Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja, vanaf ik betaal aan Aw verwacht ik wel dat zij hun beloftes nakomen, wat blijkbaar niet het geval is
Bij mij zat/zit Aw altijd op donderdag en ten laatste op vrijdag in de brievenbus. Het voordeel nu is wel dat de AW's verpakt zijn, vroeger waren ze altijd beschadigd of vochtig en aangezien ik alle AW's houdt is dat vervelend wanneer er beschadigde exemplaren tussenzitten.
Alles bij elkaar ben ik dus een zeer tevreden klant!
Bij mij zat/zit Aw altijd op donderdag en ten laatste op vrijdag in de brievenbus. Het voordeel nu is wel dat de AW's verpakt zijn, vroeger waren ze altijd beschadigd of vochtig en aangezien ik alle AW's houdt is dat vervelend wanneer er beschadigde exemplaren tussenzitten.
Alles bij elkaar ben ik dus een zeer tevreden klant!
Als mijn Aw morgen weer niet in de bus zit zal er een brief volgen,want zo kan het echt niet verder
Zal ik eens wat vertellen!Bij ons op het kantoor(de post van Asse dus) is de AW al enkele weken niet toegekomen!Als hij er niet is kan hij onmogelijk weggedragen worden!
Ben net terug uit vakantie en heb jullie commentaren over de late leveringen van sommige AutoWerelds gelezen. "Shame on AutoWereld" en van die dingen. Terechte boosheid, ik zou het zelf ook niet pikken. Maar ik leg hier toch ook nog even uit dat ALLE exemplaren voor abonnees (circa 4.000) met dezelfde vrachtwagen en dus ook op hetzelfde moment in hetzelfde verdeelcentrum van de post worden afgeleverd. Vroeger was dat in Brussel, sinds een tijdje in Gent. Die levering gebeurt steeds op dinsdag rond (of meestal voor) de middag, zodat de post alle nummers bij de abonnees kan afleveren op ten laatste donderdag. In de praktijk krijgen sommige abonnees hun nummer reeds op woensdag, de meeste krijgen het op donderdag, hier en daar gebeurt de levering pas op vrijdag (te laat dus!) en bij sommige abonnees wordt het nummer pas na het weekend in de bus gedropt. Dergelijke gevallen van te late leveringen zijn de schuld van de post, wat ze daar soms ook mogen beweren. Verhalen van postkantoren in de stijl van "we hebben de nummers te laat gekregen" kloppen niet, want - nogmaals - alle abonnee-exemplaren worden steeds op hetzelfde moment bij het hoofdverdeelcentrum geleverd. Over wat er daarna mee gebeurt, hebben wij helaas geen controle meer.
Maar goed, ik begrijp dat een dergelijke uitleg het probleem niet oplost. Daarom nog eens volgend verzoek aan iedere abonnee die zijn nummer regelmatig (of altijd) te laat krijgt: bezorg ons aub uw naam en postnummer. Alleen op die manier komen wij te weten in welke gemeenten er zich problemen stellen en alleen op die manier kunnen wij de nodige stappen zetten om er iets aan te (proberen) doen. Ik deed deze oproep als eens eerder via dit forum, maar kreeg toen geen enkele reactie.
Ik heb nu al een tijdje geen last meer gehad van late leveringen! Het lijkt alsof men er echt wel werk van heeft gemaakt. Chapeau!
Trouwens vind ik het eerste zomernummer bijzonder geslaagd. Buiten de tweewekelijkse foutjes ( we zijn het al gewend) zit ie echt vol leesgenot. Vooral heel interessant is de mega-sporttest..
(ps: wat wel grappig is, is dat Alain Devos "junior member" is. Hij is verdorie de grote baas )
ben er dus ook van overtuigd dat AW geen schuld treft, en dat men het volledig bij de Post moet gaan zoeken.
Ik krijg mijn AW 99% van de gevallen op tijd, een heel zelden keer pas 's vrijdags, maar die keren kan ik op een hand tellen denk ik, en ben al klant sinds AW nr.1.
En het is ook zoals Alain zegt : vaak ligt ie al woensdag in mijn bus.
Comment