Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aw 151
Collapse
X
-
Ja hoor, ook de Ariel Atom staat er in (5 pagina's). Een een dubbele retrotest van de BMW 503 en 507 (ook 5 pagina's). Plus 2 pagina's Goodwood, 2 pagina's 24 Uren van Francorchamps, plus...
Extra dik, dat betekent in dit geval plus 16 pagina's. Maar in zo'n zomernummer staat traditioneel weinig publiciteit, dus dat betekent sowieso extra pagina's voor artikels hé.
We hebben er met een kleine ploeg heel hard aan gewerkt, dus ik hoop dat jullie een beetje tevreden zijn.
Groet,
Alain
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alain DevosJa hoor, ook de Ariel Atom staat er in (5 pagina's). Een een dubbele retrotest van de BMW 503 en 507 (ook 5 pagina's). Plus 2 pagina's Goodwood, 2 pagina's 24 Uren van Francorchamps, plus...
Extra dik, dat betekent in dit geval plus 16 pagina's. Maar in zo'n zomernummer staat traditioneel weinig publiciteit, dus dat betekent sowieso extra pagina's voor artikels hé.
We hebben er met een kleine ploeg heel hard aan gewerkt, dus ik hoop dat jullie een beetje tevreden zijn.
Groet,
Alain
De vorige vond ik persoonlijk magertjes maar als deze in orde is ben ik terug een tevreden klant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alain DevosJa hoor, ook de Ariel Atom staat er in (5 pagina's). Een een dubbele retrotest van de BMW 503 en 507 (ook 5 pagina's). Plus 2 pagina's Goodwood, 2 pagina's 24 Uren van Francorchamps, plus...
Groet,
Alain
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPowerNo idea, het is niet omdat ik BMW fan ben dat ik het Audi niet gun.
Neenee, even serieus nu.
De BMW is compleet nieuw, de Audi is slechts een grondige facelift. Ik verwacht een winnende BMW, mede door zijn onderstel en de tweeliter uit Beieren. Qua interieur en prijs verwacht ik dat de Audi beter zal scoren ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SNeenee, even serieus nu.
De BMW is compleet nieuw, de Audi is slechts een grondige facelift. Ik verwacht een winnende BMW, mede door zijn onderstel en de tweeliter ui Beieren. Qua interieur en prijs verwacht ik dat de Audi beter zal scoren ...
Comment
-
Groet,
Alain
Comment
-
hier ligt hij nog niet in de winkels, morgen zeker? ????"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Groet,
Alain
Het nummer is dik in orde in mijn ogen, heb het op tijd correctie: zelfs een dag te vroeg gekregen (wat voor de verandering wel eens mag denk ik).
Enkel het volgend nummer ziet er nog beter uit...
Jammer dat er nog geen winnaar bekend is van dat fototoestel van HP.
Comment
Comment