Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aw 151

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
    Leuk nummer en ook erg sympathiek, dat bericht voor Blink.

Kleine opmerking op pagina 92: "Nieuw bij de Audi is dat de remmen bij vochtig weer worden droog gewreven..." of zoiets in die aard. Dat is toch een nieuwigheid van BMW?

Komt van germancarfans.com
    Dat is een nieuwigheid van Mercedes, SBC.

Comment

niemand het voorwoord gelezen?

Dat spelletje deden we vroeger ook, ieder had 'zijn' merk, en dan maar tellen

Dus : mijn eerste journalistieke reflexen waren er ook al !

euhm, Mr. Alain ,

wat waren uw volgende stappen? dan onderneem ik die ook !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door abusimbal
        Iemand de prestatietabellen van de Avensis gezien ?

2.0 FSI en TDI, foutje.
        Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
        al een fout gevonden: bij de prestatietabel van de toyota avensisen staat FSI en TDI
        .....
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

over die toerentellers bij de ferrari, wat is het probleem?
          klant kan kiezen tussen geel en rood.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
            over die toerentellers bij de ferrari, wat is het probleem?
            klant kan kiezen tussen geel en rood.
            Niets eigenlijk.

Ik stelde vast dat het de twee ferrari's waren die in Topgear gekomen waren, die ze deze week in AW testten. Dat bleek echter verkeerd! Die in aw was met een geel toerentellertje, die in topgear met een rood.

Comment

http://www.vtm.be/autowereld/nieuwsdetail.php?nid=374

Iemand gewonnen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                Dat is een nieuwigheid van Mercedes, SBC.
                Zo ver was ik wel Met nieuwigheid bedoelde ik dat het iets was dat voor de eerste keer op de BMW 3 werd geleverd. Blijkbaar heeft de A4 dit ook sinds zijn facelift, maar Audi heeft er gewoon minder heisa rond gemaakt. En vermits het tussen Audi en BMW ging

Comment

Ik 'misbruik' deze topic om nog even te verwijzen naar ons (nieuws)bericht over de Dunlop Drivers Cup. De selectieproduce voor deze toch heel spectaculaire wedstrijd (finale is 10 dagen in de mooiste natuurgebieden van de VS) is vrij laat opgestart, wat betekent dat er wellicht niet gigantisch veel deelnemers zullen zijn. Dus wie zich inschrijft, maakt een behoorlijke kans er bij te zijn. Al zeker 10 AutoWereld-lezers gaan naar de eerste ronde (karting), maar misschien slagen we er wel in om dat aantal nog wat op te drijven. Wie durft zich inschrijven? Lees in elk geval het bericht op de openingspagina.

Dank,
                  Alain

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alain Devos
                    Ik 'misbruik' deze topic om nog even te verwijzen naar ons (nieuws)bericht over de Dunlop Drivers Cup. De selectieproduce voor deze toch heel spectaculaire wedstrijd (finale is 10 dagen in de mooiste natuurgebieden van de VS) is vrij laat opgestart, wat betekent dat er wellicht niet gigantisch veel deelnemers zullen zijn. Dus wie zich inschrijft, maakt een behoorlijke kans er bij te zijn. Al zeker 10 AutoWereld-lezers gaan naar de eerste ronde (karting), maar misschien slagen we er wel in om dat aantal nog wat op te drijven. Wie durft zich inschrijven? Lees in elk geval het bericht op de openingspagina.

Dank,
                    Alain
                    Ik heb me ingeschreven

Comment

Ik heb geen rijbewijs voor de moto ...

Comment

Bemerking over de opmerking dat de A4 aanzienlijk goedkoper is dan de BMW 3. Als we de juiste motorisaties vergelijken dan stellen we vast:

- Audi A4 2.5 TDI 339000,00 euro
                        - BMW 320d 30300,00 euro

Bron carconfigurator van hun respectievelijke websites.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne
                          Bemerking over de opmerking dat de A4 aanzienlijk goedkoper is dan de BMW 3. Als we de juiste motorisaties vergelijken dan stellen we vast:

- Audi A4 2.5 TDI 339000,00 euro
                          - BMW 320d 30300,00 euro

Bron carconfigurator van hun respectievelijke websites.
                          Vergeet niet: De A4 heeft een 6 cilinder én een 2.5! De BMW moet het stellen met een 2.0 4L.

Mij lijkt het nogal logisch dat ze 2liters met 2 liters gaan vergelijken. Het is gewoon in het voordeel van BMW dat zij een hoger specifiek vermogen bereiken.

Comment

Maar dat voordeel zal niet zo lang stand houden omdat het een kwestie van tijd is vooraleer die nieuwe 2.0 (170 pk) in de A4 belandt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
                              Vergeet niet: De A4 heeft een 6 cilinder én een 2.5! De BMW moet het stellen met een 2.0 4L.

Mij lijkt het nogal logisch dat ze 2liters met 2 liters gaan vergelijken. Het is gewoon in het voordeel van BMW dat zij een hoger specifiek vermogen bereiken.
                              Mij lijkt het logischer dat ze zelfde vermogens gaan vergelijken dan naar cilinders te kijken. Als ik een wagen koop dan kijk ik naar verschillende factoren maar de cilinders laten mij eigenlijk koud. Ik zou nooit de keuze maken tussen een A4 2.0 en een 320d maar wel een A4 2.5 en een 320d.

Maar heel eerlijk denk ik dat mijn volgende wagen een 325i Touring zal worden, uiteraard de getrimde versie van 211 PK.

Comment

Wanneer komt de volgende AW?

Ik heb het magazine gekocht, maar het licht bij een vriend van me

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                  Wanneer komt de volgende AW?

Ik heb het magazine gekocht, maar het licht bij een vriend van me

Eind Augustus.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                  cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP

Eind Augustus.
                                    Man man, hoe kan ik zo een flater begaan!

LIGT dus

Comment

Working...
                                    X