Ziet er vrij goed uit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AW nummer 148
Collapse
X
-
Idd het is ook niet echt mijn lievelingsnr. Die peugeot 107 spreekt me niet echt aan, De BMW 730d heeft er al zoveel ingestaan(weliswaar niet het gefacelifte model maar toch). En ze proppen die boekjes toch vol reclame. Nu zat er een krantje in van Skoda, een ergelijke folder van VW wecare,... Je moet die daar constant uitscheuren want het boekje blijft op die pagina openvallen. Bon tzal voor hun wel opbrengen natuurlijk
Comment
-
Ik heb het nummer weer maar eens niet gekregen!!!!!!!
Ik heb bijzonder veel geduld maar nu geraakt het wel bijna op moet ik zeggen
Net als de vorige twee nummers is het dus weer eens niet op tijd
en dat mooi plastiekje dat er normaal rond zit zit er bij mij nooit rond
Ik verdenk de post van iets...
Maar als het zo verder gaat zal mijn abonnement toch maar niet verlengd worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-JanIdd het is ook niet echt mijn lievelingsnr. Die peugeot 107 spreekt me niet echt aan, De BMW 730d heeft er al zoveel ingestaan(weliswaar niet het gefacelifte model maar toch). En ze proppen die boekjes toch vol reclame. Nu zat er een krantje in van Skoda, een ergelijke folder van VW wecare,... Je moet die daar constant uitscheuren want het boekje blijft op die pagina openvallen. Bon tzal voor hun wel opbrengen natuurlijk
Door die reclame blijft de prijs van de tijdschriften zo laag. Vergeet dat niet. Ik denk niet dat je meer zou betalen voor een tijdschrift dat dunner is (minder reclame erin).
Ik vind de huidige AW matig. De Cayman is interessant. Verder speel ik ook wel eens mee met die wedstrijd. De produkten die ze aanbieden mochten eigenlijk wel van iets exclusievere merken geweest zijn, mar dat zullen wel niet zelf kiezen natuurlijk.
Comment
-
PJ zal wel geïnteresseerd zijn, een test met de Mercedes CLK
Ziet er idd maar zozo uit
Comment
-
Wat het probleem van Mercedesrulzz betreft, daar moet de oorzaak echt bij de locale post liggen. ALLE nummers van AutoWereld worden nu in een blauwe en niet doorschijnende plastic zak verpakt en ALLEMAAL tegelijk bij het verdeelcentrum in Brussel aangeleverd. Dat gebeurt steeds op dinsdag rond de middag. De post garandeert dan levering op donderdag, maar hier en daar valt AutoWereld zelfs al op woensdag in de bus. En hier en daar blijkbaar nog altijd pas op vrijdag. In die gevallen (of als het nummer niet verpakt is), aarzel dan a.u.b. niet om contact te nemen met onze abonnementendienst (02/333.32.12). We kunnen dergelijke problemen alleen helpen oplossen als ze ons bekend zijn.
Alain
AutoWereld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alain DevosWat het probleem van Mercedesrulzz betreft, daar moet de oorzaak echt bij de locale post liggen. ALLE nummers van AutoWereld worden nu in een blauwe en niet doorschijnende plastic zak verpakt en ALLEMAAL tegelijk bij het verdeelcentrum in Brussel aangeleverd. Dat gebeurt steeds op dinsdag rond de middag. De post garandeert dan levering op donderdag, maar hier en daar valt AutoWereld zelfs al op woensdag in de bus. En hier en daar blijkbaar nog altijd pas op vrijdag. In die gevallen (of als het nummer niet verpakt is), aarzel dan a.u.b. niet om contact te nemen met onze abonnementendienst (02/333.32.12). We kunnen dergelijke problemen alleen helpen oplossen als ze ons bekend zijn.
Alain
AutoWereld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alain DevosWat het probleem van Mercedesrulzz betreft, daar moet de oorzaak echt bij de locale post liggen. ALLE nummers van AutoWereld worden nu in een blauwe en niet doorschijnende plastic zak verpakt en ALLEMAAL tegelijk bij het verdeelcentrum in Brussel aangeleverd. Dat gebeurt steeds op dinsdag rond de middag. De post garandeert dan levering op donderdag, maar hier en daar valt AutoWereld zelfs al op woensdag in de bus. En hier en daar blijkbaar nog altijd pas op vrijdag. In die gevallen (of als het nummer niet verpakt is), aarzel dan a.u.b. niet om contact te nemen met onze abonnementendienst (02/333.32.12). We kunnen dergelijke problemen alleen helpen oplossen als ze ons bekend zijn.
Alain
AutoWereld
U moet mij er niets over leren, we hebben er ook al problemen mee gehad
Comment
-
Alain
AutoWereld
Anderzijds zat mijn Aw gisteren ook nog niet in de bus dus heb ik maar de telefoon genomen maar om 16.45u bleek er al niemand meer bereikbaar te zijn bij Aw. Jammer want dan kan ik vrijwel nooit bellen vermits ik altijd na 16.00u thuis ben
Comment
Comment