Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ook hoor. Schattingen zijn niet zo mijn beste kwaliteit. In het verleden heb ik al regelmatig dingen gewonnen (meer dan normaal), maar nog nooit toen er een schiftingsvraag aan te pas kwam.
Ik ook hoor. Schattingen zijn niet zo mijn beste kwaliteit. In het verleden heb ik al regelmatig dingen gewonnen (meer dan normaal), maar nog nooit toen er een schiftingsvraag aan te pas kwam.
IK denk dat de uitslag wel niet meer lang zal duren zeker. Vrijdag moesten alle inzendingen binnen zijn dacht ik. Laten we hopen dat dat hun eerste werkske is maandag.
De winnaars zullen deze week wel bekend gemaakt worden, want vanaf half juni krijgen ze hun wagens. Benieuwd of iemand van het forum daar bij zal horen.
Inderdaad, ik denk ook dat de winnaars nu al gecontacteerd zijn. Waarschijnlijk moet men tot een Bornem rijden en daar hun auto gaan afhalen en aangezien de 16de een weekdag is moet men toch een afspraak maken voor diegene die gaan werken.
Ik zou wel eens graag weten wat nu de kilometerstand was
Als ge de aflevering op de website nog eens bekijkt dan vallen mij de kleine wegen op waar ze gefilmd hebben. Vooral in het eerste deel met de Z1.
Ik heb vroeger nog een Bornem gewerkt en ik kom daar nog regelmatig en ik moet toch zeggen dat geen van die kleine wegen mij bekend voortkomt.
Daarom ik heb redelijk veel km's ingevuld, beetje minder dan het dubbele van de verplaatsingsroute
Jammer dat ik niet gewonnen heb, ik zou heel graag eens een paar maanden met een Z4 rijden aangezien ik nu met een Ford Sierra 1.8 rij van het bouwjaar 1985
Comment