Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autobrochures

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Es-eller
    Mercedes geeft ze graag weg, die hebben nu eenmaal geld genoeg. Zelfs de knappe boekjes met harde kaft van bv. de SL of de G. very nice! Ik heb wel lang tegen zo'n Duitse dame moeten staan zagen auf Deutsch om er een te krijgen van de SLR en van de Maybach nog langer...
    Ik heb er ook enkele met harde kaft. Die van de SLR, in het Frans weliswaar, heb ik vriendelijk gekregen na een afspraak én rondleiding bij een Mercedes-dealer. Als 15-jarige, dan. Die van Maybach heb ik ontvangen na een mail aan Maybach Belgium.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
      Ik heb er ook enkele met harde kaft. Die van de SLR, in het Frans weliswaar, heb ik vriendelijk gekregen na een afspraak én rondleiding bij een Mercedes-dealer. Als 15-jarige, dan. Die van Maybach heb ik ontvangen na een mail aan Maybach Belgium.
      heb je de dikke brochure van de maybach of zo een blaadje? ik heb er gen van maar wil wel een van Maybach

Comment

Dus je hebt er een van de Maybach door een mail te sturen? Dan ga ik dat ook eens proberen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Es-eller
          Mijn ervarigen met brochures zijn:

Mercedes geeft ze graag weg, die hebben nu eenmaal geld genoeg. Zelfs de knappe boekjes met harde kaft van bv. de SL of de G. very nice! Ik heb wel lang tegen zo'n Duitse dame moeten staan zagen auf Deutsch om er een te krijgen van de SLR en van de Maybach nog langer...

BMW daarentegen is eerder karig...Een bedrijf(je) op zichzelf zeker? Geen idee, ze bekijken je nogal scheef als je vriendelijk vraagt om een brochure van de M edities...Misschien beter bij de verdelers hier in België? Geen idee...

Voor de rest: als je een beetje je weg kent op het autosalon kan je aan praktisch alles geraken.
          Ik heb al enkele malen het formulier ingevuld op hun site, een paar maanden geleden,maar heb tot op heden vandaag nog niets ontvangen.

Comment

Van Aston Martin heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik kan begrijpen dat ze geen brochure opsturen, maar ze kunnen toch tenminste een mail sturen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
              heb je de dikke brochure van de maybach of zo een blaadje? ik heb er gen van maar wil wel een van Maybach
              De officiële brochure. Niet met écht harde kaft, maar gewoon karton.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                Dus je hebt er een van de Maybach door een mail te sturen? Dan ga ik dat ook eens proberen...
                Ik zal z'n e-mail eens geven.

Comment

Ik heb via internet al eens boekjes van Lexus gevraagd, met mijn echte leeftijd (15) en heb ze nog gekregen ook:

Lexus GS, LS en SC, dan nog drie tegelijk ook

Ooit eens boekje gevraagd van de Chrysler PT Cruiser, dag daarna beldenz e wanneer mijn ouders nieuwe wagen gingen kopen
                  1982 BMW E28 528i
                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

En jah, juist de volgende brochures besteld ('t was lang geleden)

- Opel Astra GTC
                    - Opel Signum
                    - Nissan 350Z
                    - Nissan Murano
                    - Nissan X-Trail
                    - Mazda RX-8

Kon het niet laten
                    1982 BMW E28 528i
                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Nog steeds niks van:- BMW Catalogus (ik vrees dat daar niets meer van komt)
                      - Subaru Impreza WRX STi (duurt nu ook al lang)

Comment

Even wat nieuw leven blazen in deze topic:

ik ben niet enkel een real car liefhebber maar ik verzamel ook sinds een klein maandje autobrochures. Ik heb er nu ongeveer een stuk of 100, maar ik wil toch de 2000 kunnen bereiken ( weliswaar na vele jaren).
                        Enkele van mijn tot nu toe exclusieve brochures:

BMW Alpina 2009
                        Opel GT 2008 HARDCOVER
                        Maybach M57S 2010 met DVD
                        Rolls - Royce Ghost 2009 HARDCOVER
                        Rolls -Royce Phantom 2008 HARDCOVER
                        Rolls - Royce Phantom Drophead Coupé 2006 HARDCOVER (In Cover)
                        Rolls - Royce Phantom Coupé 2008 HARDCOVER (In Cover)
                        Rolls - Royce Phantom Drophead Coupé Specifications 2008

Ondertussen zijn er 10-tallen mails in behandeling bij automerken die mij al dan niet één of meerdere brochure gaan opsturen.

Nu een vraagje: Heb jij thuis nog (een) brochure(s) liggen van (een) gewone wagen(s) of exclusieve wagen(s) ? Stuur mij dan een berichtje of reageer op deze topic -want jij kan me helpen om mijn collectie aan te vullen!-

p.s.: Je geeft zelf een richtprijs ( of geeft ze gratis ) Verzending betaal ik!

Bedankt!
                        There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

Ik heb nog een mooie folder van de Skoda Octavia bj 2006. Indien interesse , graag een seintje.

Comment

Ik stuur je per PM wel even 'n lijst, al is het gemakkelijker dat je eens tot in Limburg afzakt en alles in ene keer meeneemt voor 'n mooi prijsje.

Comment

De brochure van die Skoda ( en de andere ook) ga ik al afhalen in de showrooms. Dit is dus mijn eerste stap, en als ze in de showrooms echt niet te vinden zijn, koop ik ze aan ( maar de brochure van de Skoda Octavia zullen ze wel hebben hé =-) )

Comment

Oké TDJ, ik kijk al uit naar de PM!

Comment

In 1982/83 reed ik als jong gastje met de fiets van autodealer naar autodealer, om brochurekes te verzamelen. Ik heb spijt dat ik ze niet bijgehouden heb.

Comment

Ha tof! Ja, als je wat goede brochures bijeen gesprokkeld hebt , kan je er daarna toch wel wat aan verdienen he!

Comment

Working...
                                    X