aha! er zijn dan toch redelijk veel lezers van AG. ik heb thuis nog een AG liggen van 1999. waar dan de nieuwe S8 in wordt voorgesteld. of het prototype van de SL. het fijne ervan is dan ook al die prijzen van die wagens toen. in die tijd bestond er nog de Porsche GT1 straat versie (580pk!!!!). kei zalig gewoon. maar ik zou wel niet goed weten kiezen. de prijzen en de opties van de wagens staan er wel uitgebreider in enzov....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autogids
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door benjaminwow!! volgens kan je daar nog veel geld voor vragen! dat is gewoonweg zalig, als het dan zo 2019 is, heb ge een boekske van 40 jaar oud!! die moet je echt wel bijhouden zenne!
Is inderdaad zalig om in te lezen! En al bieden ze veel geld... ik zal toch twee keer nadenken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Hierzie de cover van Autogids nr. 77 (2 september 1982)
De "nieuwe" Audi 100 was toe juist uit... .
Comment
-
Hier ook een AG fan!
Het enige wat beter is aan AW is de kaft, en dan niet wat erop staat hé.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benjaminWow, ik ben onder de indruk. en wtf is een starion?? en dat was toen al veertiendaags? zalig eigelijk. was dat toen al zo gedetailleerd? of is dat met de jaren geëvolueerd?
@ a123456789b: de jaargangen 82-83-84-85 zijn zelfs ingebonden
En tot slot... een starion? Dat is zo eentje
Comment
-
Nog een oude cover... voor de liefhebbers!
nr. 113 van 19 januari '84
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Idd... viertiendaags. Gedetailleerd? Natuurlijk niet zo gelijk vandaag... maar toch: in grote lijnen herken je daar nog steeds de huidige stijl in!
@ a123456789b: de jaargangen 82-83-84-85 zijn zelfs ingebonden
En tot slot... een starion? Dat is zo eentje
Comment
-
Ik heb mijn Autogidsen eens geordend. Ik legde die tot vandaag altijd op elkaar tegen mijn nachtkastje dat toch wel vrij hoog is. Maar die stapel Autogidsen kwam daar al 20 cm boven uit en stond vrij onstabiel. Dan heb ik ze maar op een rek gelegd en maar meteen ook eens chronologisch op volgorde gestoken en geteld. Ik heb er 191 met het huidige nummer bijgeteld. Het oudste komt uit het najaar van 1995. Ik heb er wat wazige webcamfoto's van genomen omdat m'n scanner kapot is.
Het valt op dat ze in 10 jaar de basis layout van hun gedetaileerde wegentests niet echt hebben veranderd, maar wel gemoderniseerd. Dat is goed want dat leest gemakkelijk en die tests zijn dubbel zo lang als die van AW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaIk heb mijn Autogidsen eens geordend. Ik legde die tot vandaag altijd op elkaar tegen mijn nachtkastje dat toch wel vrij hoog is. Maar die stapel Autogidsen kwam daar al 20 cm boven uit en stond vrij onstabiel. Dan heb ik ze maar op een rek gelegd en maar meteen ook eens chronologisch op volgorde gestoken en geteld. Ik heb er 191 met het huidige nummer bijgeteld. Het oudste komt uit het najaar van 1995. Ik heb er wat wazige webcamfoto's van genomen omdat m'n scanner kapot is.
Het valt op dat ze in 10 jaar de basis layout van hun gedetaileerde wegentests niet echt hebben veranderd, maar wel gemoderniseerd. Dat is goed want dat leest gemakkelijk en die tests zijn dubbel zo lang als die van AW.
Comment
Comment