Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verlenging abonnement?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verlenging abonnement?

Vorig jaar ergens eind maart nam ik 'n abonnement op AutoWereld, met postcheque's...

Allemaal goed en wel, maar aan het vorige nummer heb ik m'n allerlaatste cheque besteed. Maar ik heb ondertussen nog altijd geen brief aangekregen met de vraag om m'n abonnement te verlengen...

Ik zit met hetzelfde probleem. Heb mijn laatste cheque 2 weken geleden opgebruikt maar nog geen overschrijving om mijn abonnement te verlengen ontvangen. Ik koop ze nu maar gewoon en wacht tot er weer een interessante aanbieding bij een nieuw abonnement instaat.
    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
      Vorig jaar ergens eind maart nam ik 'n abonnement op AutoWereld, met postcheque's...

Allemaal goed en wel, maar aan het vorige nummer heb ik m'n allerlaatste cheque besteed. Maar ik heb ondertussen nog altijd geen brief aangekregen met de vraag om m'n abonnement te verlengen...

Wordt dat niet stilzwijgend verlengd?

Comment

Kijk, dit blijkt dus wel een echt probleem te zijn. M'n vader die ook een abo had op AW heeft exact hetzelfde voorgehad! Geen aw ontvangen (postabo), belletje naar dienst: "uw abo is afgelopen, er is een brief gestuurd"

Onze pa heeft dus géén brief voor verlenging gezien hé! En nu dat jullie met hetzelfde afkomen blijkt dit dus geen éénmalig geval te zijn. Ik denk dat ik nog eens ga terugbellen. Want ze zijn aan onze pa een abonnee kwijt trouwens, door hem dat te lappen.

Comment

ik heb het ook voor.
          Vorig jaar hadden ze mij al een brief gestuurd toen ik nog 3 cheque's had.
          Nu heb ik vorige week mijn laatste cheque gebruikt, en nog niets voor een verlenging ontvangen.
          Nu nog iets, een maand geleden of meer kreeg ik gewoon een autowereld in de postbus..??!!

Comment

Ik heb dat ook voor gehad, de week dat mijn abo verliep heb ik pas een brief gehad (dat was ergens begin dit jaar).

Toen zeiden ze dat dat nog kwam door de overname

Comment

Hier zijn de cheques ook op.

Maar heb een nieuw kaartje ingevuld voor een nieuw abonnement => GTR Racing
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

ik heb geen problemen hoor
                geen cheque's

Comment

Mijn abonnement zal ook verlopen zijn want ik ontvan niks meer. Op mailtjes antwoorden ze gewoon niet bij produpress, het is een zwakke schakel in het hele Autowereld verhaal.

Comment

GOEDEMIDDAG

BIJ NAZICHT BLIJKT DAT UW ABONNEMENT IS AFGELOPEN OP HET NR 143.
                    DE OVERSCHRIJVINGEN WERDEN REEDS GERUIME TIJD GELEDEN VERSTUURD.
                    DAAR WIJ VAN U GEEN REACTIE KREGEN IS HET ABONNEMENT
                    VANZELF GESTOPT.

Als ik dat hier allemaal lees gaat er wel heel veel verloren bij de Post. ik ben het eerlijk gezegd allemaal een beetje beu. Het liep mis toen ik na cheques een abonnement wou, altijd te laat en soms ook geen Autowereld in de bus en nu dit...
                    Ik heb Autowereld al vanaf nummer 2 maar nu houdt het wellicht op.

Comment

niemand houdt je tegen om naar de krantenboer te gaan, en hem daar te kopen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                        niemand houdt je tegen om naar de krantenboer te gaan, en hem daar te kopen...
                        Ik weet het en er zal niks anders opzitten maar ik blijf er bij dat het een gebrekkige dienstverlening is.

Comment

Ik denk dat ik volgende keer terug AutoGids neem. AutoWereld had ik genomen omwille van een leuke actie. Een abonnementje van twee jaar was dat. Nog een jaartje te gaan nu.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Nog altijd niks ...

Ze zijn een abonnee kwijt denk ik ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                              Nog altijd niks ...

Ze zijn een abonnee kwijt denk ik ...
                              Op de winkelcheques staat een uiterste geldigheidsdatum (die een stuk verder ligt dan de 12 of 24 maand van het abonnement). Het is pas ergens een week voor verstrijken van deze datum dat er een herrinneringsbrief in de bus valt (veel te laat natuurlijk). Ik heb in de zelfde situatie gezeten en dus.... ook een abonnee kwijt. Volgens mij kan er nu zelfs niet meer een winkelcheque abonnement verkregen worden. Spijtige zaak als de vaste klanten zo verwaarloosd worden en voor mij is dit een teken aan de wand....

Comment

Mijn winkel cheque's zijn al 3 nummers op en vorige week heb ik maar de brief voor verlenging gekregen ! Dus hij komt wel

Comment

Working...
                                X