Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aw 151

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
    Tis niet omdat ze dat bij BMW hebben uitgevonden dat ze dat niet kunnen gebruiken op een audi he
    Heb even het een en ander opgezocht. Beide modellen hebben die functie. Het is gewoon verkeerd geformuleerd in AW.

Comment

Heb 't nummer ook gekocht, en even doorbladerd, en sommige dingen gelezen. Lijkt me wel een goed nummer.

Comment

Nog een fout: de prijzen van de A3 zijn volgens mij toch wel aan de hoge kant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M-POWER

Dat hebt ge al gezegd ...

En zijn de prijzen van die Audi A3 fout of is die echt zo duur?

...

Comment

Het ziet er wel een goed nummer uit, heb het even doorbladerd, maar dat een HP2 a) zoveel kost en b) gelimiteerd is, is nieuw voor mij.

Comment

Ik ga het ook kopen me dunkt. Ziet er heel goed nummer uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                Brilletje kwijt?
                Neen ik ben in buitenland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                  Ik ga het ook kopen me dunkt. Ziet er heel goed nummer uit.

Ha, je weet het! Deze keer vind ik het weer echt interessant.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb hem vandaag ook gehaald, ziet er wel best goed uit.

Comment

De enige A3 prijzen die ik heb gevonden (buiten de prijscatalogus duh) zijn die van de 2.0 TFSI en die kloppen als een bus... Wat is het probleem??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
                        De enige A3 prijzen die ik heb gevonden (buiten de prijscatalogus duh) zijn die van de 2.0 TFSI en die kloppen als een bus... Wat is het probleem??
                        idd... hij zal ff met de dieselprijzen in het achterhoofd gezeten hebben, maar aangezien het een 2.0TFSI is die ze testen...
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Ben wat laat, ik weet het, maar door omstandigheden kon ik pas vandaag de nieuwe autowereld kopen . Eventjes erdoor gebladerd en er staan wel leuke dingen in! Ik vind het ook goed dat autowereld iets geschreven heeft over Blink360 ! (zou anders eigenlijk wel een kleine schande zijn vind ik persoonlijk). Hoewel ik er niet achter gevraagd heb, wil ik toch danku zeggen voor dit eer betoon

Comment

Toch toevallig dat het weer net dezelfde ferrari's zijn als in Topgear, die uitgeleend worden aan de boekjes.

Proficiat aan het AW-team: het ziet er een mooi nummer uit, dat ik hoogstwaarschijnlijk zal kopen.
                            Rabbit als je de aflevering van Top Gear mss nog even kan terug bekijken zie je dat F430 coupe niet dezelfde is als deze in AW. Let maar eens op de details. de AW F430 heeft een gele toerenteller in't midden van de tellerpartij, terwijl die bij Jeremy rood zag. ook het interieur - het optionele leder achter de zetels waarvan Jeremy zei dat het enorm duur was voor iets waar je niets van merkte, en gelijk had hij - is niet aanwezig in de AW-geteste coupe. En zo zijn er nog wel enkele details waar mijn oog niet op gevallen is of die'k momenteel niet voor de geest kan halen.

In verband met de Spyder kan ik niet direct zeggen of het dezelfde wagens zijn, heb bij de Spyder minder goed opgelet.

Comment

Iemand de prestatietabellen van de Avensis gezien ?

2.0 FSI en TDI, foutje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stephane
                                Rabbit als je de aflevering van Top Gear mss nog even kan terug bekijken zie je dat F430 coupe niet dezelfde is als deze in AW. Let maar eens op de details. de AW F430 heeft een gele toerenteller in't midden van de tellerpartij, terwijl die bij Jeremy rood zag. ook het interieur - het optionele leder achter de zetels waarvan Jeremy zei dat het enorm duur was voor iets waar je niets van merkte, en gelijk had hij - is niet aanwezig in de AW-geteste coupe. En zo zijn er nog wel enkele details waar mijn oog niet op gevallen is of die'k momenteel niet voor de geest kan halen.

In verband met de Spyder kan ik niet direct zeggen of het dezelfde wagens zijn, heb bij de Spyder minder goed opgelet.
                                je moet het maar zien !

je hebt inderdaad gelijk. ik heb de topgear aflevering nog es bekeken en het klopt

Comment

je moet het maar zien !

je hebt inderdaad gelijk. ik heb de topgear aflevering nog es bekeken en het klopt
                                  kan je die online bekijken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                                    kan je die online bekijken?
                                    je kunt die downloaden ja.

via bittorent en zoeken op mininova.org

of via bepaalde fora.

Comment

Zéér goed nummer waarmee je wel een maandje mee kan leven.

Ik heb het wel al uitgelezen onderweg maar zéér leuke detailstest en die Atom, WAT EEN BEEST VAN EEN WAGEN

Ook het nieuws (de beginpagina's) waren goed en toch een (piep)kleine eerbetuiging aan onze Mod Blink, toch een mooi gebaar, maar mocht eerlijk gezegd in een groter kadertje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                                        Zéér goed nummer waarmee je wel een maandje mee kan leven.

Ik heb het wel al uitgelezen onderweg maar zéér leuke detailstest en die Atom, WAT EEN BEEST VAN EEN WAGEN

Ook het nieuws (de beginpagina's) waren goed en toch een (piep)kleine eerbetuiging aan onze Mod Blink, toch een mooi gebaar, maar mocht eerlijk gezegd in een groter kadertje
                                        Het mocht inderdaad wat groter, maar toch al een groot gebaar van AW. TOP !

Comment

Heb al wat gelezen in de AW 151 en het is werkelijk een supernummer. Het is idd een zeer dik nummer vol goodies!!! Alain's opmerking is zeker terecht, zeer weinig reclame en met gevolg dus superdik!!! thanks AW.

Comment

Working...
                                          X