Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AW BMW Z4 Wedstrijd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Komt zo'n vod van een antwoordkaart eigenlijk wel aan bij AutoWereld?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter
      en waarom zou dat niet aankomen volgens jou?
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Is de werking van de post dan zo nauwkeurig mss? Brieven in een degelijke omslag komen hier al halfverscheurd aan. Laat staan zo'n dus velleke papier.

Comment

Is wel waar, hoe gaat dat uit zijn postzak komen.
          Is zeer makkelijk te verliezen, en te vervalsen als een postpode gewoon effe naam doorkrast en zijn naam invult !

Heb op het laatste moment nog 275.4 km ingevuld, hopelijk krijg ik er achteraf geen spijt van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Japy
            Is wel waar, hoe gaat dat uit zijn postzak komen.
            Is zeer makkelijk te verliezen, en te vervalsen als een postpode gewoon effe naam doorkrast en zijn naam invult !

Heb op het laatste moment nog 275.4 km ingevuld, hopelijk krijg ik er achteraf geen spijt van
            Wat had je eerst genomen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower
              Wat had je eerst genomen?
              245,7 denk ik ...

Comment

Ik heb niet meegadaan, moest ik zo ene winnen, ik zou de ene overtreding na de andere begaan!

Trouwens ik doe al aan twee andere wedstrijden mee ivm auto's.
                de jim car (van toptuning) en die wedstrijd voor de mini cabrio's.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                  Ik heb niet meegadaan, moest ik zo ene winnen, ik zou de ene overtreding na de andere begaan!

Trouwens ik doe al aan twee andere wedstrijden mee ivm auto's.
                  de jim car (van toptuning) en die wedstrijd voor de mini cabrio's.
                  En dan kan je ook nog meedoen met Chevrolet om een Matiz te winnen en via de website van Volkswagen België kun je ter gelegenheid van de 100.000.000ste VW een nieuwe Golf winnen.

Wat betreft die antwoordkaart stel ik mij ook wel wat vragen. Aan de ene kant zie je een stuk van de cover en aan de kant die ingevuld moet worden is het adres van Autowereld bijna niet te lezen, laat staan dat je het al opmerkt! En idd, de kwaliteit van de antwoordkaart kon beter. Dit zijn zaken die rap verloren geraken in de post.

Verder twijfel ik nog steeds wat ik als vertrekpunt zal nemen om de kilometers te berekenen. De kantoren van AutoWereld in Brussel of de kantoren van BMW in Bornem? Wat nemen jullie als vertrekpunt?

Comment

Zou het eigenlijk niet eerder tegen de 300 km liggen? Of misschien zelfs meer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                      Zou het eigenlijk niet eerder tegen de 300 km liggen? Of misschien zelfs meer?
                      Ik heb ook maar een km of 242 ingevuld. Mss wel iets te weinig. Eerst heb ik wat schattingen gemaakt van de gereden afstanden naar de verschillende bestemmingen. Met behulp van www.mappy.be was dat. Ik kwam op ongeveer 200 km uit. Dan heb ik er nog een goeie 40 km bijgesmeten. Het kan kloppen hé. We zien wel.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                        Ik heb ook maar een km of 242 ingevuld. Mss wel iets te weinig. Eerst heb ik wat schattingen gemaakt van de gereden afstanden naar de verschillende bestemmingen. Met behulp van www.mappy.be was dat. Ik kwam op ongeveer 200 km uit. Dan heb ik er nog een goeie 40 km bijgesmeten. Het kan kloppen hé. We zien wel.
                        Ja, maar bij iedere Z-eigenaar die ze bezochten reden ze wat km rond, dan pas gingen ze verder naar de volgende. En ik veronderstel dat ze niet altijd via de autosnelweg zijn geweest...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                          Ja, maar bij iedere Z-eigenaar die ze bezochten reden ze wat km rond, dan pas gingen ze verder naar de volgende. En ik veronderstel dat ze niet altijd via de autosnelweg zijn geweest...
                          I know. De vraag rest alleen hoeveel km ze met die Z-eigenaars rondreden. Zal wel geen 30 km zijn zeker?
                          Hmmm. Ik had toch beter nog 20 km bij mijn schiftingsvraag toegevoegd. Je mag maar één keer meedoen hé en ik ga ook geen tweede boekje halen hoor.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb de aflevering niet gezien op tv, maar men spreekt hier in dit topic over Atomium? Dat was toch met de Z8 van dhr. Van Avondt? Met de Z4 zijn ze daar toch niet langs geweest?

Comment

Ze zijn met de Z4 langs alle andere z'en gereden..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                              cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                                Ze zijn met de Z4 langs alle andere z'en gereden..
                                ok, thanks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter
                                  Daarom heb ik mijn formuliertje dus gepost in een enveloppe! Geen vervalsing mogelijk.
                                  2014 Bmw 118d Estorill //M
                                  2000 Bmw 320d
                                  2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                  2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                  https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                  Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                  http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                  Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Dat heb ik dus ook gedaan, leek me veiliger.
                                    Enveloppe genomen en daarin verzonden met duidelijke vermelding van Z4 wedstrijd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragon
                                      Daarom heb ik mijn formuliertje dus gepost in een enveloppe! Geen vervalsing mogelijk.
                                      Nja,dan moest je hem wel frankeren denk ik!

Comment

Heb mijn kans ook gewaagd (voor men vader dan, maar ja heb zelf de vragen ingevuld)

en nu afwachten hé
                                        Ik haat schiftingsvragen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                          Nja,dan moest je hem wel frankeren denk ik!
                                          ja tuurlijk, maar op die postzegel zal het nie komen zeker :-)

Comment

Working...
                                          X