Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
    Alle merkenboekskes zijn reclameboekskes, laat ons even duidelijk wezen.
    Er wordt alleen de lof gezongen over eigen producten.
    oké...

Laat ons duidelijk zijn...
    BMW Magazine is een boekje dat bedoeld is om de BMW-rijder informatief in te lichten over de afgelopen gebeurtenissen, nieuwigheden bij de BMW-group. Ook in het boekje worden er enkele reviews gegeven over intressante onderwerpen zoals bv. de werking en technologie van een windtunnel of over hoe het autorijden zal zijn in de toekomst (wagens met spraakherkenning ed)
    In m'n vorige post heb ik er ook reclame aan toegevoegd. Er staat inderdaad eveneens reclame in voor horloge's, verzekeringen en zelfs voor kunst tentoonstellingen.....
    Eveneens ook voor BMW rijvaardigheidstraining en accesoires voor de X5.

Maar dat is werkelijk bijzaak in het magazine. Het gaat hem meer om de informatieve en technische kanten van de huidige BMW's.

Comment

ik had er een liggen
      met de M5 op de cover
      ligt nu opt stort

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael
        ik had er een liggen
        met de M5 op de cover
        ligt nu opt stort

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
          Dit topic kreeg de naam : Autowereld Magazine
          De ondertitel is : Alles over het AW Magazine

En wat staat hier nu : het BMW-magazine.

Dat hoort wel duidelijk bij BMW-lovers of iets dergelijks, maar duidelijk niet hier, want straks staat het hier vol van magazines van alle merken (D'Ieterenmagazine, Volvomagazine en dat is hier duidelijk niet de bedoeling !)
          En dan opent een moderator hier zelf dit topic.
          Begrijpe wie begrijpen kan.

Andres moet men de titel maar veranderen naar "Automagazines".
          Het BMW Magazine is dan ook het enige magazine van een automerk dat een Award ervoor gekregen heeft voor zijn inhoud, etc,..

Comment

Ik knip altijd die foto's uit en bewaar ze in een map. Zoals bijvoorbeeld laatst met de M5: prachtige foto's waren dat! Hopelijk heeft mijn bompa het nu gehouden, want er staan zeker foto's in van de M6?

Comment

Jaaaaaaaaaaaaaaah ik heb hem!!! Prachtig gewoon, geweldige foto's. En met dat boekje van de M3 apart! Subliem van BMW! Bij d'Ieteren magazine heb je nooit echt mooie, grote foto's maar dit: En dan mag je nog bedenken dat ze dit nog steeds toesturen aan mijn grootvader, die nog met een 318 tds rijdt. Wel een van de laatste, maar toch... Schitterend, weer foto's bij mijn collectie!

Comment

ik lees het boekje altijd, en het is mooi, heel mooi

...maar tis wél het reklamblad van jullie merk he mannen

al krijgt het nog 10 awards van jullie
                anyway, het is hier een forum en iedereen mag roepen maar de volvo heeft wel ergens gelijk

waarmee ik overigens absoluut niets wil zeggen over het bestaan van dit draadje
                Last edited by bobo; 17/04/2005, 02:42.

Comment

Vandaag net de nieuwe aangekregen.
                  Heb het nog maar even kunnen doorbladeren op m'n troon....

Toch een redelijk goede uitgave met oa een uitgebreide repo over de nieuwe 760Li

Ben ook te weten gekomen dat op de nieuwe 3 Touring die wss zijn avant-premiere maakt in Frankfurt een panoramisch opendak beschikbaar zal zijn!

Comment

Idem dito hier, nog maar even vlug in gebladerd wegens tijdsgebrek. Er staat nog een interessant artikel in, waarin een professor een heel klare blik werpt op het mobiliteitsprobleem + snelheidsdiscussie. Meestal worden wij als verkeerscriminelen gezien als wij zeggen dat we bij een constante, lage snelheid op de autosnelweg sneller de aandacht verliezen dan wanneer we iets sneller rijden. Dat wordt meestal afgedaan als een excuus om sneller te mogen rijden. Nou, in dat artikel spreekt die professor dat tegen, nl het is geen excuus maar de waarheid ! We verliezen inderdaad sneller de aandacht bij een te lage snelheid, omdat we te weinig prikkels opvangen. En daarvoor geeft hij inderdaad voorbeelden van situaties op autosnelwegen... en zegt hij dat het soms nuttig kan zijn om sneller te gaan rijden.
                    BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Machtige velgen op die 7. Welk maatje zou dit zijn ? 19 ?

Comment

Zalige pics van die 760Li
                        BMW E61 525d LCI '09
                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                        Fiesta Red Edition '16

Comment

kan je dat boekje ook bestellen als je geen BMW hebt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                            kan je dat boekje ook bestellen als je geen BMW hebt?
                            Gwn naar BMW-dealer stappen en dat aanvragen ... moet dat ook eens dringend doen zo te merken
                            1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Gaat niet, 'k heb het al geprobeerd. Onmogelijk als je geen BMW hebt.

Comment

Gewoon een BMW-garage binnenstappen en er eentje vragen, zo simpel is het...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BELCAR
                                  Machtige velgen op die 7. Welk maatje zou dit zijn ? 19 ?
                                  Neen, het zijn de Y-spaak velgen type 149 in ... 20".

Zie ook hier een foto:

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                    Gewoon een BMW-garage binnenstappen en er eentje vragen, zo simpel is het...
                                    Hier is het magazine rechtstreeks te bestellen:

http://ecom.bmwgroup.com/ecom32/BE/B...sp?process=rfi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                                      Zalige pics van die 760Li
                                      Vond ik ook

Comment

En wederom een nieuwe in de bus.

Werkelijk en lekker dik nummer dit maal.
                                        Wat staat er zoal in deze keer:
                                        • Nieuwe 3 Touring (E91)
                                        • BMW Z4 Concept Car
                                        • IAA Special (concept X3 Hybrid, 130i, ...)
                                        • Reportage over de lichte diesels van BMW (318d, 520d)
                                        • xDrive
                                        • Power Cup (BMW K 1200 R)
                                        • serrie Testbanken: Motorgeluiden van BMW.
                                        • Repo: Winterbanden
                                        • WTCC 2005
                                        • ...

Comment

Ik vind dat eerlijk gezegd maar een saai boekje! Meer dan is doorbladeren en daarna de vuilbak in doe ik er niet mee.
                                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                                          2000 Bmw 320d
                                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Working...
                                          X