Komt zo'n vod van een antwoordkaart eigenlijk wel aan bij AutoWereld?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AW BMW Z4 Wedstrijd
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyIs wel waar, hoe gaat dat uit zijn postzak komen.
Is zeer makkelijk te verliezen, en te vervalsen als een postpode gewoon effe naam doorkrast en zijn naam invult !
Heb op het laatste moment nog 275.4 km ingevuld, hopelijk krijg ik er achteraf geen spijt van
Comment
-
Ik heb niet meegadaan, moest ik zo ene winnen, ik zou de ene overtreding na de andere begaan!
Trouwens ik doe al aan twee andere wedstrijden mee ivm auto's.
de jim car (van toptuning) en die wedstrijd voor de mini cabrio's.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-riderIk heb niet meegadaan, moest ik zo ene winnen, ik zou de ene overtreding na de andere begaan!
Trouwens ik doe al aan twee andere wedstrijden mee ivm auto's.
de jim car (van toptuning) en die wedstrijd voor de mini cabrio's.
Wat betreft die antwoordkaart stel ik mij ook wel wat vragen. Aan de ene kant zie je een stuk van de cover en aan de kant die ingevuld moet worden is het adres van Autowereld bijna niet te lezen, laat staan dat je het al opmerkt! En idd, de kwaliteit van de antwoordkaart kon beter. Dit zijn zaken die rap verloren geraken in de post.
Verder twijfel ik nog steeds wat ik als vertrekpunt zal nemen om de kilometers te berekenen. De kantoren van AutoWereld in Brussel of de kantoren van BMW in Bornem? Wat nemen jullie als vertrekpunt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteZou het eigenlijk niet eerder tegen de 300 km liggen? Of misschien zelfs meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakIk heb ook maar een km of 242 ingevuld. Mss wel iets te weinig. Eerst heb ik wat schattingen gemaakt van de gereden afstanden naar de verschillende bestemmingen. Met behulp van www.mappy.be was dat. Ik kwam op ongeveer 200 km uit. Dan heb ik er nog een goeie 40 km bijgesmeten. Het kan kloppen hé. We zien wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteJa, maar bij iedere Z-eigenaar die ze bezochten reden ze wat km rond, dan pas gingen ze verder naar de volgende. En ik veronderstel dat ze niet altijd via de autosnelweg zijn geweest...
Hmmm. Ik had toch beter nog 20 km bij mijn schiftingsvraag toegevoegd. Je mag maar één keer meedoen hé en ik ga ook geen tweede boekje halen hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walterKomt zo'n vod van een antwoordkaart eigenlijk wel aan bij AutoWereld?2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
Comment