Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AW nr. 149

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AW nr. 149

Euh, tja op de voorpagina blijkt de cover nog niet aangepast te zijn, dat zal vandaag nog wel gebeuren.

Ik heb vandaag (woensdag) voor de verandering de nieuwe AW al ontvangen, one of the happy few veronderstel ik. Ziet er een leuk nummer uit, met o.a. een detailtest van de M6 en 2 tuningtests van een toyota & saab als uitspringers. Ook de Lexus GS gaat in duel tegen zichzelf. Een eerste test van de Opel Zafira. Enz...

Winnaars van de Z4 wedstrijd?

Comment

kan zijn dat hij al bij m'n pa ligt, straks eens gaan kijken.
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

jong geweld: peugeot 205 ti16
        en ook nog m6

maar het volgende nummer slaat echt alles
        M5, carrera S, c2 vts, lancer evo8 en vw golf gti in één test

Comment

Bij mij is het tijdschrift ook al geleverd. Ze zetten er precies vaart achter bij de post.

Comment

Heb 'm ook al, test van de M6 is niks waard, kunnen ze niet eens wat meer emotie in zo'n artikel steken ?
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Als het goed is, mag het ook eens gezegd worden. Bij mij zat het vandaag ook al in de post terwijl het anders altijd pas vrijdag toekomt. Goe gewerkt mannen!

Het nummer zelf is trouwens ook in orde qua inhoud met die M6, de lexus, ... Het volgende nummer ziet er trouwens ook al veelbelovend uit met die multitest.

Comment

Lijkt me een saai nummer te zijn.

Comment

Bij mij was ie ook nog eens op tijd

(wel al een kanjer van een fout gezien, of komt een Z5 bekend voor bij jullie?)

Comment

Mirakel ooh mirakel

hij is er én zelfs té vroeg!

Comment

Ik heb hem nog niet . Hopelijk morgen, dan kan ik vrijdag achter m'n examen hem inkijken, om de saaie uurtjes te vullen. Heb wel nog maar een nieuw abbonement aangevraagd (uit vorig nummer dus gehaald, want je kreeg een mp3-speler (mooi meegenomen dus) ) dus hopelijk is alles in orde

Comment

In de tuning rubriek van deze editie staat net als in de vorige krek dezelfde nieuwe VW passat Abt.

Comment

Tiens tiens, ik heb mijn boekje eens op woensdag i.p.v. op vrijdag. Had ik nu echt niet verwacht zie.

Die getunede Passat is idd dezelfde als die van in nr. 148, denk ik. Vreemd hé. Och ja, ze zullen weer niet goed opgelet hebben bij het maken van het boekje zeker.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Je moet er eens op letten op de technische fiche maar die 205 gaat precies echt wel loeihard

Ga ik met de miijne echt niet proberen

Antwerpen is't Stad
                            en al de rest is parking!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                              Tiens tiens, ik heb mijn boekje eens op woensdag i.p.v. op vrijdag. Had ik nu echt niet verwacht zie.

Die getunede Passat is idd dezelfde als die van in nr. 148, denk ik. Vreemd hé. Och ja, ze zullen weer niet goed opgelet hebben bij het maken van het boekje zeker.
                              Tja, het tuning-rubriekje is nu in deze editie wel echt 'exclusief' VW, maar toch vind ik het maar een raar zicht om 2 edities achtereen krek onderwerp te zien met een andere tekst. Geeft je zo een gevoel van 'ze kregen het niet vol..' but hey, ik ben niet de journalist, dus what do I know?

Comment

De prijzen van de 1007 en de Polo kloppen ook niet echt in de dubbeltest Voor dat bedrag kan ik mij al iets anders kopen hoor

Antwerpen is't Stad
                                en al de rest is parking!!

Comment

heb een vraagje: staan de winnaars van de wedstrijd van vaderdag erin vermeld of nog niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478
                                    heb een vraagje: staan de winnaars van de wedstrijd van vaderdag erin vermeld of nog niet?
                                    Nog niet, ik veronderstel dat dit voor de volgende Aw zal zijn (nummer 150 dus)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé
                                      De prijzen van de 1007 en de Polo kloppen ook niet echt in de dubbeltest Voor dat bedrag kan ik mij al iets anders kopen hoor

Idd het is geweten dat VW iets duurder is dan zn concurrenten maar 92000€ voor een Polo TDI is er echt wel over zetduiveltje zal weer parten gespeeld hebben..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                        Bij mij was ie ook nog eens op tijd

(wel al een kanjer van een fout gezien, of komt een Z5 bekend voor bij jullie?)

Amaaaai...

Er zitten weer wa kanjers in zenne...

Z5, Marenello, 92000...

T'moest in nen rappen gebeuren zeker...

Comment

Working...
                                        X