Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Meer techniek.
Die domme reclameboekjes eruit (ik bekijk ze wel eens maar die zitten er altijd tussen en das niet zo handig).
Meer foto's en uitgebreidere tests.
Web op wielen, mobimedia, retroactief en autoshop gewoon op 2pagina's samengevat( 1/2 per rubriek).
En meer retrotests want die lees ik enorm graag.
Een poster zou inderdaad leuk zijn.
Web op wielen, mobimedia etc... moeten UITGEBREIDER worden, niet korter , ze zijn nu al zo kort, maaaaaaaaarrrrrrrrrrr voor de rest heb je helemaal gelijk!
EN ABSOLUUT NEN POSTER !
Web op wielen, mobimedia etc... moeten UITGEBREIDER worden, niet korter , ze zijn nu al zo kort, maaaaaaaaarrrrrrrrrrr voor de rest heb je helemaal gelijk!
EN ABSOLUUT NEN POSTER !
Ik vind die dingen echt saai om te lezen
De retrotests vind ik echt prachtig. Pure nostalgie.
Heel uitgebreid. Toch wel een bladzijde of acht. Eerst een stukje "geschiedenis" van de besproken auto. Daarna een hoofdstuk over hoe lang de onderdelen (remmen, ophanging, banden,...) het uithielden. Verbruik, betrouwbaarheid, de meest voorkomende kwaaltjes,... . Daarna werden alle de details gekwoteerd op 10, om uiteindelijk een score op 100 te bekomen. Uiteindelijk kreeg je de plus -en minpunten, en de dingen die de eigenaars het liefst zouden veranderd zien aan hun wagen. Om tot slot nog wat persoonlijke bevindingen van de eigenaars te kunnen lezen.
Eigenlijk zo'n beetje de formule die AW (heel) soms toepast, alleen is dat dan samengevat op twee blaadjes...
Ik zou zeggen, bestel een oud nummer van AG (van voor 2000), want ook zij doen die referendums ondertussen niet meer, jammer!
Dan heb jij AG allang niet meer gelezen. Want ze doen het terug. Niet elk nummer, dacht ik, maar toch op een zeer frequente basis. Zie ook het nieuwste nummer:
Dan heb jij AG allang niet meer gelezen. Want ze doen het terug. Niet elk nummer, dacht ik, maar toch op een zeer frequente basis. Zie ook het nieuwste nummer:
Haja , dat is goed om weten... . Maar waarom dan niet in elk nummer?
wel, ze werken met een lijst van wagens (voor zover ik weet) waarop dan mensen met de desbetreffende wagen kunnen reageren en hun meningen opsturen. Afhankelijk van het aantal reacties komt er dan een artikel van die of die wagen. (denk ik en lijkt me ook de manier van werken )
een Bmw 3 touring vs. Mercedes C Break tegen een Skoda
die laatste wint wegens zijn prijs, je meent het (wat een vergelijk)
toevallig zijn die wagens even groot, en is het vermogen vergelijkbaar
de afwerking haalt vw normen en kan dus ook vergelijkt worden met een mercedes of bmw
iemand die niet naar prestige kijkt zal de skoda kiezen
het zou niet eerlijk zijn om gewoon te zeggen: "ah tis ne bmw +50punten, oei ne skoda -5"
Een gedetailleerd puntensysteem zou ook interessant zijn. Nu krijgt bijvoorbeeld het design evenveel aandacht als de motorprestaties... En een poster zou inderdaad geweldig zijn!
Ik zou persoonlijk graag hebben dat ze de belangrijkste opties er terug bij zetten.
Na hun nieuwe lay-out zijn deze verdwenen.
Ik heb het over die kolom, waar de wagen samen met zijn voornaamste concurenten instaat. Vroeger stonden daar de voornaamste opties onder, en zo kon je dan vergelijken met de anderen. Nu staan die er niet meer bij.
Ik vond dat gemakkelijk om zo prijzen te vergelijken.
Bij de Formule 1 Special van een aantal jaren geleden zat er eens een poster van Schumacher. Maar daar is het bijgebleven.
er moest ook een keer ofzo per maand een poster (van bijv de grootte van 2 A4 bladen) bij kunnen zitten van de nieuwigheid van die maand.zou wel interessant zijn.
Een betere lay-out : nu trekt deze op niks.
De vele fouten dienen geweerd uit het blad, het is gewoon irritant als er foutieve gegevens in staan.
De foto's zijn in tegenstelling tot andere magazines van zeer povere kwaliteit.
Vergelijkende testen waarin men appelen met appelen en peren met peren vergelijkt, gekoppeld aan een objectief (voorzover dat kan) puntensysteem.
Als je het allemaal beter kunt, maak dan je eigen magazine, of koop AW gewoon niet hè !
Elk boekje heeft wel fouten, zo staat er in de laatste autogids een gammatest (ik weet nu niet zeker of het die van de A6 avant of die van de Golf Plus is) waar ze voor de eindscore drie keer aan 100/1000 komen ... Heu ...
Er staat overigens op de cover:
"Eerste test: Lexus"
Lexus watte ? De nieuwe IS250 ? De nieuwe IS350 ? De nieuwe GS300 ? De nieuwe GS430 ? De nieuwe RX400h ?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
er moest ook een keer ofzo per maand een poster (van bijv de grootte van 2 A4 bladen) bij kunnen zitten van de nieuwigheid van die maand.zou wel interessant zijn.
wel, ze werken met een lijst van wagens (voor zover ik weet) waarop dan mensen met de desbetreffende wagen kunnen reageren en hun meningen opsturen. Afhankelijk van het aantal reacties komt er dan een artikel van die of die wagen. (denk ik en lijkt me ook de manier van werken )
Comment