Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aw 151
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door abusimbalIemand de prestatietabellen van de Avensis gezien ?
2.0 FSI en TDI, foutje.Oorspronkelijk geplaatst door M3'eral een fout gevonden: bij de prestatietabel van de toyota avensisen staat FSI en TDI2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevenover die toerentellers bij de ferrari, wat is het probleem?
klant kan kiezen tussen geel en rood.
Ik stelde vast dat het de twee ferrari's waren die in Topgear gekomen waren, die ze deze week in AW testten. Dat bleek echter verkeerd! Die in aw was met een geel toerentellertje, die in topgear met een rood.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckDat is een nieuwigheid van Mercedes, SBC.
Comment
-
Ik 'misbruik' deze topic om nog even te verwijzen naar ons (nieuws)bericht over de Dunlop Drivers Cup. De selectieproduce voor deze toch heel spectaculaire wedstrijd (finale is 10 dagen in de mooiste natuurgebieden van de VS) is vrij laat opgestart, wat betekent dat er wellicht niet gigantisch veel deelnemers zullen zijn. Dus wie zich inschrijft, maakt een behoorlijke kans er bij te zijn. Al zeker 10 AutoWereld-lezers gaan naar de eerste ronde (karting), maar misschien slagen we er wel in om dat aantal nog wat op te drijven. Wie durft zich inschrijven? Lees in elk geval het bericht op de openingspagina.
Dank,
Alain
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alain DevosIk 'misbruik' deze topic om nog even te verwijzen naar ons (nieuws)bericht over de Dunlop Drivers Cup. De selectieproduce voor deze toch heel spectaculaire wedstrijd (finale is 10 dagen in de mooiste natuurgebieden van de VS) is vrij laat opgestart, wat betekent dat er wellicht niet gigantisch veel deelnemers zullen zijn. Dus wie zich inschrijft, maakt een behoorlijke kans er bij te zijn. Al zeker 10 AutoWereld-lezers gaan naar de eerste ronde (karting), maar misschien slagen we er wel in om dat aantal nog wat op te drijven. Wie durft zich inschrijven? Lees in elk geval het bericht op de openingspagina.
Dank,
Alain
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinneBemerking over de opmerking dat de A4 aanzienlijk goedkoper is dan de BMW 3. Als we de juiste motorisaties vergelijken dan stellen we vast:
- Audi A4 2.5 TDI 339000,00 euro
- BMW 320d 30300,00 euro
Bron carconfigurator van hun respectievelijke websites.
Mij lijkt het nogal logisch dat ze 2liters met 2 liters gaan vergelijken. Het is gewoon in het voordeel van BMW dat zij een hoger specifiek vermogen bereiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-JanVergeet niet: De A4 heeft een 6 cilinder én een 2.5! De BMW moet het stellen met een 2.0 4L.
Mij lijkt het nogal logisch dat ze 2liters met 2 liters gaan vergelijken. Het is gewoon in het voordeel van BMW dat zij een hoger specifiek vermogen bereiken.
Maar heel eerlijk denk ik dat mijn volgende wagen een 325i Touring zal worden, uiteraard de getrimde versie van 211 PK.
Comment
Comment