Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AW nr. 149

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bt.
    Amaaaai...

Er zitten weer wa kanjers in zenne...

Z5, Marenello, 92000...

T'moest in nen rappen gebeuren zeker...
    Tja, in aw staan regelmatig fouten en dan staat in de volgende autowereld zo een klein tekstje met als titel Oeps, of foutje, ... en met hun welgemeende, oprechte excuses

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
      Bij mij was ie ook nog eens op tijd

(wel al een kanjer van een fout gezien, of komt een Z5 bekend voor bij jullie?)
      jaja, deze fout had ik ook onmiddelijk opgemerkt

Comment

Het nummer valt wel mee, vooral de test van de Peugeot 205 S16 en die lekkere door Arden getunede Saab 95 Estate vond ik wel goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
          jaja, deze fout had ik ook onmiddelijk opgemerkt
          Op P92 bij de miniaturen staat ook een foutje, Chrysler 300 M staat daar terwijl het een 300 C is. maar dat kan iedereen eens overkomen

Comment

Zeg tis nu toch geen weer om foutjes in de AW te zoeken, ge zout beter met een fris Corona'tje op een terraske zitten.

Comment

Er staan behoorlijk wat fouten in de AW 149 als je het mij vraagt... check eens de prijzen/optiestabel van het duel tussen de 1007 vs polo.

Er kan natuurlijk al wel eens iets mislopen, maar ik heb de indruk dat de foutenmarge nu toch redelijk hoogt ligt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                Er staan behoorlijk wat fouten in de AW 149 als je het mij vraagt... check eens de prijzen/optiestabel van het duel tussen de 1007 vs polo.

Er kan natuurlijk al wel eens iets mislopen, maar ik heb de indruk dat de foutenmarge nu toch redelijk hoogt ligt.
                Ik schoot spontaan in de lach toen ik dat las...huh?! 60.000 en 92.000 € voor zo een autotjes? ikke direct aan mijne pa gevraagd: pap, hoeveel schat jij dat deze autos kosten:

ja volkswagen is nu eenmaal duur....

Comment

Working...
                X