Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowereld Spaaractie F1 Wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autowereld Spaaractie F1 Wagen

Hallo,

Iemand die van plan is deze te kopen? Ik zag daarnet de cover van de nieuwe Autowereld en dit stond erop:

http://www.vtm.be/autowereld/coverinhoud.php?cid=777

Maar veel gegevens staan er niet echt bij hé. Iemand die er meer van weet?

Greetz

FrE
    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Lees AW, de uitleg staat erin.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

Comment

Ik zou het abonnement zeker niet nemen voor het wagentje dat erbij zit, ik kreeg bij mijn abonnement vorig jaar zo een Peugeot 307 wrc en na een klein maandje werkte de afstandsbediening al niet meer... Voor het lees-en kijkgenot daarentegen is een abonnement op AW wel aan te raden

Comment

voor 67€ heb je een 40km/u snelle wagen, mooi afgewerkt en 47cm lang
        op de aw meeting allemaal racen tegen xius' marder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
          op de aw meeting allemaal racen tegen xius' marder

Grapjas.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xius001

Grapjas.
            Jij hebt het hoog in je bol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
              Jij hebt het hoog in je bol

Dus je wilt racen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                Dus je wilt racen?
                Ik pas

Tenzij je er gaat opzitten. Dan wil ik wel eens racen met de BMW. Want het is niet eerlijk omdat je die marder kan besturen op afstand

Comment

Zoals ik al zei, niemand verplicht je om in die BMW te gaan zitten

Maar das offtopic

Comment

Drie weken geleden heb ik een abonnement genomen. Mijn eerste Autogids heb ik reeds ontvangen, maar waar blijft die F1 wagen???

Toen ik een abonnement ging kopen, stuurden ze me altijd mails terug.

Toen ik eenmaal betaald had en mailde of ik geen bevestiging moest krijgen van betaling, ontving ik NOPPES.

Toen ik vrijdag mailde wanneer ik die f1 wagen wel zou krijgen ( ik kan hem aan iemand verkopen ! ), kreeg ik ook geen antwoord!!

Comment

Bij autowereld is 't zo dat ze u bij een abonnement een tegoed bon voor 1 Ferrari gaan bezorgen, die je dan kan afhalen in één van de droomlandwinkels. Ik dacht vanaf 25 augustus. Aangezien autowereld en autogids bij de zelfde uitgever zitten zal dat vermoedelijk dezelfde werkwijze zijn. Ik heb het 2jaar abo genomen op autowereld (zit al met autogids, maar vind autowereld toch iets knapper in elkaar gestoken). Tot hier toe ook nog niks ontvangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                        Bij autowereld is 't zo dat ze u bij een abonnement een tegoed bon voor 1 Ferrari gaan bezorgen, die je dan kan afhalen in één van de droomlandwinkels. Ik dacht vanaf 25 augustus. Aangezien autowereld en autogids bij de zelfde uitgever zitten zal dat vermoedelijk dezelfde werkwijze zijn. Ik heb het 2jaar abo genomen op autowereld (zit al met autogids, maar vind autowereld toch iets knapper in elkaar gestoken). Tot hier toe ook nog niks ontvangen.
                        Oké Thanks Smetjen!

Comment

ik tijwel nog of ik hem ga kopen, ik wacht wel tot ik reacties op het forum hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                            ik tijwel nog of ik hem ga kopen, ik wacht wel tot ik reacties op het forum hoor
                            Ik verkoop hem hoogstwaarschijnlijk voor 80€. Tenzij die kar heel mooi is, dan laat ik die staan als schaalmodel.

Comment

Mijn bon is toegekomen!

Ben gewees, maar blijkbaar moeten ze die bestellen. Ik heb hem maandag.

Comment

ik ben die aan het sparen voor mijn kleine neefje, moest nu die laatste aw nog eens in de bus vallen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                  ik ben die aan het sparen voor mijn kleine neefje, moest nu die laatste aw nog eens in de bus vallen
                                  heb die kar al zitten bekijken en ik denk toch dat een kind daar rap gaat brokken mee maken. Ikzelf heb een peugeot 307 WRC van nikko en die is behoorlijk sterk, maar zo een F1 wagen met al zijn spoilerkes en addenda lijkt me toch behoorlijk fragiel om ergens te rijden.

Comment

Ach, de (stief) pappa is zot van schumi, en die wil em eigenlijk meer dan m'n neefje, maar die gaat er ook mee mogen, spelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                      heb die kar al zitten bekijken en ik denk toch dat een kind daar rap gaat brokken mee maken. Ikzelf heb een peugeot 307 WRC van nikko en die is behoorlijk sterk, maar zo een F1 wagen met al zijn spoilerkes en addenda lijkt me toch behoorlijk fragiel om ergens te rijden.
                                      Ik heb met die akr al veel in de gang op het werk zitten rijden (voordeel van aankoper te zijn van de winkelketen waar jullie de wagen mogen gaan halen).

Het ding is zeer snel en de besturing heel gevoelig. Als je niet heel voorzichtig stuurt sta je zo achterste voren (het is wel vrij gladde vloerbedekking in onze gang). Niet echt speelgoed voor kleine kinderen.

Maar positief is wel dat in tegenstelling wat je vermoed de wagen heel stevig in elkaar zit. Bij ons heeft het staal al heel wat meegemaakt (tegen volle snelheid tegen de muur, de trap af, etc) en er is tot nu toe nog niets afgebroken.

Best wel leuk hebbedingetje.

Comment

Is het analoge of digitale besturing?

Comment

Working...
                                        X