Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AW nr 147

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AW nr 147

Ziet er bijzonder goed uit:

-detailtest Mustang (man, die is ZALIG lekker in zwart )
    -detailtest Porsche 911 Cabrio
    -stamvaders Cadillac
    -Donkervoort

....

Comment

Ziet er goed uit, goeie mix van sportwagens over snelle berline's tot down to earth wagens. Morgen weer leesplezier
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Ow, ik heb de vorige nog niet ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
          Ow, ik heb de vorige nog niet ...
          Ik heb em al wel maar ben nog maar halfweg geraakt of zo

Comment

dat wordt weer lekker veel leesplezier. De laatste tijd heb ik niet zoveel tijd meer om m'n autowerelds te lezen, maar ik haal dat in in de examenperiode

Comment

ik heb em vandaag al gekregen zeer goed nummer!
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                ik heb em vandaag al gekregen zeer goed nummer!
                ik heb de voorlaatste ook op woensdag gekregen, en dacht toen dat het zo zou blijven...vorige was er vrijdag, de deze hoop ik toch wel morgen...

Comment

Aangezien het een extra dik nummer is en omwille van Cabrio-special, kopen dus!!

Comment

binnenkort ga ik ééns een abbonement nemen ze. we hebben da nog nie gedaan omdat paar jaar geleden m'n ouders zeiden dat da nie nodig was om één of andere reden. Na een tijdje gingen we dan een abbonement nemen, maar de actie die in die tijd liep (een hands-free kit voor je gsm) was dan plots gedaan (één nummertje te laat ). En sindsdien waren de cadeau's wat kinderachtig (auto op afstandsbediening die niet vooruit gaat, die tijd is zo een beetje gedaan voor mij). Nu is er een pc-game, maar dat gaat daar toch snel ergens gesmeten worden. Die actie liep tot 30 april, hopelijk komt er dus binnenkort een heel leuk cadeau zoals een hands-free kit? Als ik ééns kijk wat m'n ouders al hadden kunnen uitsparen (van nr 40-147)...

Comment

Ziet er goe uit. Hopelijk zit het morgen bij de post maar ik vrees er weer voor.

Comment

Leuk nummer

Ik hou echt altijd van die cabriospecials ! en zeker nu er een Z4 voor 4 maanden te winnen is

Hopelijk morgen al in de bus, heb er een goed oog in

Comment

Ziet er nogal standaard uit, vind ik hoor. En cabrio's interesseren mij nu niet zo erg. Liever een coupé-special. Ben benieuwd of hij nu op tijd in mijn bus zal liggen. Het is in ieder geval al lang geleden dat het zo was.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                            Ziet er nogal standaard uit, vind ik hoor. En cabrio's interesseren mij nu niet zo erg. Liever een coupé-special. Ben benieuwd of hij nu op tijd in mijn bus zal liggen. Het is in ieder geval al lang geleden dat het zo was.
                            Bij mij is hij alleszins niet op tijd geleverd!

Comment

de wedstrijdvragen zijn zeer éénvoudig, de antwoorden staan in de reportage over de M's...

maar voor de schiftingsvraag moet je wel naar autowereld tv kijken! anders kan je 't wel vergeten...
                              2015 BMW F11 520dA
                              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Mooi vandaag aangekomen! Wat me meteen opviel toen ik hem doorbladerde, de fotolocatie van de Suzuki Swift is de stad waar ik woon. Vlakbij m'n deur getrokken bijna.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                                  Mooi vandaag aangekomen! Wat me meteen opviel toen ik hem doorbladerde, de fotolocatie van de Suzuki Swift is de stad waar ik woon. Vlakbij m'n deur getrokken bijna.
                                  die van de dubbeltest van de A klasse even geleden was zelfs voor mijn school

Comment

Hehe leuke nrplaat van die Laguna in de dubbeltest

Comment

Waar is de goeien ouwe tijd dat er prachtcabrio's te winnen waren zoals de Saab 9-3, Audi TT enz..., maar dan wel als eigendom en niet om een paar maandjes te mogen lenen.

Armoe troef de laatste jaren en enkel leuk voor mensen die niks gewoon zijn!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door magnum
                                        Waar is de goeien ouwe tijd dat er prachtcabrio's te winnen waren zoals de Saab 9-3, Audi TT enz..., maar dan wel als eigendom en niet om een paar maandjes te mogen lenen.

Armoe troef de laatste jaren en enkel leuk voor mensen die niks gewoon zijn!
                                        Tja de financiële toestand moet het toelaten hé, vind het vrij normaal dat ze zoiets niet (meer) kunnen weggeven

Comment

Working...
                                        X