevat( 1/2 per rubriek).
                                        En meer retrotests want die lees ik enorm graag.
                                        Een poster zou inderdaad leuk zijn.
                                        Nice try maar ik vrees dat er altij reclame in dergelijke tijdschriften aanwezig zal zijn vermits dit behoorlijk veel geld zal opleveren

Comment

Working...
                                        X