Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aw 150

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aw 150

ik heb em al liggen, heb er snel eens door gebladerd, ziet er leuk uit, veel leesvoer!

2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Shït jong, ziet er een geweldig nummer uit!

Comment

Leuk nummer!Ben benieuwd naar de uitslag van de vijfkamp!

Comment

Pfft, die vijfkamp...Ok, interessant, maar ze hebben al die wagens al getest...
        Voor de rest dik in orde !

Comment

Ziet er in mijn ogen vrij goed uit, alleen 1 hele maand met dat kort nummer

Al goed dat de Press Shop dichtbij is en nog véél keus heeft en ik de vorige nog niet open gedaan heb

Comment

Dit gaat volgens mij een zeer goed nummer worden!

Comment

er is geen uitslag hé voor die 5kamp, er wordt gewoon voor elk budget een soort "korte test" gegeven (5 wagens dus 5 pagina's + een conclusiepagina), er wordt dan ook niet met de normale onderverdelingen gewerkt zoals exterieur, interieur, motor, rijgedrag...
              2015 BMW F11 520dA

Comment

Het is wel off-topic; heeft die S-klasse altijd een zwart dak?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                  Het is wel off-topic; heeft die S-klasse altijd een zwart dak?
                  Nee das omdat die S uitgerust is met het panoramisch schuifdak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                    Nee das omdat die S uitgerust is met het panoramisch schuifdak.
                    Gaat dat open?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                      Gaat dat open?
                      panoramisch schuifdak...
                      2015 BMW F11 520dA

Comment

(10 tekens)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                          panoramisch schuifdak...
                          Welja weet ik, maar ik dacht dat dat gewoon een panoramisch dak was dat niet open ging.

Comment

11 detail tests
                            meestal maar 7-9
                            nog veel tegenover andere magazines, en die testen niet zo leuke auto's als autowereld

Comment

Ik ben hem eindelijk gaan ophalen en het ziet er weer een prachtig nummer uit.
                              Jammer genoeg zal dit nummer wel voor 1 maand moeten toekomen maar er staat gelukkig toch véél leesvoer in

Comment

fun nummer! Morgen eens gaan halen

Comment

Ja lap, wie zijn Aw zat er weer eens niet op donderdag in de bus!!!

We leren ermee leven tegenwoordig alleen komt Aw zijn belofte niet na IMO, levering op donderdag is levering op donderdag en dus niet later!

Maar het zal maar weer eens aan de Post liggen zeker...Wat we ook al gewoon worden.
                                  En telefoneren naar Aw heeft ook geen nut want dan sturen ze een tweede op en dan heb ik tegen woensdag volgende week er 1 té veel...

Toch bedankt Aw dat het er meestal wél is op vrijdag en maandag want er zijn er bij wie het nog later komt, maar dat maakt uiteindelijk mijn zaak niet hé...

Je kan dus wel stellen dat er bij de verdeling en bedeling bij Autowereld iets ernstig misgaat.

Comment

Zeer zeer interessant nummer! Morgen maar snel gaan kopen om het te lezen in de wagen tijdens de reis...

Comment

Rara wat zat er vandaag weer Niet in de brievenbus, juist ja die reeds zo vaak vervloekte Aw...

Heb nu altijd veel geduld gehad hé maar eens geraakt het op. Volgens mij hebben ze daar op de Post (want aan Aw ligt het toch nooit) plezier in het achterhouden van die magazines.

Weet alleen dat ik het nu dik beu wordt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                                        Rara wat zat er vandaag weer Niet in de brievenbus, juist ja die reeds zo vaak vervloekte Aw...

Heb nu altijd veel geduld gehad hé maar eens geraakt het op. Volgens mij hebben ze daar op de Post (want aan Aw ligt het toch nooit) plezier in het achterhouden van die magazines.

Weet alleen dat ik het nu dik beu wordt
                                        Kan je nu echt niet wachten tot uwe facteur dat boekske heeft gelezen?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                        X