Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autogids

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand de nieuwe autogids al gelezen? Ceddje dervo van het forum hier staat mee op de foto bij de testen van verschillende wagens.
    2014 Bmw 118d Estorill //M
    2000 Bmw 320d
    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• In de Autogids van 8 december ?

Waar ergens ?

Comment

• bij de tucson lezerstest blz 186 geloof ik

Comment

• He ja

Autogids moet stoppen met artikels in een vergeethoekje te schuiven

edit: p166

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            bij de tucson lezerstest blz 186 geloof ik
            Inderdaad, op pagina 166 zit hij gehurkt links beneden...
            Cedric Dervoigne...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Inderdaad, op pagina 166 zit hij gehurkt links beneden...
              Cedric Dervoigne...
              Ja ook gezien maar het opzienbare van de autogids van 8dec. is toch de tweekamp tussen de Bmw 118d en de Seat Leon 2.0 tdi!Met de Seat als winnaar van een verassing gesproken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
                Ja ook gezien maar het opzienbare van de autogids van 8dec. is toch de tweekamp tussen de Bmw 118d en de Seat Leon 2.0 tdi!Met de Seat als winnaar van een verassing gesproken.
                een bmw die verliest?! Amai die journalist zal waarschijnlijk omgekocht zijn of niets van auto's kennen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua
                  een bmw die verliest?! Amai die journalist zal waarschijnlijk omgekocht zijn of niets van auto's kennen....
                  Is dat nu zo ongewoon???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua
                    neenee, die Seat Leon is gewoon zo goed! Echt waar, kheb er ééns mee gereden (testrit) en ik was echt heel aangenaam verast. Mijn pa heeft zelfs ff zitten dromen om één te kopen, alhoewel hij nooit een nieuwe meer ging kopen. Later mss.

Comment

• Ik vind deze test niet echt een goede vergelijking! Als ze die 2.0ltdi dan vergelijken met een 120d hé en niet met de 118d. Dan zal de test wel ietsje anders uitdraaien denk ik.
                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                      2000 Bmw 320d
                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon
                        Ik vind deze test niet echt een goede vergelijking! Als ze die 2.0ltdi dan vergelijken met een 120d hé en niet met de 118d. Dan zal de test wel ietsje anders uitdraaien denk ik.
                        Waarom geen goede vergelijking?

De 118d ligt qua prijs veel dichter in de buurt van de 2.0tdi dan de 120d.
                        Ja, de Seat heeft 18pk meer dan de BMW, maar het verschil met de 120d is groter (23pk).

Trouwens als je de minpunten van de 1 in het artikel bekijkt, dan heeft dit weinig met de motorisatie te maken.

- Te lange spreiding versnellingsbak
                        - Zware bedieningsorganen (stuur, versnellingsbak, koppeling)
                        - Ruimte en toegankelijkheid achterin
                        - Gebrek aan bergvakken
                        - Reacties voortrein
                        - Geen automaat verkrijgbaar
                        - Prijs en basisuitrusting

Enkel het probleem van de automaat is verholpen bij de 120d.
                        Over de eerste twee opmerkingen valt moeilijk een oordeel te vellen.

Voor alle duidelijkheid, de BMW is verre van een slechte auto, maar het verschil is niet zo groot als sommige willen doen geloven.

Comment

Working...
                        X