Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, hij is weer stukken beter dan de aw. Die test's van de Ariel Atom en de Sniper zijn wel goed. Het 2kamp tussen de 3-reeks en de Alfa 159 is ook goed.
Ok jij heb hem gelezen nu mijn vraag.
Heb je de tijd van de Audi rs4 gezien.
0-1000m in 16sec ???
Dit moet toch een vergissing zijn kan niet anders.
Ok jij heb hem gelezen nu mijn vraag.
Heb je de tijd van de Audi rs4 gezien.
0-1000m in 16sec ???
Dit moet toch een vergissing zijn kan niet anders.
Natuurlijk.
24 Ã 25 seconden lijkt me al een stuk realistischer. Een S4 legt de km vanuit stilstand af in 25,8 sec, dus de RS4 zal wel zeker een secondje sneller zijn.
Natuurlijk.
24 Ã 25 seconden lijkt me al een stuk realistischer. Een S4 legt de km vanuit stilstand af in 25,8 sec, dus de RS4 zal wel zeker een secondje sneller zijn.
Heb hem al sinds donderdag en heb al welgeteld 1 artikel gelezen! Dat van de RS4. Dit bij gebrek aan tijd voor alle duidelijkheid
Ik heb vandaag mijn kamer opgekuisd en waar ik me toch een beetje aan erger is die Autogids-kaft. Daar waar mijn autowereld nog ongehavend zijn, zijn mijn autogidsen voor 90% kaftloos.
Hopelijk vervangen ze die kaft ook eens door een deftig exemplaar
Heb hem al sinds donderdag en heb al welgeteld 1 artikel gelezen! Dat van de RS4. Dit bij gebrek aan tijd voor alle duidelijkheid
Ik heb vandaag mijn kamer opgekuisd en waar ik me toch een beetje aan erger is die Autogids-kaft. Daar waar mijn autowereld nog ongehavend zijn, zijn mijn autogidsen voor 90% kaftloos.
Hopelijk vervangen ze die kaft ook eens door een deftig exemplaar
heb ook steeds hetzelfde voor bij elke Autogids.
die kaften zijn van zeer slechte kwaliteit.
Comment