Ik weet niet wie het hier nog al eens gedaan heeft, maar ik vraag al eens een brochure aan op internet van een auto die me heel erg aanstaat. Zo vroeg ik een week geleden eentje van een 350Z aan, en vandaag lag hier een prachtige folder in de bus. Knap hoor! Dus, post hier je leuke en minder leuke ervaringen met het aanvragen van brochures en misschien ook links...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autobrochures
Collapse
X
-
Dat van de 350Z is toch redelijk uitgebreid vind ik, de Roadster is misschien beperkter... Vandaag heb ik ook dat van de RX-8 ontvangen, ik vroeg het een paar dagen geleden aan. Prachtig boekje ook, dus mijn felicitaties aan Nissan en Mazda voor hun accurate en snelle service! Iik vind het heel mooi dat ze dat doen, want die verzendkosten bedragen 1.32 euro en dat boekje is voor hen natuurlijk ook niet gratis... Chapeau! In dat van de RX-8 zit trouwens in het midden een enorme poster, ongeveer 84 bij 30 cm. 4 A4-bladeren breed en 1 hoog: prachtig! Maar ik ga het toch niet uitscheuren, die boekjes bewaar ik voor later.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynenDat van de 350Z is toch redelijk uitgebreid vind ik, de Roadster is misschien beperkter... Vandaag heb ik ook dat van de RX-8 ontvangen, ik vroeg het een paar dagen geleden aan. Prachtig boekje ook, dus mijn felicitaties aan Nissan en Mazda voor hun accurate en snelle service! Iik vind het heel mooi dat ze dat doen, want die verzendkosten bedragen 1.32 euro en dat boekje is voor hen natuurlijk ook niet gratis... Chapeau! In dat van de RX-8 zit trouwens in het midden een enorme poster, ongeveer 84 bij 30 cm. 4 A4-bladeren breed en 1 hoog: prachtig! Maar ik ga het toch niet uitscheuren, die boekjes bewaar ik voor later.
EDIT: hoeveel blz heeft dat van de 350Z ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipoBestellen jullie op je eigen naam en leeftijd?
Ik doe dat altijd met mijn vader zijn naam want ik kan me moeilijk voorstellen dat ze folder sturen naar een 16-jarige.
Je moet toch een potentiële koper zijn vooraleer men je iets opstuurt, of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelvan audi, bmw en nog andere merken vind ik nergens iets voor een brochure aan te vragen
Comment
-
Mijn ervarigen met brochures zijn:
Mercedes geeft ze graag weg, die hebben nu eenmaal geld genoeg. Zelfs de knappe boekjes met harde kaft van bv. de SL of de G. very nice! Ik heb wel lang tegen zo'n Duitse dame moeten staan zagen auf Deutsch om er een te krijgen van de SLR en van de Maybach nog langer...
BMW daarentegen is eerder karig...Een bedrijf(je) op zichzelf zeker? Geen idee, ze bekijken je nogal scheef als je vriendelijk vraagt om een brochure van de M edities...Misschien beter bij de verdelers hier in België? Geen idee...
Voor de rest: als je een beetje je weg kent op het autosalon kan je aan praktisch alles geraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789bdat ga ik dan ook eens bestellen ik bestel regelmatig brochures van verschillende merken langs internet.
EDIT: hoeveel blz heeft dat van de 350Z ?
Comment
Comment