Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blijvend probleem niet ontangen van AW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• blijvend probleem niet ontangen van AW

Ik heb mij geabonneerd op het magazine autowereld voor 1 jaar (24 nummers) nadat het abonnement van m'n zus verlopen was.
    Op 10 mei 2005 zag ik dat het bedrag van m'n rekening was gegaan.

Ik heb dit abonnement genomen via de medialink Jongeren&Media (J&M), want je krijgt daar korting
    als je student bent.

Een week na betaling kwam autowereld nr 147 uit van 19 mei 2005, en deze heb ik NIET ONTVANGEN.
    Ik dacht bij mezelf, blijkbaar hebben ze de bevestiging van betaling nog niet ontvangen.
    2 weken later komt er een nieuwe autowereld uit namelijk nr 148 op 2 juni 2005, en terug heb ik deze nog NIET ontvangen.

Blijkbaar moet er ergens iets fout zijn, hetzij bij autowereld, hetzij bij de post. Het ligt in ieder geval niet aan mij aangezien mijn plicht vervuld is (ik heb betaald).
    Op de brief die ik kreeg van J&M ivm met de bevestiging van mijn abonnement stonden de juiste gegevens ivm met
    het leveringsadres van de komende magazines die ik zou krijgen. Dus daaraan kan het niet liggen.

Ik heb reeds 2 e-mails gestuurd naar verscheidene afdelingen bij produpress maar steeds zonder antwoord terug!!!!!!!
    Nu begint het mij toch wel te ergeren. Ik kijk iedere dag vol spannning in m'n brievenbus, maar zonder resultaat.
    Het is precies of ze daar allemaal met verlof zijn.

Ik hoop in ieder geval dat dit probleem wordt opgelost, en dat ik alsnog 24 magazines het komende jaar in de
    bus krijg, en geen 22 magazines aangezien ik er al 2 niet gekregen heb.

IK HOOP LANG DEZE WEG IETS TE BEREIKEN. IK VRAAG ME TROUWENS AF OF IK DE ENIGE BEN MET DAT PROBLEEM.

Toen ik dat meemaakte en de AW twee dagen te laat was of in het ergste geval dat ik in het weekend het zonder de nieuwe AW moest stellen kon men er zich al een telefoon verwachten.

Enfin, het kan evengoed zijn dat er hierop reactie komt van de redactie.
    Peugeot 307 Sw 1.4HDI
    & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
    http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
    Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

'k zou eens bellen, die mensen antwoorden normaal wel vrij snel

(je kan ook hier een PM naar alain sturen)

Comment

Ik heb het ook eens gehad, dat ik hem eens 2 weken niet kreeg, of dat hij volledig beschadigd is toegekomen.

Heb dan onmiddellijk Autowereld gecontacteerd, en ze hebben onmiddellijk de exemplaren in kwestie opgestuurd, zonder boe of ba !

Super hoor !

Comment

Het duurt een heel eind voor je betaling verwerkt is, ik herinner me dat ook nog ...

Anders gewoon efkes bellen naar dienst abonnementen, die gasten kennen mij daar ook al
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dieterken
            blijvend probleem niet ontangen van AW

En wat is dan uw probleem???
            Aahh je bedoelt ontVangen

Comment

Op 31/05 heb ik de betaling voor de verlenging van mijn abonnement gedaan en vandaag heb ik AW in mijn bus gehad. Dus dat heeft bij slechts 2 weken geduurd.

Ik heb vroeger ook es zo'n abonnement via J&M genomen op een informaticatijdschrift. Ik heb toen zelfs nooit een overschrijving of bevestiging ontvangen (en dus ook geen boekjes). Dus ik denk dat er een probleem bij de administratie van J&M is...
              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Voor Dieterken,

Laat me aub even weten via welke e-mailadressen van ProduPress je om uitleg hebt gevraagd. Wij van de redactie hebben in elk geval de gewoonte om altijd zo snel mogelijk op mails (en op klachten) te reageren. En bij de abonnementendienst doen ze dan ook. Graag dus die e-mailadressen, dan kan ik daar eens gaan horen.
                En in het algemeen, bij problemen met abonnementen bel je best meteen naar de vooraan in ons blad vermelde nummers (02/333.32.17 en 02/333.32.12). Marleen en Nancy van de abonnementendienst zorgen normaal altijd heel snel voor een oplossing van alle problemen.

En wees gerust, als je hebt betaald voor een jaarabonnement, zal je zeker 24 nummers krijgen. En als de vertraging onze schuld is (en niet die van bank, post of J&M), dan zorgen we ook wel voor een of andere vorm van compensatie om het goed te maken.

Bezorg me zeker al je volledige gegevens (adres mét postnummer), met eventueel ook het e-mailadres waarop we je kunnen bereiken. Je kan ze sturen naar ad@autowereld.be.

Alain Devos
                AutoWereld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alain Devos
                  Voor Dieterken,

Laat me aub even weten via welke e-mailadressen van ProduPress je om uitleg hebt gevraagd. Wij van de redactie hebben in elk geval de gewoonte om altijd zo snel mogelijk op mails (en op klachten) te reageren. En bij de abonnementendienst doen ze dan ook. Graag dus die e-mailadressen, dan kan ik daar eens gaan horen.
                  En in het algemeen, bij problemen met abonnementen bel je best meteen naar de vooraan in ons blad vermelde nummers (02/333.32.17 en 02/333.32.12). Marleen en Nancy van de abonnementendienst zorgen normaal altijd heel snel voor een oplossing van alle problemen.

En wees gerust, als je hebt betaald voor een jaarabonnement, zal je zeker 24 nummers krijgen. En als de vertraging onze schuld is (en niet die van bank, post of J&M), dan zorgen we ook wel voor een of andere vorm van compensatie om het goed te maken.

Bezorg me zeker al je volledige gegevens (adres mét postnummer), met eventueel ook het e-mailadres waarop we je kunnen bereiken. Je kan ze sturen naar ad@autowereld.be.

Alain Devos
                  AutoWereld
                  Dat noem ik nu nog es service sie

Comment

Ik heb uit het vorige nummer (148 ) besloten om een abbonement te nemen op autowereld. Ik heb vorige week woensdag betaalt (10 dagen geleden dus) maar ik heb autowereld nr 149 nog niet ontvangen? Is dit normaal na een eerste keer? De betaling is gebeurt dus normaal gezien moeten ze er van weten hé. Allensinds bedankt Alain voor die informatie indien je een probleem met autowereld-abonnement hebt .
                    Last edited by ; 17/06/2005, 14:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478
                      Ik heb uit het vorige nummer (14 besloten om een abbonement te nemen op autowereld. Ik heb vorige week woensdag betaalt (10 dagen geleden dus) maar ik heb autowereld nr 149 nog niet ontvangen? Is dit normaal na een eerste keer? De betaling is gebeurt dus normaal gezien moeten ze er van weten hé. Allensinds bedankt Alain voor die informatie indien je een probleem met autowereld-abonnement hebt .
                      Lees het bericht eens van Alain, en bel eens naar dat nummer he, dan weet je het direct.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                        Lees het bericht eens van Alain, en bel eens naar dat nummer he, dan weet je het direct.
                        Ga anders wachten tegen maandag. Dan niet in de brievenbus ga ik wel bellen hoor, want das wel beu.

Comment

Ga anders wachten tegen maandag. Dan niet in de brievenbus ga ik wel bellen hoor, want das wel beu.
                          Nee , aw nog altijd niet in de brievenbus. Ga ééns bellen, klein momentje dus ...

Comment

Nee , aw nog altijd niet in de brievenbus. Ga ééns bellen, klein momentje dus ...
                            mja, nemen nog niet op, zal ééns na 2 uur bellen

Comment

mja, nemen nog niet op, zal ééns na 2 uur bellen
                              Heb gebeld en was blijkbaar niet meer op tijd om op aw 149 een abbonement te nemen. Heb de betaling 8 juni gedaan en ze hebben ze pas vrijdag gekregen, dat is een week en een half!!! . Ohja, op het volgend nummer heb ik dus een abbonement. Straks dus m'n laatste nummer gaan kopen tijdens de pauze bij het blokken van geschiedenis

Comment

vorige week kreeg ik een mailtje van alain dat ze er mee bezig zijn.
                                Dus ik hoop dat het in orde komt.
                                Blijkbaar ligt het probleem niet bij AW, maar wel bij de firma "jongeren&Media" waar ik m'n abonnement ben aangegaan. want zij hebben m'n reservatie niet doorgegeven aan AW.

Greetz

Comment

gisteren gebeld met AW en het probleem is opgelosd zeiden ze.
                                  Laat ons hopen hé!!!!
                                  Ik zit in iedere geval vol ongeduld te wachten op de nieuwe aw, en zal hem met evenveel plezier lezen zoals 2 maanden geleden (ja, 'k heb zolang moeten wachten) .

Greetz

Comment

YOEPI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                    Deze morgen zat AW nr. 150 in mijn brievenbus,
                                    welliswaar niet op mijn naam (maar die van m'n zus,'kweet ook niet hoe dat komt) maar 'k ben al blij dat ik terug aw kan lezen.

greetz

Comment

Working...
                                    X