Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vroeger was dat een gazetje zeker? Of was dat enkel Le Moniteur Automobile?
Ik denk dat da Le Moniteur Automobile was... . Die bestaan immers nog tien jaar langer dan AG. Autogids nr. 1 is al een boekske (al heb ik het nog nooit mogen zien )
Ik koop altijd de Autogids. Heb al een collectie van zo'n 300+ nummers. Ik denk dat ik geen enkel nummer mis vanaf ergens halfweg '94. Dan heb ik ook nog zo'n 60-70 losse nummers van voor '94. Het oudste nummer is nr.115 van 16 februari 1984 met oa. Volvo 740, Citroën CX 25 TD, Daihatsu Charade en Lancia Trevi.
Autowereld heb ik een eindje gekocht, maar nu niet meer. Heb van nummer 1 tot 80 of zo hier nog ergens liggen.
Ik ben net het huidige nummer gaan halen in de krantenwinkel en het ziet er weer schitterend uit. Mazda MX5, Porsche 911 Carrera 4, Ferrari Superamerica, een driekamp tussen de Corvette, Viper en een Porsche 911 Carrera S Cabrio, en een retrotest van de Opel Kadett C GT/E.
Zo te zien zijn er hier wel veel in het bezit van een hoop oudere autogidsen.
Ik ben op zoek naar n° 484 (uit '98 ) http://www.automagazine.be/NL/Magazi...84&Parution=AG
Daar staat namelijk een vergelijkende test in onderandere met de 306 GTI-6.
Ik ben toch wel eens benieuwd wat ze erover te zeggen hebben.
Dus moest iemand dit exemplaar nog hebben liggen. En bereid is het te verkopen (of gewoon het artikel inscannen is ook goed hoor.)
Je zou mij een grote dienst bewijzen !
edit: Ow ja, n°439 ben ik ook naar op zoek. Daar staat een gedetailleerde wegtest in met de 306 S16.
Ik ben op zoek naar de Autogids waar de Golf I GTi voor het eerst uitgebreid gestest wordt.
Wie o wie heeft dit boekje en wil mij dit voor een lichtelijk royale vergoeding verpatsen?
Ik ben op zoek naar de Autogids waar de Golf I GTi voor het eerst uitgebreid gestest word.
Wie o wie, heeft dit boekje en wil mij dit voor een lichtelijk royale vergoeding verpatsen?
Moest ik het al hebben, ik zou het u hooguit kopiëren. Zulk een boekje doe je toch niet weg, als je het al zo lang hebt?
Ik ben op zoek naar de Autogids waar de Golf I GTi voor het eerst uitgebreid gestest wordt.
Wie o wie, heeft dit boekje en wil mij dit voor een lichtelijk royale vergoeding verpatsen?
ik zal mss es kijken of ik het liggen heb, ik heb namelijk een eind geleden een hele hoop oude autogidsen gekregen van mijn peter, die ze toch ging weggooien...
Zo te zien zijn er hier wel veel in het bezit van een hoop oudere autogidsen.
Ik ben op zoek naar n° 484 (uit '98 ) http://www.automagazine.be/NL/Magazi...84&Parution=AG
Daar staat namelijk een vergelijkende test in onderandere met de 306 GTI-6.
Ik ben toch wel eens benieuwd wat ze erover te zeggen hebben.
Dus moest iemand dit exemplaar nog hebben liggen. En bereid is het te verkopen (of gewoon het artikel inscannen is ook goed hoor.)
Je zou mij een grote dienst bewijzen !
edit: Ow ja, n°439 ben ik ook naar op zoek. Daar staat een gedetailleerde wegtest in met de 306 S16.
Alvast bedankt !
Ik heb die Autogids (maar jammer genoeg geen scanner). Ik wil gerust een kopie maken van de vergelijkende test en via de post versturen. Betaal me gewoon de kopie- en portkosten en dan vormt het voor mij geen enkel probleem.
Als je interesse zou hebben moet je maar een PM sturen.
Ik zeg er wel bij, ik kan het ten vroegste maandag 18 juli versturen aangezien ik volgende week een weekje op verlof ben...
Comment