Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autogids

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
    Héhé... dat nummer uit '95 heb ik hier ook liggen
    Daar straat nog een leuk stuk in van een Afrikaanse Rally van in 1970.
    En een gedetaileerde wegentest van een Honda NSX automatic.

Comment

Ha, die van die Audi 100 had ik ook... Ik had er ook zo'n heel deel oude... 'K heb ze allemaal weggeflikkerd... een stuk of 50 denk ik.

Comment

Mijn grootvader heeft ze alle 670
        Ik heb er een stuk of 250 want sinds mijn 14e heb ik een abbonnement.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
          Mijn grootvader heeft ze alle 670
          Hola! Dat is sjiek!

Comment

Vroeger was dat een gazetje zeker? Of was dat enkel Le Moniteur Automobile?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
              Vroeger was dat een gazetje zeker? Of was dat enkel Le Moniteur Automobile?
              Ik denk dat da Le Moniteur Automobile was... . Die bestaan immers nog tien jaar langer dan AG. Autogids nr. 1 is al een boekske (al heb ik het nog nooit mogen zien )

Comment

Ik koop altijd de Autogids. Heb al een collectie van zo'n 300+ nummers. Ik denk dat ik geen enkel nummer mis vanaf ergens halfweg '94. Dan heb ik ook nog zo'n 60-70 losse nummers van voor '94. Het oudste nummer is nr.115 van 16 februari 1984 met oa. Volvo 740, Citroën CX 25 TD, Daihatsu Charade en Lancia Trevi.

Autowereld heb ik een eindje gekocht, maar nu niet meer. Heb van nummer 1 tot 80 of zo hier nog ergens liggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
                  Het oudste nummer is nr.115 van 16 februari 1984 met oa. Volvo 740, Citroën CX 25 TD, Daihatsu Charade en Lancia Trevi.
                  Hé!? Dat nummer heb ik ook

Bewijzen...

Comment

Ik ben net het huidige nummer gaan halen in de krantenwinkel en het ziet er weer schitterend uit. Mazda MX5, Porsche 911 Carrera 4, Ferrari Superamerica, een driekamp tussen de Corvette, Viper en een Porsche 911 Carrera S Cabrio, en een retrotest van de Opel Kadett C GT/E.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                      en een retrotest van de Opel Kadett C GT/E.

Die moet ik gaan halen! Staat er trouwens in elk nummer van AG zo'n retrotest? Ik koop al jaren geen AG meer, maar overlaatst las ik op het werk een nummer, en daar stond ook al zo'n retrotest in (Peugeot 204 coupé)

Comment

Die moet ik gaan halen! Staat er trouwens in elk nummer van AG zo'n retrotest? Ik koop al jaren geen AG meer, maar overlaatst las ik op het werk een nummer, en daar stond ook al zo'n retrotest in (Peugeot 204 coupé)
                        Elke week nu niet, maar toch wel geregeld.

Comment

Zo te zien zijn er hier wel veel in het bezit van een hoop oudere autogidsen.

Ik ben op zoek naar n° 484 (uit '98 ) http://www.automagazine.be/NL/Magazi...84&Parution=AG
                          Daar staat namelijk een vergelijkende test in onderandere met de 306 GTI-6.
                          Ik ben toch wel eens benieuwd wat ze erover te zeggen hebben.

Dus moest iemand dit exemplaar nog hebben liggen. En bereid is het te verkopen (of gewoon het artikel inscannen is ook goed hoor.)
                          Je zou mij een grote dienst bewijzen !

edit: Ow ja, n°439 ben ik ook naar op zoek. Daar staat een gedetailleerde wegtest in met de 306 S16.

Alvast bedankt !
                          Last edited by ; 08/07/2005, 17:38.

Comment

Ik ben op zoek naar de Autogids waar de Golf I GTi voor het eerst uitgebreid gestest wordt.
                            Wie o wie heeft dit boekje en wil mij dit voor een lichtelijk royale vergoeding verpatsen?
                            Last edited by Löwe; 08/07/2005, 21:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                              Ik ben op zoek naar de Autogids waar de Golf I GTi voor het eerst uitgebreid gestest word.
                              Wie o wie, heeft dit boekje en wil mij dit voor een lichtelijk royale vergoeding verpatsen?

Moest ik het al hebben, ik zou het u hooguit kopiëren. Zulk een boekje doe je toch niet weg, als je het al zo lang hebt?
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                                Ik ben op zoek naar de Autogids waar de Golf I GTi voor het eerst uitgebreid gestest wordt.
                                Wie o wie, heeft dit boekje en wil mij dit voor een lichtelijk royale vergoeding verpatsen?

Comment

Hé!? Dat nummer heb ik ook

Bewijzen...

amai, zeg kan je het artikel van de Citroën CX 25TD eens inscannen ofzo?
                                  A Twist of the Wrist

Comment

ik zal mss es kijken of ik het liggen heb, ik heb namelijk een eind geleden een hele hoop oude autogidsen gekregen van mijn peter, die ze toch ging weggooien...

Comment

morgen zal ik nog eens gaan rommelen op de zolder; blijkbaar zijn er heel veel op zoek naar oude autogidsen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skillz
                                        Zo te zien zijn er hier wel veel in het bezit van een hoop oudere autogidsen.

Ik ben op zoek naar n° 484 (uit '98 ) http://www.automagazine.be/NL/Magazi...84&Parution=AG
                                        Daar staat namelijk een vergelijkende test in onderandere met de 306 GTI-6.
                                        Ik ben toch wel eens benieuwd wat ze erover te zeggen hebben.

Dus moest iemand dit exemplaar nog hebben liggen. En bereid is het te verkopen (of gewoon het artikel inscannen is ook goed hoor.)
                                        Je zou mij een grote dienst bewijzen !

edit: Ow ja, n°439 ben ik ook naar op zoek. Daar staat een gedetailleerde wegtest in met de 306 S16.

Alvast bedankt !
                                        Ik heb die Autogids (maar jammer genoeg geen scanner). Ik wil gerust een kopie maken van de vergelijkende test en via de post versturen. Betaal me gewoon de kopie- en portkosten en dan vormt het voor mij geen enkel probleem.

Als je interesse zou hebben moet je maar een PM sturen.

Ik zeg er wel bij, ik kan het ten vroegste maandag 18 juli versturen aangezien ik volgende week een weekje op verlof ben...

-edit-

Het gaat dus over n° 484
                                        BMW F30 316d Sportline - '13
                                        BMW Z3 1.8 -- '97
                                        --------------------------------------------------------------
                                        2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                        2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                          amai, zeg kan je het artikel van de Citroën CX 25TD eens inscannen ofzo?
                                          Ik heb geen scanner

Moet ik eens proberen om er grote foto's van te maken? mss lukt dat ook...

Comment

Working...
                                          X