Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aw 189

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aw 189

Geen slecht nummer lijkt me.

Comment

Mss moet ik hem nog eens gaan halen. Tenminste, als de concurrentie gene interessantere tests heeft gepubliceerd in zijn meest recente nummers. De Opel GT vind ik echter wel een interessante wagen.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

ik krijg de autowereld al weken op woensdag en vandaag niet

Comment

Civic Type-R
          Opel GT
          SLR
          ...

Dju, mijn abo is net verlopen!

Comment

Ik ga 'm drek halen!

Comment

ik heb hem, en het lijkt me weer een zeer goed nummer te zijn. ook tests van de fiat panda sport en cross. retrotest van XKR en E type. het artikel over de 2dehands sportwagens is ook leuk (M3, 964, XJR, RS2 en tips)

Comment

Interessant artikel over tweedehands sportwagens, de rest is matig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                  Mss moet ik hem nog eens gaan halen. Tenminste, als de concurrentie gene interessantere tests heeft gepubliceerd in zijn meest recente nummers. De Opel GT vind ik echter wel een interessante wagen.
                  Die Opel GT is een pracht van een wagen. Maandag 10 tallen in Zeebrugge gezien. Hopelijk mogen we er daar veel van op onze wegen spotten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                    Die Opel GT is een pracht van een wagen. Maandag 10 tallen in Zeebrugge gezien. Hopelijk mogen we er daar veel van op onze wegen spotten.

Ge moogt gerust zijn. En veel waar voor zijn geld. Grootste nadeel: helemaal niet praktisch, dus je moet hem in huis halen als tweede wagen.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Het sjieke vind ik dat voor zo'n 'klein' ding de motorkap naar voor klapt.

Echt een mini racerke. Toch eens een testritje trachten te versieren, denk en hoop dat het nog leuk rijdt.

Comment

Working...
                      X