Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AW BMW Z4 Wedstrijd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bt.
    Chris zei toch op het einde dat de kilometers die ze gereden hebben om de reportage te draaien er ook bij moesten, het gaat immers over wat er op de teller van de Z4 stond toen die terug bij BMW Bornem werd afgegeven...

Iemand nen langen arm bij BMW Bornem...?
    I know. Ik bedoelde het ook zo. Alleen wou ik zeggen dat ze niets zeiden over de extra km's die ze gedaan hebben. Geen indicatie naar aantal dus, geen hints of zo.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

ewel, ik ben altijd al goed geweest in lukraak naar iets met mijn klak gooien of gewoon een nummer gokken ofzo, en ik zeg 37km erbij !!

En ik zend dat zo in ook

En als ik win, kom ik alle geïntresseerden halen mits €5 bijdrage voor mijne naft
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy
        ewel, ik ben altijd al goed geweest in lukraak naar iets met mijn klak gooien of gewoon een nummer gokken ofzo, en ik zeg 37km erbij !!

En ik zend dat zo in ook

En als ik win, kom ik alle geïntresseerden halen mits €5 bijdrage voor mijne naft
        Ik heb 245.7 km ingevuld, op hoop van zegen.

Dan Freude Am Fharen met de Z4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy

En ik zend dat zo in ook

deal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Japy
            Ik heb 245.7 km ingevuld, op hoop van zegen.

Dan Freude Am Fharen met de Z4
            heb +/-30km meer ingevuld
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Ik moet mijn gok nog doen. Morgen, normaalgezien. Ik durf zulke dingen nogal eens uitstellen. Niet te veel, maar toch. Er is nog zo een klusje dat ik dringend moet klaren.
              Enfin, als ik win, mogen jullie ook gerust eens meerijden hoor. En ik zou zeker met die Z4 naar de twee komende meetings komen.
              Ik vrees dat ik mijn eigen wagen bijna niet meer zou gebruiken als ik zo'n Z4 staan heb. Toch moet dat hé. Het is niet goed je wagen vier maand te laten staan.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

daarnet reclame hiervoor gehoord op Qmusic
                2015 BMW F11 520dA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                  daarnet reclame hiervoor gehoord op Qmusic

Op StuBru hoor je ze ook meermaals per dag. Er zal veel volk meedoen, denk ik. Wie wil er nu niet met een Z4 rijden? Zelfs vrouwen vinden deze wagen heel aangenaam. Nochtans zonder dat de mannen het direct een vrouwenauto gaan noemen (op het feit dat het een cabrio is na).
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Zelfs al kreeg deze beauty de naam vrouwenauto, dan nog zou mijn hart er van vol zijn, misschien nog meer!

Comment

Uch, kmoet da ding nog altijd in de bus steken. Kmag het ni vergeten of daar gaat men kans and i'm feeling lucky !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                        Uch, kmoet da ding nog altijd in de bus steken. Kmag het ni vergeten of daar gaat men kans and i'm feeling lucky !
                        wees gerust, hij zal wel voor mij zijn
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

Bij jullie berekeningen hebben jullie enkel rekening gehouden met de korste routes...

Waren er wegomleidingen ? Hebben ze alles wel via autosnelweg gedaan ? Als je Jette - Brussel neemt, dan zit je niet aan he Atomium hé, dat zijn allemaal extra kilometertjes....

Met ongeveer 40 km en plus ga je er volgens mij ni geraken...

Btw, die z4 zou idd ook wel leuk zijn. Mijn beste vriend heeft er ene, en hij is geweldig !

Comment

Kan iemand de andere vragen nog eens zeggen, ik heb AW gemist.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                              Kan iemand de andere vragen nog eens zeggen, ik heb AW gemist.
                              1. Hoeveel exemplaren van de Z1 zijn er geproduceerd ?
                              2. In welke stad werd de Z3 geproduceerd (niet staat of land) ?
                              3. In welke auto zat de motor die eveneens in de Z8 zat ? M.a.w. in welke auto had die motor z'n première....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                                Bij jullie berekeningen hebben jullie enkel rekening gehouden met de korste routes...

Waren er wegomleidingen ? Hebben ze alles wel via autosnelweg gedaan ? Als je Jette - Brussel neemt, dan zit je niet aan he Atomium hé, dat zijn allemaal extra kilometertjes....

Met ongeveer 40 km en plus ga je er volgens mij ni geraken...

Btw, die z4 zou idd ook wel leuk zijn. Mijn beste vriend heeft er ene, en hij is geweldig !
                                Ja kijk het blijft gokken he, tzou mooi zijn die Z4 maar als het niet zo is is het niet zo !

Comment

Heb niet echt een idee hoeveel ik zou invullen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                    heb ik nu gelijk? ze zijn toch in bornem begonnen met de Z4?
                                    Daar ben ik nog steeds niet zo zeker van. Feit is dat ze met de BMW Z4 vertrokken zijn in Brussel. Op de beelden van Autowereld.TV zie je dat ze de kilometerteller voor Bornem op 0 zetten. Als ze de teller op 0 gezet hebben zeggen ze dat ze op weg zijn naar de Z1 van Carlo De Buck. Nu is het zo dat Carlo De Buck op het hoofdkwartier van BMW België in Bornem werkt. Als je dan nog eens het verslag in AW-magazine leest lijkt het mij bijna logischer dat de teller in Brussel op 0 werd gezet.

Mijn broer is verkoper bij BMW en hij kent Carlo De Buck persoonlijk, maar in Bornem wordt niets vrijgegeven aan informatie betreffende de Z4 waar de kilometers mee gereden zijn.

Ik wil niet moeilijk doen of voor verwarring zorgen, maar ik vind dat Autowereld toch iets duidelijker mag zijn over de plaats waar de teller juist op 0 werd gezet. Als iemand van de AW-redactie dit leest dan wil ik u vragen of het mogelijk is om dit even te verduidelijken, a.u.b.?

Comment

Hoeveel km aan filmuren nemen jullie?
                                      Ik dacht ongeveer 20 ... Who knows ...

Comment

ik heb 264.4 km ingevuld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cousie
                                          ik heb 264.4 km ingevuld
                                          Ik net geen 300.

Comment

Working...
                                          X