Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aw 151

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Toch toevallig dat het weer net dezelfde ferrari's zijn als in Topgear, die uitgeleend worden aan de boekjes.

Proficiat aan het AW-team: het ziet er een mooi nummer uit, dat ik hoogstwaarschijnlijk zal kopen.

Comment

Nee, het is zeker geen toeval dat het dezelfde Ferrari's zijn als in sommige andere magazines. Zo'n merk heeft natuurlijk geen tientallen verschillende auto's staan om te testen. Meestal zijn het dus dezelfde exemplaren die aan verschillende media worden uitgeleend. En we zijn als 'klein' Vlaams magazine heel blij (en ook wel trots) dat we die F430's ook twee dagen konden testen, zelfs al moesten we er voor naar Zwitserland.

Alain

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alain Devos
        Nee, het is zeker geen toeval dat het dezelfde Ferrari's zijn als in sommige andere magazines. Zo'n merk heeft natuurlijk geen tientallen verschillende auto's staan om te testen. Meestal zijn het dus dezelfde exemplaren die aan verschillende media worden uitgeleend. En we zijn als 'klein' Vlaams magazine heel blij (en ook wel trots) dat we die F430's ook twee dagen konden testen, zelfs al moesten we er voor naar Zwitserland.

Alain
        Klein vraagje, ben je als autofan met de wagen naar Zwitserland gegaan of was het een ander vervoersmiddel?

Comment

Dat zou ik aan Bart Lenaerts moeten vragen, want dat is de (freelance)journalist die voor ons aan die testdagen deelnam. Maar ik denk wel dat hij naar Zwitserland (wellicht Genève) is gevlogen.

Comment

Dat zou ik aan Bart Lenaerts moeten vragen, want dat is de (freelance)journalist die voor ons aan die testdagen deelnam. Maar ik denk wel dat hij naar Zwitserland (wellicht Genève) is gevlogen.
            Op die enkelingen na die hem woensdag al ontvangen, zal ik ook tot morgen moeten wachten, maar toch even deze vraag:

Is er een klein stukje aandacht besteed aan onze verongelukte autoliefhebber en moderator Benedikt Decreamer? Er is niet veel gevraagd, maar omdat het al jaren een trouw medewerker was van het forum, leek ons dat toch niet teveel.
            Last edited by ; 27/07/2005, 15:46.

Comment

Om mogelijke misverstanden te vermijden, donderdag is de 'normale' verschijningsdag van AutoWereld. We hebben de voorbije maanden echter zo hard aangedrongen bij de post om de nummers op tijd te leveren, dat ze nu hier en daar reeds op woensdag in de bus zitten. Maar wees alstublieft niet boos als het toch donderdag is.

En ja natuurlijk, er staat een stukje in over het dramatische ongeval van Benedict.

Alain

Comment

Om mogelijke misverstanden te vermijden, donderdag is de 'normale' verschijningsdag van AutoWereld. We hebben de voorbije maanden echter zo hard aangedrongen bij de post om de nummers op tijd te leveren, dat ze nu hier en daar reeds op woensdag in de bus zitten. Maar wees alstublieft niet boos als het toch donderdag is.

En ja natuurlijk, er staat een stukje in over het dramatische ongeval van Benedict.

Alain
                Mijn opmerking over dat woensdag/donderdag was absoluut niet verkeerd bedoeld hoor. Ik ben al lang genoeg abonnee om te weten dat hij op donderdag (normaliter) in de bus valt. Er zijn gewoon enkelingen (waaronder ook ik al eens uitzonderlijk) die hem al op woensdag ontvangen. Geen misverstand dus

Mooi dat jullie een klein stukje aan benedikt hebben toegewijd. Bedankt.

Comment

Daarstraks gaan halen, en hij ziet er zéér goed uit.
                  Binnenin staan nog veel goede artikels die niet op de cover staan.

Comment

Bij mij stak ie vandaag in de bus. Op tijd, mooi zo! En ik sta er in, op pagina 6 net boven het spijtige bericht van blink360. De Dino...

Comment

wow,die b-klasse is slecht

Comment

hopelijk zit hij bij paps in de bus, straks es gaan kijken.

@Mr. Alain: wanneer worden de winnaars van de HP-camera bekent?

alvast bedankt
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

We werden echt bestormd met bonnen voor die digitale camera's. En nu beginnen mensen ook ons al te bellen met de vraag of ze gewonnen hebben. Dat laatste is wel een beetje een probleem, want zo kunnen we de rest van ons werk haast niet meer doen... Maar goed, nog heel eventjes geduld. Het vorige nummer (met de wedstrijd) lag tot gisteren in de winkel, dus we aanvaarden nog tot en met morgen 29/07 wedstrijdbonnen. Maandag 01/08 trekken we de winnaars en dan zetten we de namen ook wel even op de website.

Alain

Comment

We werden echt bestormd met bonnen voor die digitale camera's. En nu beginnen mensen ook ons al te bellen met de vraag of ze gewonnen hebben. Dat laatste is wel een beetje een probleem, want zo kunnen we de rest van ons werk haast niet meer doen... Maar goed, nog heel eventjes geduld. Het vorige nummer (met de wedstrijd) lag tot gisteren in de winkel, dus we aanvaarden nog tot en met morgen 29/07 wedstrijdbonnen. Maandag 01/08 trekken we de winnaars en dan zetten we de namen ook wel even op de website.

Alain

ah ja, met die 2 weken langer dan normaal...

ok, merci
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge
                              wow,die b-klasse is slecht
                              En zo slecht uitgerust, geen airco, geen lichtmetalen velgen Mijn Modus was 10 keer beter uitgerust! En die prijzen: ik vrees dat dit een hele grote mislukking zal worden. Wie een ruime wagen wil à la Touran of Scénic koopt geen B-klasse en wie een duurdere wagen wil koopt geen B-klasse omdat hij/zij dat te gewoontjes vind. Heeft Mercedes niet stilaan een beetje teveel modellen, ik vraag mij af hoe de dealers dat nog aan hun klanten gaan uitgelegd krijgen, en binnenkort die (oerlelijke) R-klasse, is dat concurrentie voor de duurdere versies van de Renault Espace? Belachelijk gewoon! En zijn de prijzen van die Audi A3 fout of is die echt zo duur?
                              Last edited by ; 28/07/2005, 16:13.

Comment

Leuk nummer en ook erg sympathiek, dat bericht voor Blink.

Kleine opmerking op pagina 92: "Nieuw bij de Audi is dat de remmen bij vochtig weer worden droog gewreven..." of zoiets in die aard. Dat is toch een nieuwigheid van BMW?

Safety in the wet is enhanced by the dry braking function: Receiving information from the rain sensor or windscreen wipers, DSC moves the brake linings up to the brake discs after a certain, predetermined period in order to remove the film of water from the discs and ensure an immediate brake process without the slightest delay whenever necessary.
                                Komt van germancarfans.com

Comment

Tis niet omdat ze dat bij BMW hebben uitgevonden dat ze dat niet kunnen gebruiken op een audi he

Comment

al een fout gevonden: bij de prestatietabel van de toyota avensisen staat FSI en TDI
                                    2015 BMW F11 520dA

Comment

Bedankt aan Alain en AW!!!!
                                      Sinds lange tijd is mijn autowereld eens op een donderdag toegekomen.

Comment

Hangt er nog een artikeltje aan vast van de BMW M3 Scoop...?!

Comment

Alain
                                          Dit wordt enorm gewaardeerd!

Bedankt Alain en allen die het mogelijk maakte.

Comment

Working...
                                          X