zalig nummer, heb hem juist gekocht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aw 152
Collapse
X
-
Aw 152
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )Labels: Geen
-
Oorspronkelijk geplaatst door M-POWERHier is 'm natuurlijk nog niet gearriveerd
zaaaaalig nummer"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M-POWERHier is 'm natuurlijk nog niet gearriveerd
Ik ben ook nog in blijde verwachting. Het zal voor morgen zijn, veronderstel ik.
Comment
-
C5: 76/100
Mondeo: 75,5/100
407: 77,5/100
Laguna: 75/100
Passat: 78/100
Conclusie
De Mondeo blijft een uitstekende allrounder die vooral uitmunt door zijn rijgedrag en zijn interieurruimte.
Zijn design en veiligheidsscore doen hem echter op een vierde plek stranden, ex aequo met de Laguna.
Ook die auto houdt hier verbazend goed stand en weet te overtuigen door zijn prijs, zijn uitrusting en de combinatie van comfort en rijgedrag.
De C5 is de comfortabelste uit de groep en doet uitermate goed qua veiligheid.
Zijn stijl en rijgedrag zijn dan weer heel eigenzinnig.
De 407 munt uit door zijn design en rijgedrag, maar is de minst praktische auto en bovendien niet echt comfortabel.
De beste uit deze groep is de Passat.
Toch zal deze VW heel wat mensen afschrikken door zijn formaat, zijn prijs en evenmin goedkope opties.
bron: Autowereld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brammsteinheb ik dat gevraagd?
ik ben vooral benieuwd op de plaats van de C5
Ik zat er trouwens alleen op de 2 laatste plaatsen naast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyNiet het beste, maar wederom een steengoed nummer !
Alleen jammer van die Honda-reclame.Ongetwijfeld dat die centen in het laatje brengt, maar hij begint ferm te irriteren.'T is nu al een hele bundel.
je gooit je blad om en ziet hem ni meer"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
Comment