Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aw 151
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitIk ga het ook kopen me dunkt. Ziet er heel goed nummer uit.
Ha, je weet het! Deze keer vind ik het weer echt interessant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijnDe enige A3 prijzen die ik heb gevonden (buiten de prijscatalogus duh) zijn die van de 2.0 TFSI en die kloppen als een bus... Wat is het probleem??2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Ben wat laat, ik weet het, maar door omstandigheden kon ik pas vandaag de nieuwe autowereld kopen . Eventjes erdoor gebladerd en er staan wel leuke dingen in! Ik vind het ook goed dat autowereld iets geschreven heeft over Blink360 ! (zou anders eigenlijk wel een kleine schande zijn vind ik persoonlijk). Hoewel ik er niet achter gevraagd heb, wil ik toch danku zeggen voor dit eer betoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitToch toevallig dat het weer net dezelfde ferrari's zijn als in Topgear, die uitgeleend worden aan de boekjes.
Proficiat aan het AW-team: het ziet er een mooi nummer uit, dat ik hoogstwaarschijnlijk zal kopen.
In verband met de Spyder kan ik niet direct zeggen of het dezelfde wagens zijn, heb bij de Spyder minder goed opgelet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StephaneRabbit als je de aflevering van Top Gear mss nog even kan terug bekijken zie je dat F430 coupe niet dezelfde is als deze in AW. Let maar eens op de details. de AW F430 heeft een gele toerenteller in't midden van de tellerpartij, terwijl die bij Jeremy rood zag. ook het interieur - het optionele leder achter de zetels waarvan Jeremy zei dat het enorm duur was voor iets waar je niets van merkte, en gelijk had hij - is niet aanwezig in de AW-geteste coupe. En zo zijn er nog wel enkele details waar mijn oog niet op gevallen is of die'k momenteel niet voor de geest kan halen.
In verband met de Spyder kan ik niet direct zeggen of het dezelfde wagens zijn, heb bij de Spyder minder goed opgelet.
je hebt inderdaad gelijk. ik heb de topgear aflevering nog es bekeken en het klopt
Comment
-
Zéér goed nummer waarmee je wel een maandje mee kan leven.
Ik heb het wel al uitgelezen onderweg maar zéér leuke detailstest en die Atom, WAT EEN BEEST VAN EEN WAGEN
Ook het nieuws (de beginpagina's) waren goed en toch een (piep)kleine eerbetuiging aan onze Mod Blink, toch een mooi gebaar, maar mocht eerlijk gezegd in een groter kadertje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéZéér goed nummer waarmee je wel een maandje mee kan leven.
Ik heb het wel al uitgelezen onderweg maar zéér leuke detailstest en die Atom, WAT EEN BEEST VAN EEN WAGEN
Ook het nieuws (de beginpagina's) waren goed en toch een (piep)kleine eerbetuiging aan onze Mod Blink, toch een mooi gebaar, maar mocht eerlijk gezegd in een groter kadertje
Comment
Comment