Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aw 196

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aw 196

Eindelijk zullen we eens zien of de nieuwe C-classe opgewassen is tegen de 3-serie .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Eindelijk zullen we eens zien of de nieuwe C-classe opgewassen is tegen de 3-serie .
      in Aw 195 kreeg (met name de dieselversie) al zeer lovende kritieken, dat belooft voor de vergelijkende test
      de enige echte commentaar sloeg op het prijskaartje maar dat zal in deze test wel geen issue zijn

Comment

Ik begin echt wel fan te worden van de nieuw C-klasse, niet dat het mijn liefde voor BMW overstijgt maar ik vind hem zeer knap (op het enkele details van het interieur na) en naar het schijnt heeft 'ie een zeer goed weggedrag, zeker met het 'agility pack' . Het prijskaartje is wel gepeperd...

Comment

Die nieuwe Opel Vectra is precies ook veelbelovend...

Comment

is die Lexus IS met kortere overbrengingen?
            Doet de IS goed, heb ik van horen zeggen.
            Zowel qua acceleratie,als verbruik
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ik heb de mijne nog altijd niet ontvangen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Ik heb de mijne nog altijd niet ontvangen?
                ik ook niet
                normaal krijg ik hem op woensdag, en hij is vandaag ook niet toegekomen.
                Hopelijk maandag zeker?

En neen, ik woon niet in de buurt van sorteercentrum in Gent

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                  ik ook niet
                  normaal krijg ik hem op woensdag, en hij is vandaag ook niet toegekomen.
                  Hopelijk maandag zeker?

En neen, ik woon niet in de buurt van sorteercentrum in Gent
                  hier ook niet. Mijn ander boekje is ook nog niet aangekomen

Comment

Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat AW er 100% naast zit met de face-lift van de SL... wat een mormel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                      Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat AW er 100% naast zit met de face-lift van de SL... wat een mormel!
                      Juist niet! Die wagen ziet er toch fantastisch uit! ...

Dit is mijn eerste post hier, dus hallo iedereen. Ik ben Steven en ja, zoals de meeste hier met een zwak voor wagens...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTspirit.com Bekijk Berichten
                        Juist niet! Die wagen ziet er toch fantastisch uit! ...

Dit is mijn eerste post hier, dus hallo iedereen. Ik ben Steven en ja, zoals de meeste hier met een zwak voor wagens...
                        Welkom . Er staat wel een typfoutje in je signature, reasen = reason .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Welkom . Er staat wel een typfoutje in je signature, reasen = reason .
                          fixed

Bedankt om er mij duidelijk op te maken !

Groet
                          Steven

Comment

ik vind de vgl test tussen de crossgolf en suzuki SX4 gewoonweg belachelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                              Inderdaad, zijn nu toch wel geen 2 auto's om te vergelijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                de SX4 heeft dezelfde afmetingen als een golf II van heel lang geleden, die auto's zitten niet in hetzelfde segment!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                  Inderdaad, zijn nu toch wel geen 2 auto's om te vergelijken.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                                  de SX4 heeft dezelfde afmetingen als een golf II van heel lang geleden, die auto's zitten niet in hetzelfde segment!
                                  het was verdorie zelfs nog geen outdoor uitvoering van de suzuki... laat net dit de uitvoering zijn met stoerde koetswerkopvullingen...

de 1.6DDiS outdoor tegen de crosspole 1.4 TDI

zit je niet met een auto die anderhalve keer zo duur is!!

Comment

Working...
                                  X